Hoeveel km rijden jullie per jaar???

Kawabuffel

Rookie
19 jan 2003
19
0
Er wordt beweerd dat chopperrijders alleen maar met mooi weer gaan rijden en dat ze nauwelijks de 3.000 km per halen.
Hoeveel km rijden jullie gemiddeld per jaar.
 
Met m\'n racertje rij ik 9000 km/jaar.
Alleen fun-km. (geen woon-werk, geen bezoekjes breng-km)
Met winterstop.
Auto ca. 60.000km/jaar
 
Laatst bewerkt:
ook zo\'n 9.000km is ook wel \'s 15.000 geweest

afhankelijk van wel of geen motorvakantie en hoeveelheid woon-werk, wel of niet de beschikking tot een auto :X

shit sorry, dit is onderdeel choppers
 
Laatst bewerkt:
Te weinig, veel te weinig. Afgelopen jaar door diverse omstandigheden maar een kilometer of 4000 ofzo gereden. Tja, als ik kan kiezen liefst met droog weer, hoeft niet zonnig of warm te zijn. Vooral droog, en dat omdat ik anders m\'n motor blijf poetsen, dat ik zelf nat wordt boeit me niet.
 
Ik heb het afgelopen jaar 9000 km gereden en dat had meer geweest wanneer het niet zo gruwelijk vaak zou regenen.....want ik haat het om met slecht weer te rijden.

Edit: even een vooroordeel bevestigen !! :)
 
vanaf juli tot begin december 3000km gereden, ook voornamelijk fun km\'ers en een vakantie naar luxemburg.. zonder die vakantie zou er denk ik wel een duizend km vanaf gaan.. ik kan al niet meer wachten tot die klote winterstop over is en het weer droog en boven nul is/blijft
 
M\'n maat heeft gisteren een ZZR gekocht uit 99 die slechts 4.000 km had gereden, da\'s nog geen 2000 per jaar. Zag er dan ook nog als nieuw uit
 
mmm..... ik zit meestal zo rond de 11.000 fun km...... de meeste mensen
rijden niet eens zoveel in de auto.....

in de auto doe ik nog eens 50.000 dus ga maar eens rekenen hoeveel
uur je dan op de weg zit

ach altijd beter dan achter de gokkast zitten

de km in de auto zijn zakelijk maar dat dachten jullie al
volgende maand komt mijn nieuwe bolide..... seat ibiza 1.9 tdi
100pk zet wel wat foto op het forum als het zover is

greetzzzzz... FE
 
Afgelopen jaar, ........ zo\'n 2000 km. Ja, ja, ik weet het veel te weinig. Maar ik ga m\'n leven beteren. *D

Dit jaar ga ik zeker zo\'n 5000 km rijden.

( ik rij alleen in de zomer, zonder pekel op de weg. ) :]

Maar in de auto ongeveer 90.000 km op jaarbasis
 
ik rijd in een jaar net zoveel km tot mijn achterband op is. :+ (+/- 6000/7000km)

is toch wel een hele dure hobby als je er 20.000 rijdt of nie?
=elk jaar 1,5 voorband
=elk jaar 3 achterbanden
=elke 1,5 jaar nieuwe ketting +wielen
=elk jaar een grote beurt (neem ik aan)
=een hele sloot benzine
........
.......
......
 
wow ik had die reactie van 60-80000km nog niet gezien.
Hoe bekostig je da dan...........

das alleen aan banden per jaar al:

10x achter = 2000
6x voor = 900 + = 6500 oude guldentjes das toch meer dan een gemmiddeld maandsalaris aan banden!!!!!!!!!!!!!!
 
~20.000km ongeveer.

En als je 60k rijd, neem je natuurlijk geen BT010\'s oid, dan ga je voor die buffeldingen die na 20k 1mm minder profiel hebben :X
 
Hmmm, ook de sporters reageren dus...

Nou 30.000 km per jaar gemiddeld, soms wat meer soms wat minder. Totaal nu ongeveer 90.000 km.

Daarnaast met de auto op moment aan de 100.000 km per jaar (Als je dat uit zou rekenen.), maar dat blijft niet zo gelukkig. :) Totaal nog maar 50.000 km met de auto.
 
afgelopen jaar: 400km! dit komt omdat ik de motor pas half november gekocht heb :X . Ik denk dat ik rond de 6000 per jaar ga tuffen, ik zie wel! heb er wel zin in! laat de zon maar schijnuuuhhh!!!!
 
ik zit aan de 6000 per jaar. heb wel de zomer der uitgelegen ivm motor ongelukje + en december heb ik een winterstop(je) ingepland gehad.

Dus ik vind het wel netjes eigenlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan