Als ik dit soort verhalen lees krijg ik altijd het vermoeden dat gebruikers van een kettingsmeersysteem niet goed opletten.Tjonge jonge , ik reinig mn ketting nooit ,gaat al bijna 40 k mee en de 50 k haalt de ketting ook met gemak ,wel om de ca 15000 k voortandwiel vervangen !
ketting spannen doe ik ook nooit , de achterband is eerder versleten.
Er zit een kettingsmeersysteem van osco op ! gevuld met kettingzaagolie
Hij heeft een cardanVolgens mij rondt iemand hier alles heel positief in z'n voordeel af
Ik geloof er geen snars van iig
ook weer een interessante techniek, tot twee keer voorste tandwiel vervangen op een oude ketting. De logica ontgaat me wel een beetje,Tjonge jonge , ik reinig mn ketting nooit ,gaat al bijna 40 k mee en de 50 k haalt de ketting ook met gemak ,wel om de ca 15000 k voortandwiel vervangen !
ketting spannen doe ik ook nooit , de achterband is eerder versleten.
Er zit een kettingsmeersysteem van osco op ! gevuld met kettingzaagolie
ook weer een interessante techniek, tot twee keer voorste tandwiel vervangen op een oude ketting. De logica ontgaat me wel een beetje,
Hoe ziet een vuile ketting er eigenlijk uit
De mijne is zwart
Dus Gewoon beetje afkuisen met een vod.
Invetten gewoon sprayen/inborstelen en klaar?
ik heb doorzichtige kettingsmeer. Wat nu gedaan?Da’s mooi
Als de schakels blank worden moet je je ketting weer vetten
Dus als ik het goed lees zijn er maar weinig van jullie die ontvetten voor je terug invet?
Dat klinkt een beetje als olie verversen zonder de oude olie te verwijderen.als je dit leest , vind je dat dan ook niet logisch ?
als je je tank wil poetsen, schuur je dan ook eerst je verf er af om hem daarna terug te spuiten ?
ALS je dan toch niet kunt weerstaan om het "vuil" van je ketting te halen, met een droge doek het "ergste" er af wrijven.
Dat klinkt een beetje als olie verversen zonder de oude olie te verwijderen.