Hoelang kunnen we nog motorrijden?

auto en motorfietsen lossen het probleem ECHT niet op hoor ,
ik zal Nooit in zon elektrische haardroger rijden .
Maar ombouw naar waterstof is nog acceptable voor mij .
denk je nou echt dat we morgen EV auto's hebben da de planeet omkeert en de tempraturen zullen dalen ?
Mooi niet .
Zo lang als ik leef rijdt ik 2 takt en oldtimers . desnoods verhuis uit dit kleine landje .

Het is niet als een climatecontrol inderdaad. Wanneer nu niemand meer CO2 of NOx uit zou stoten, koelt het niet af, maar gaat het veel langzamer.
 
Ben in ieder geval al blij die tijd te hebben meegemaakt en heb er van genoten en nu nog wel wat hoewel het compleet kapot regelementeerd is. 150 jaar geleden was er van motos geen sprake en de miljoenen jaren ervoor ook niet. Electrisch ga ik niet rijden, draag ook geen roze sokken. Zoek wel andere hobby dan , deze keer één die niks kost.
 
Dit zijn grotendeels (of allemaal ?) energieleveranciers die al dan niet rechtstreeks leveren aan consumenten.

Rechtstreeks kan zijn de brandstof die je tankt, het gas dat je stookt, de elektriciteit die je verbruikt.
Indirect kan het zijn voor bedrijven die jouw goederen maken, de spullen die jij bestelt uit China, de vliegreis die je boekt, de auto die je koopt. Alles moet gemaakt en vervoerd worden en alles kost energie.

Die bedrijven doen dat niet zomaar, ze doen dat omdat er vraag naar is door consumenten zoals wij. Geen vraag, geen levering, geen produktie, geen uitstoot.
Met andere woorden: Minder mensen = minder uitstoot. Dus toch maar saneren in de mensheid.
 
1 kind beleid zou al heel erg helpen .
Ik zie mensen om mij heen die 2 kinderen hebben en nadenken over een 3rde ..


Dat is wel WEER 3 auto's en wellicht 3 motor's erbij .
en die mensen krijgen weer kinderen 2 of 3 , weer zelfde verhaal .
We zijn overbevolkt en het wordt steeds erger .
Soms hebben we een goede oorlog nodig , wellicht om de minderen uit te roeien en de sterken overblijven .
Klinkt raar ik weet het . maar dat is feit .
 
laat ze dan eerst die groene gekken afknallen met hun idealistisch gedram....
olie en gas is er nog meer dan genoeg..laat je niet gek maken....
nu met he smelten van de ijskappen komen er zelfs hele nieuwe velden in zicht waar men voorheen niet bij kon.
dus....meer fossiele brandstof opfakkelen betekend meer brandstof tot je beschikking.....
dat hele electrische geneuzel hier is toch gedoemd te mislukken en zelfs als het wel succesvol wordt maakt het mondiaal niks uit...
Mischien middels kern energie maar dat willen de zeurders ook niet.....
dus dan beter alles opmaken en een ww4-je om de restjes.....
Voor die lamzak millenial generatie hoef je echt niks over te laten.......

Modbreak:

Oproepen tot het afknallen van mensen doe je niet op MF. Doe even normaal...

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met andere woorden: Minder mensen = minder uitstoot. Dus toch maar saneren in de mensheid.

Yup, ik ben alvast begonnen door nooit kinderen te maken. Voor zover ik weet. O-)

Al las ik in de nieuwste Truckstar weer van een jonge chauffeur van Urk die het erover had dat er veel gezinnen op Urk waren met 17-18 kinderen en dat hij met een stuk of zes ook wel blij was uit mijn hoofd.
 
Yup, ik ben alvast begonnen door nooit kinderen te maken. Voor zover ik weet. O-)

Al las ik in de nieuwste Truckstar weer van een jonge chauffeur van Urk die het erover had dat er veel gezinnen op Urk waren met 17-18 kinderen en dat hij met een stuk of zes ook wel blij was uit mijn hoofd.
De klimaatgekte komt dus door de Urkers!! :+ :+ :+
 
Kleine kern reactor's is DE oplossing , het afval wat we daar van krijgen de zon / ruimte in schieten .

over 10 jaar zijn alle oude 'tesla' vergaan met de lithium accu's en zorgen voor enorm veel vervuiling etc .
 
‘Motorfietsen vervuilen tot elf keer meer dan auto’s’


Nou, wanneer gaan we met een paar duizend motoren naar het Malieveld?
 

Nee, vooral de burgers een poot uit blijven trekken.


Nogmaals, we zijn knettergek met z'n allen.
Wat bedoel je met burgers een poot uittrekken?????
 
laat ze dan eerst die groene gekken afknallen met hun idealistisch gedram....
olie en gas is er nog meer dan genoeg..laat je niet gek maken....
nu met he smelten van de ijskappen komen er zelfs hele nieuwe velden in zicht waar men voorheen niet bij kon.
dus....meer fossiele brandstof opfakkelen betekend meer brandstof tot je beschikking.....
dat hele electrische geneuzel hier is toch gedoemd te mislukken en zelfs als het wel succesvol wordt maakt het mondiaal niks uit...
Mischien middels kern energie maar dat willen de zeurders ook niet.....
dus dan beter alles opmaken en een ww4-je om de restjes.....
Voor die lamzak millenial generatie hoef je echt niks over te laten.......

Is dat niet de generatie die verder moet in deze wereld??????
Waarom zo vasthouden aan fossiele brandstof?
Ik snap het wel, het is gewend, vertrouwd, de nadelen hebben we als gewoon bestempeld en juist ons reptielenbrein wil overleven, die zorgt ervoor dat we graag in onze comfort zone blijven, gewoontes die we al jarenlang doen, angst voor het nieuwe, best een logische reactie van jou.
Gelukkig is onze generatie aan het uitsterven en komen de nieuwe generaties met andere ideeën en inzichten.
Maar jouw bewoording van " afknallen " gaat mij wel erg ver .
Niemand wenst jou ook de dood in, maar ook het reptielenbrein is verantwoordelijk voor dit gedrag, maar beetje respect naar de medemens misstaat niemand.
Kan je dat niet opbrengen hier op MF, ga dan gewoon mee blaten op Facebook, daar kan en mag je schelden, roepen, beledigen en huilie doen naar hartelust.
 
De eerste die het verzint is uiteraard wel een debiel. Dat er dan zijn die denken dat het de waarheid is en het gaan rondbazuinen is uiteraard weer van een andere orde.

Ik las van de week ook van een kenner op Facebook dat ev groot bedrog is, elke ev heeft een diesel standkachel, best geweldig hoe mensen hun inzichten en denkwijzes zomaar neerplempen -)
 
We zijn overbevolkt en het wordt steeds erger .
Soms hebben we een goede oorlog nodig , wellicht om de minderen uit te roeien en de sterken overblijven .
Klinkt raar ik weet het . maar dat is feit .
Precies, want soldaten zijn over het algemeen "minderen" en worden helemaal niet geselecteerd op basis van fysieke en mentale eigenschappen... oh wacht, juist wel. Bovendien volgt na een oorlog altijd een babygolf waardoor het effect maar tijdelijk is. En we weten wat de laatste golf babyboomers met dit land/deze planeet hebben gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan