Hoe meer zielen hoe meer vreugd??

Ik denk niet meer dat de TS (Derrek) nog terug komt, dit tijdstip:
Geplaatst op zondag 09 maart 2008 00:27
heb ik ook welleens op forums dingen gepost waar ik later van dacht "Ik ga niet meer posten met drank op" O-) _O-

Maar wat mij betreft mogen er nog wel wat zielen bij komen
 
Leuk leuk! Hokjes! Vooroordelen!

Hokjes waar ik in pas, stoere hokjes natuurlijk O-) :
- dag en nacht rijden
- zomer en winter rijden
- rotweer als een uitdaging zien
- motor als een handig vervoersmiddel zien
- motor als enige vervoersmiddel hebben (nouja, op fiets en trein na dan)
- motor die nog echt is en waaraan gesleuteld moet worden (maar of dat zo'n voordeel is?)
- Nightwish luisteren (en metallica en the nits, vast allemaal 'goed')
Edit: - oja, ik heb lang haar (maar geen baard)

Hokjes voor nepperts waar in in pas '( :
- snelwegrijden
- regelmatig naar andere muziek luisteren (eels, marillion, air, simon and garfunkel, Neal Morse)
- wel groeten, maar niet stoppen om te helpen (dat stoppen lukt wel, maar dat helpen :X )

Hokjes voor de hopelozen:
- vrouw ('t zal dus ook nooit wat worden :+ )
- net m'n rijbewijs (toen ik 18 was dacht ik nog dat lieve meiden niet mochten rijden)
- ben niet arm, heb foute baan, draag burgerkleding

Het hokje waar ik niet in pas (snap ook niet wrom je dat zou willen):
- matching motor en pak (dan durf je toch niet meer te rijden?)
- veel te zware patsermotor voor een beginner
- gepimpte motor met vette uitlaat etc

Ben vast nog een paar voorbijgekomen vooroordelen vergeten. :+
Maareuh, mag ik nu meedoen? :]

Oja: je bent natuurlijk pas echt motorrijder als je je auto inlevert. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Leuk leuk! Hokjes! Vooroordelen!

Hokjes waar ik in pas, stoere hokjes natuurlijk O-) :
- dag en nacht rijden
- zomer en winter rijden
- rotweer als een uitdaging zien
- motor als een handig vervoersmiddel zien
- motor als enige vervoersmiddel hebben (nouja, op fiets en trein na dan)
- motor die nog echt is en waaraan gesleuteld moet worden (maar of dat zo'n voordeel is?)
- Nightwish luisteren (en metallica en the nits, vast allemaal 'goed')

Hokjes voor nepperts waar in in pas '( :
- snelwegrijden
- regelmatig naar andere muziek luisteren (eels, marillion, air, simon and garfunkel, Neal Morse)
- wel groeten, maar niet stoppen om te helpen (dat stoppen lukt wel, maar dat helpen :X )

Hokjes voor de hopelozen:
- vrouw ('t zal dus ook nooit wat worden :+ )
- net m'n rijbewijs (toen ik 18 was dacht ik nog dat lieve meiden niet mochten rijden)
- ben niet arm, heb foute baan, draag burgerkleding

Het hokje waar ik niet in pas (snap ook niet wrom je dat zou willen):
- matching motor en pak (dan durf je toch niet meer te rijden?)
- veel te zware patsermotor voor een beginner
- gepimpte motor met vette uitlaat etc

Ben vast nog een paar voorbijgekomen vooroordelen vergeten. :+
Maareuh, mag ik nu meedoen? :]

Oja: je bent natuurlijk pas echt motorrijder als je je auto inlevert. 8-)


mag ik met jou meespelen?????? *O* jumpen we van hokje naar hokje... LEUK.. gaan we de 'echten' hier gek maken.... weten ze het niet meer... _O-
 
een beetje overdreven dit maar ik vind wel dat je niet motor moet gaan rijden alleen omdat er kilometerheffing of andere dingen ingevoerd worden. zo'n iemand noem ik een kont kusser. als iets niet goed is, gaan we weer naar het volgende, als dat ook niet goed is, komen we terug. of je blijft in je koekblik of je vindt motorrijden leuk. "commercieele" rijders stel ik niet op prijs!
 
een beetje overdreven dit maar ik vind wel dat je niet motor moet gaan rijden alleen omdat er kilometerheffing of andere dingen ingevoerd worden. zo'n iemand noem ik een kont kusser. als iets niet goed is, gaan we weer naar het volgende, als dat ook niet goed is, komen we terug. of je blijft in je koekblik of je vindt motorrijden leuk. "commercieele" rijders stel ik niet op prijs!
Ook dat vind ik niet uitmaken.
Al zou ik morgen dat hele motorrijden niet meer voor mn lol doen, dan zou ik nog steeds blijven rijden omdat ik dan makkelijker op mn werk kan komen.

Maarja daarentegen vind ik het ook niet zo belangrijk om wel of niet op prijs gesteld te worden.
 
Ik ben het helemaal met je eens. :(
We behoren een zeer select groepje echte kerels te zijn die de motor gebruiken als verlengstuk van hun l.l En vrouwen mogen zelf geen motor besturen. Het enige wat voor hun is weggelegd is mooi gaan zitten wezen achterop. Liefst in minirok en strak tegen de bestuurder geplakt.
Zo vind ik eigenlijk ook dat de fiets alleen nog maar door arme sloebers gebruikt mag worden. Het is toch te gek dat veel rijke stinkers tegenwoordig zich soms ook al op de fiets verplaatsen. SCHANDE!

Eigenlijk best zorgelijk als je niets anders hebt om je druk over te maken. Misschien is het een idee voor je om een driewielertje aan te schaffen, behoor je als stoere kerel weer tot een select gezelschap |(

Oh ja, ik rijd ook al vanaf de jaren 70 motor en ik vind het er alleen maar gezelliger op geworden

:W

Ben jij waarschijnlijk zo'n bmw treuzelaar.
Overweeg eens te stoppen. :)
 
Ach zoals we nu motorrijden is toch ook niet verkeerd? En als je op zoek bent naar een hechtere gemeenschap van motorrijders: elke merk heeft tig clubs met vaak veel leden dus zie het hele probleem niet echt.. Daarnaast veranderd er gewoon veel in onze samenleving waardoor er amper plek is voor een 'select' en 'uniek' gezelschap van motorrijders. Ik vrees dat je je er bij neer moet leggen dat de tijd van vrije liefde voorbij is ;)
 
Ach zoals we nu motorrijden is toch ook niet verkeerd? En als je op zoek bent naar een hechtere gemeenschap van motorrijders: elke merk heeft tig clubs met vaak veel leden dus zie het hele probleem niet echt.. Daarnaast veranderd er gewoon veel in onze samenleving waardoor er amper plek is voor een 'select' en 'uniek' gezelschap van motorrijders. Ik vrees dat je je er bij neer moet leggen dat de tijd van vrije liefde voorbij is ;)

Jij ziet het probleem dus niet echt? Het hoeft niet 'select' of 'uniek' te zijn, maar veel motorclubs van tegenwoordig zijn anders ook niet meer wat het geweest is. Nieuwe bestuursleden c.q. actieve leden die zo nu en dan hun handen uit de mouwen willen steken voor hun club, zijn nauwelijks te vinden. Alleen als er gratis vreten en zuipen is, zijn ze er plotseling allemaal. :X Lijkt me dat juist de individualisering van de maatschappij mede oorzaak hiervan is, of mischien is een motorclub wel niet meer van deze tijd? :? Ik vind het toch jammer dat veel motorrijders geen lid zijn van een club omdat het niet in hun agenda past, of alleen lid zijn om mee te profiteren en niet om gezamelijk iets mee op te bouwen. '(

Wat mij betreft: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd? Vergeet het maar :N Aan 90% van het volk heb je helemaal niets :X
 
dames en heren; dank voor jullie reacties, erg leerzaam allemaal én;....Gelukkig nog zeer veel humor onder het motorvolk !
 
Het is volgens mij ook inderdaad te wijten aan de individualisering van deze maatschappij, maar ja daar zijn we wel met zijn alleen naartoe gestreeft en zie je probleem wel. Ik ben denk ik alleen van een andere generatie dus zie het in een andere content.

Naja ik gaat slapen, check dit forum morgen nog wel ff onder het genot van een bakkie leut.. wie weet zijn er nog wakkere mensen die wel wat zinnigs kunnen posten :Z :z :9
 
een beetje overdreven dit maar ik vind wel dat je niet motor moet gaan rijden alleen omdat er kilometerheffing of andere dingen ingevoerd worden. zo'n iemand noem ik een kont kusser. als iets niet goed is, gaan we weer naar het volgende, als dat ook niet goed is, komen we terug. of je blijft in je koekblik of je vindt motorrijden leuk. "commercieele" rijders stel ik niet op prijs!

Dat mensen motorrijden omdat het handig is of sneller - foei! Laten we het verbieden! :?




:+

Als een ander alleen motorrijdt omdat hij of zij zo door de file komt, heb jij daar last van?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het helemaal met je eens. :(
We behoren een zeer select groepje echte kerels te zijn die de motor gebruiken als verlengstuk van hun l.l En vrouwen mogen zelf geen motor besturen. Het enige wat voor hun is weggelegd is mooi gaan zitten wezen achterop. Liefst in minirok en strak tegen de bestuurder geplakt.
Zo vind ik eigenlijk ook dat de fiets alleen nog maar door arme sloebers gebruikt mag worden. Het is toch te gek dat veel rijke stinkers tegenwoordig zich soms ook al op de fiets verplaatsen. SCHANDE!

Eigenlijk best zorgelijk als je niets anders hebt om je druk over te maken. Misschien is het een idee voor je om een driewielertje aan te schaffen, behoor je als stoere kerel weer tot een select gezelschap |(

Oh ja, ik rijd ook al vanaf de jaren 70 motor en ik vind het er alleen maar gezelliger op geworden

:W

waarschijlijk komt dat door de bmw HAHAHAHAH
 
Terug
Bovenaan Onderaan