Hoe meer zielen hoe meer vreugd??

Tja.... wat een gezeur allemaal zeg... als je bij een select groepje wilt horen kan je ook donkere oogschaduw opdoen en elke dag zwarte kleding dragen en meeblèren met Nightwish of een van die bands! (niet dat ik iets tegen zulke mensen heb hoor)
Ik vind het wel positief dat er steeds meer mensen gaan motorrijden... op het werk hebben we nu een project lopen met een rijschool waar we met korting kunnen lessen. Word in de zomer lekker met z'n allen touren!! :]

uuuuuuuhhhhhhhhhhhh.... kijkt naar beneden en ziet een zwarte broek, zwarte laarzen en een zwarte koltrui.. afgewerkt met een zwarte riem... kijkt in de spiegel en ziet een zwart lijntje rond de ogen met zwarte mascara... ik zing mee met 'nightwish' en 'within temptation'... O-)

dussssss... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ik mag motorrijden ik hoor bij een select groepje....!!!!! *O*









alleeennnnnn... morgen draag ik misschien wel een spijkerbroek met vuurrode trui... en bruine laarzen... en zing ik mee met 'seal' of 'marco borsato'.... dan mag ik dus niet gaan motorrijden..... want dan ben ik weer te algemeen... -O-


mehn... wat een dilemma's toch elke dag weer..... :?
:? :? :?
 
uuuuuuuhhhhhhhhhhhh.... kijkt naar beneden en ziet een zwarte broek, zwarte laarzen en een zwarte koltrui.. afgewerkt met een zwarte riem... kijkt in de spiegel en ziet een zwart lijntje rond de ogen met zwarte mascara... ik zing mee met 'nightwish' en 'within temptation'... O-)

dussssss... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ik mag motorrijden ik hoor bij een select groepje....!!!!! *O*









alleeennnnnn... morgen draag ik misschien wel een spijkerbroek met vuurrode trui... en bruine laarzen... en zing ik mee met 'seal' of 'marco borsato'.... dan mag ik dus niet gaan motorrijden..... want dan ben ik weer te algemeen... -O-


mehn... wat een dilemma's toch elke dag weer..... :?
:? :? :?


nou het geval van muziek keuze die jij hier memoreert
hoor je in beide gevallen niet bij het selecte groepje motorrijders :N :+
 
Vroeger moest je rijk zijn als je een auto wilde kopen. Dat bijna iedereen dat nu kan, heet vooruitgang.

Stilstand is achteruitgang *O*

Leave the past the past and embrace the future
 
Je hebt totaal gelijk, motorrijden is mn passie, maarjaaaaaaaa, ik stop er maar mee. Voor t hoger doel laten we maar zeggen....


:X
Met zijn allen offers maken voor het grotere goed. Een soort communisme, alleen dan zonder dat er een man met een grote pet en wapenstok achter je staat.

Zo reed ik vandaag, met de motor natuurlijk (duh), over een binnenweg (want snelwegen zijn voor nepperts) naar Rottemervoortsesluispadgang. Daar hangen mijn nostalgische motorvrienden en ik vaak rond.
Komt mij tegemoet een kerel op een zogeheten off-the-road-fietsje. Heeft hij nog het gore lef om te zwaaien ook!
Nou, ik gelijk de motor omgekeert en hem in de berm klemgereden, die vuile neppert.
Afgestapt en dringen verzocht of ik zijn rijbewijs eens in mocht zien. Hij duurde te lang, dus ik graaide zijn geldzak maar uit zijn hand en pakte zijn rijbewijs.
Nou verdraaid, stond daar onder zijn A'tje een grote stempel!
'Echte motorrijder'
Verbaasd bleef ik achter terwijl hij weer vrolijk zwaaiend verder reed. Snap niks meer van deze wereld.


En op een meer serieuze noot: wat een onzin-discussie.
 
uuuuuuuhhhhhhhhhhhh.... kijkt naar beneden en ziet een zwarte broek, zwarte laarzen en een zwarte koltrui.. afgewerkt met een zwarte riem... kijkt in de spiegel en ziet een zwart lijntje rond de ogen met zwarte mascara... ik zing mee met 'nightwish' en 'within temptation'... O-)

dussssss... jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ik mag motorrijden ik hoor bij een select groepje....!!!!! *O*









alleeennnnnn... morgen draag ik misschien wel een spijkerbroek met vuurrode trui... en bruine laarzen... en zing ik mee met 'seal' of 'marco borsato'.... dan mag ik dus niet gaan motorrijden..... want dan ben ik weer te algemeen... -O-


mehn... wat een dilemma's toch elke dag weer..... :?
:? :? :?
Ach met een helm op je hoofd en een motorpak aan ziet niemand er wat van! ;)
 
je bent wel héél select als je nu voor je plezier gaat rijden.... O-)
Nee, daar regent het nu niet hard genoeg voor!
Dat miezerweer heb je helemaal niets aan.

Als het echt hard regent kan ik genieten van de regendruppels die langs mijn vizier wegschieten. Alle auto`s gaan langzamer, en ik geef juist gas bij.(wel afhankelijk van de omstandigheden natuurlijk, zit niet te wachten op aquaplaning)
 
je bent wel héél select als je nu voor je plezier gaat rijden.... O-)

inderdaad ben je zeer select om zich onder zulke omstandigheden zo als gisteren zich tegen willens en wetens moeten bewijzen dat ook dan motorrijden leuk is :?

nou ik rij het hele jaar en vind er geen tiefus aan :N
 
Laatst bewerkt:
Ik behoor tot een select groepje 26jarige Hawkbezitters uit Noordholland. Een stuk exclusiever dan die groep motorrijders die al 20+ jaar rondtuft, dus een beetje restecp is wel op zijn plaats dacht ik zo. :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan