Hoe wonen jullie eigenlijk?

Gizzmo is LOADED! :}


(Al moet ik zeggen dat het huis wel erg amerikaans oogt... je woont toch niet stiekum 3 hoog achter he Gizz ;) ).
 
Samen met 17 huisgenoten in het studentenhuis. Nu hebben we al wel 3 spanjaarden en 1 Italiaanse. De belg die we hadden, gaat weer terug naar zijn thuisland. Ik heb 12m2, maar we delen een grote huiskamer en keuken, 2 douches, 2 WC\'s en natuurlijk lief en leed.
In het weekend, als er motorsport op TV is, dan zit ik in Ede bij mijn vriend, die bij zijn ouders zit.
Wil je het zien, kijk dan op de site. Maar hier vast een voorproefje (Dit is het uitzicht vanaf het balkon..het lijkt groener dan het is. Achter 1 van die kleine raampjes is mijn kamer verscholen.

misc.php
 
Veel motorrijders hebben wel katten hè? Hoe komt dat?

Dan kan je lekker een hele dag :] en hoef je je geen zorgen te maken dat de kamer blank staat of dat je over hopen heen moet stappen. Zo kan je nog eens naar een feestje gaan en je klemzuipen en pas de volgende dag naar huis gaan. Lang leve de kat :}
 
Dan kan je lekker een hele dag :] en hoef je je geen zorgen te maken dat de kamer blank staat of dat je over hopen heen moet stappen. Zo kan je nog eens naar een feestje gaan en je klemzuipen en pas de volgende dag naar huis gaan. Lang leve de kat :}

Dat geldt ook voor een fretje. :}
 
Ik woon met mijn aanstaande vrouw op een huurflat, 4 kamer flat en 12M balkon, opbergschuur en :} garage :} die wel weer apart betaald moet worden ....

Dat geldt ook voor een fretje. :}

Ik kende vroeger iemand die er ook twee had en idd, ze gingen gewoon op de kattenbak.

Maar idd, zoals dat hierboven al wordt beschreven, wat nou het regent en de hond moet op straat??? :+
 
Laatst bewerkt:
Koophuis ( gebouwd 1920 ) in oude wijk van Utrecht. Complete onderverdieping was uitgebroken en was ( incl achtertuin ) één grote garage ( eerste stuk 4 X 8, 2de stuk 5 X 5 ).
Aangezien er maar één verdieping op zit, sliepen we op een slaapbankje in de woonkamer. De garage raakte vol met zooi van iedereen die motoren had ( of veeeeel onderdelen daarvan bv: één jaar lang 1 1/2e Goldwing in onderdelen van een maat op een hoop in de hoek gehad ! )en zo\'n slaapbankje is niet berekend op zoveel gewicht zo lang, dus toen hebben we besloten om het achterste stuk ( 5 X 5 ) te verbouwen tot slaap/badkamer.
Kheb nu dus nog steeds een garage over van 4 X 8 onder m\'n eigen woonplekkie. Zin om te sleutelen? Trap af en aan de gang. Koffie? Trap op en lekker onderuit!
Enige nadeel? Buurt is wat minder, maar zodra de deur achter ons dichtgaat is het huissie perfect.
Stiekum dus aan het kijken voor iets buiten de stad ( straal 15 km )

Enne Lara: honden zijn best wel leuk hoor, ook al hebben we nu 2 katten ( Maine Coons ), ik zou als ik weer tijd had zo weer 1 of 2 honden ( terriërs ) nemen !!
 
Laatst bewerkt:
Ik woon nog bij pappie en mammie maar ik ben ook maar 20, he.
Ik heb geen huisdieren, alhoewel mijn vriendin komt in de buurt })
 
Terug
Bovenaan Onderaan