Hoeveel motoren?

makkelijk zo\'n winkel,Redbull!
ehhh,ikke dan.....
yamaha rd350 \'85
suzuki rg 500 \'86
yamaha R1 \'00
toyota starlet \'92
audi 80 2,3 Cabrio \'92
porsche 911 3.0 \'81
chevy monte carlo 350 \'70
toyota high ace \'92
klopt wel tot een bepaalde hoogte want aale duc`s duie ik opnoem zij echt mijn ducjes ,aangezien ik ze zelf gebouwd hebt een er geen tweeede van bestaat :}
maar goed het helpt wel om een motorshop (lees ducati exclusief)zaak te hebben ,maar daar staat wel veel tegenover ,bv werkdagen van 09.00 uur to 21.00 uur en in de zomer nog meer
en het blik verhaal is een uit de hand gelopen hobby ,je koopt ze een keer en kunt dan geen afscheid meer nemen .
greeetzzz redbull man
 
Aan deze kant:

Suzuki GSX-R750 1998 [blauw/wit]
VW Golf G60 1990 [getuned blablabla 220pk]
Target ATB met carbonframe :)
 
Honda cbr1000f 1991
peugeot 306 1.6 xr 1997
rolator van het merk jaguar met spoiler...uit 1972 :P
 
Ik heb ter beschikking ( over patsen gesproken...)

1 Laverda 1000 3 c
1 Laverda 750 (ligt nog in onderdelen uit elkaar) maar niet lang meer, dan komt daar ook zo\'n heerlijke donkerbruine brom uit....zeker weten!!
 
klopt wel tot een bepaalde hoogte want aale duc`s duie ik opnoem zij echt mijn ducjes ,aangezien ik ze zelf gebouwd hebt een er geen tweeede van bestaat :}
maar goed het helpt wel om een motorshop (lees ducati exclusief)zaak te hebben ,maar daar staat wel veel tegenover ,bv werkdagen van 09.00 uur to 21.00 uur en in de zomer nog meer
en het blik verhaal is een uit de hand gelopen hobby ,je koopt ze een keer en kunt dan geen afscheid meer nemen .
greeetzzz redbull man
aahha,dan zijn we aardig hetzelfde.
ook ik heb een eigen bedrijf en lange werkdagen,en kan geen afstand doen van wat ik heb.
\'kzie je misschien zondag!
 
Ik heb enkel

- Honda XR 250R
- Peugeot 405 1.6GL
- Fiets met defecte verlichting.

Als ik straks na m\'n tijd op school ga werken dan kom ik denk ik wel met wat mooiers thuis, alhoewel mijn GS500e met kuip er mooi uitzag :)
 
- Suzuki GSXF 600 (pas 4 dagen)
- Gazelle Playa (fiets)
- Raleigh Tuscana (fiets)
- Giant X1000 (fiets)
- Stations(fiets)

- Geen rijbewijs :(
 
-TL1000S \'97
-Kadett c-coupe(rolkooiblabla 150pk) (en rot)
-zelfgebouwde minibike wheelies en stoppies mogelijk 65km/h
 
om daqn maar even me te patsen .
Ducati 996RS
Ducati supermono met 4 kleps blok bj 2001 (zelfbouw ,nu in de laaste fase)
Ducati supermono met 2 kleps blok bj 2000(special gebouwd voor ducati club race)
Ducati mono met 2 kleps blok van 1986 ,ex race machien van papa ,nu familie erfgoed ,en nog steeds aktief bereden bij diverse evenementen
ktm super motard (speciaal getuned blok )nog steeds in aanbouw ivm andere projecten.
Ducati monster S4 met div leuke extra`s
en aan auto rijden doe ik ook
Pontiac firebird formula bj 1995 V8 5.7 liter 300 pk handbak 6
bmw 320I folger bj 83 wielmaten 285 voor en 345 achter met speciaal bodywork
bmw 635 abc uitbouw ,zelfde band maat als 320
285 voor en 345 achter ook chassis aangepast met poly bodywork ,maar enkele van op de wereld
pontiac fiero voor het meisie (als ze haar rijbewijs haalt)
en voor het vervoer naar diverse cicuits een iveco turbo daily van vorig jaar.
en ik ben nog steeds zoekende naar een nissan skyline ,maar dat is een heel ander vehaal
greeetzzz redbull man

Ik moet ook maar eens ERG dringend een ducati shop beginnen.
Jezes man.. zoveel geld verdienen met iets dat je graag doet?! :}
 
Binnenkort komt er een simpel motortje bij van max 1500 piek om mijn schadevrije jaren op te bouwen (dat is wel nodig!!!). Heeft iemand nog iets goedkoops staan?
Kan je geen wrak kopen en dat verzekeren? Kost quasi niks en je hebt ook geen risico. :)



[me]poohbeer heeft 1 ouwe versleten Golf (type 2 nog) 1600 diesel uit \'90 btw[/me]
 
Laatst bewerkt:
Audi A4 1.9 TDI
Renault clio 1.2 rl (ze wil nu een Jimny :( )
Suzuki Bandit 1200 (voorheen 1200s nu onder behandeling: wordt geknipt, en geverfd)
tot voor kort nog een Kawa GPz750 in kratten, verkocht voor een fles Jameson wegens tijdgebrek om op te bouwen.
 
aahha,dan zijn we aardig hetzelfde.
ook ik heb een eigen bedrijf en lange werkdagen,en kan geen afstand doen van wat ik heb.
\'kzie je misschien zondag!
zou leuk zijn om een keer samen te rijden over vaderlands wegen :]
we verzamelen vanaf 11uur bij mij op de zaak ,
en mijn planing is dan om 12.00 uur gasseeennnn
greetzz redbull man
 
ehhh...ik durf niet meer

Een ding weet ik wel Nitromax roeleert. :)

Nou dat valt wel mee denk ik, kijk eens bij Redbullman. Ook niet echt mis, ik heb niet eens 1 Ducati ( en zou dat toch wel willen ).
\'T is ook gelijk duidelijk aan een paar andere reacties: Je kunt je alleen zoiets veroorloven als je zoveel tijd per dag werkt dat je niet eens tijd hebt om je geld uit te geven aan andere dingen :P
Kwestie van prioriteiten stellen ( en nooit meer iets verkopen \ '( . Z650 anyone? )
 
Kan je geen wrak kopen en dat verzekeren? Kost quasi niks en je hebt ook geen risico. :)



[me]poohbeer heeft 1 ouwe versleten Golf (type 2 nog) 1600 diesel uit \'90 btw[/me]

Ik wil een oude crossmotor kopen. Een xt-tje ofzo. 1 tot 2 mille neerleggen en dan onbeperkt wheelies trekken en crossen over het havengebied (en dan als reden opgeven dat het goed is voor mijn schadevrije jaren)
 
Ik wil een oude crossmotor kopen. Een xt-tje ofzo. 1 tot 2 mille neerleggen en dan onbeperkt wheelies trekken en crossen over het havengebied (en dan als reden opgeven dat het goed is voor mijn schadevrije jaren)

dit bovenstaande bericht is dus eigenlijk van mij, maar omdat mijn vriendin moeite had met inloggen heb ik het gisteren even zelf geprobeerd en zo zat ik nu dus nog onder haar naam ingelogd, maar had dat niet gezien.
 
wtf is een z650? piccie! :)
is wel wat off-topic, maar goed. De Z650 die ik te koop heb is deze, alleen is er na deze foto vreselijk veel aan veranderd!
maxenik.jpg

Verdere gegevens op: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=1478

BTW: de prijs ligt wel iets hoger dan de 3 tientjes waar Mustang Sally hem probeert te kopen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Mijn 16-wielenplan!
Kawa ZX-6 \'98
Honda VFR750F \'93
Kawa GPX600 \'90 (ooit gecrasched, en omgebouwd tot naked bike!)
Honda CB500 jaar0 (kweetnieprecies)
Opel combo 1.7D \'96
Peugeot 405SRI \'91

Groetjes :z
 
ze komen en gaan maar wat hebben wij staan of komt er te staan....

KTM Duke II (\'00)
Honda CR 500 (\'84, nu te leen maar die krijgt \'ie niet meer terug)
Honda CBR 600F (\'96) zonder kenteken, in racetrim wordt volgende week aangeschaft.
Husqvarna SM610 (nieuw in racetrim, met een maand of twee)
...en dan soms nog een fiets van de importeur voor de afwisseling en een paar zelf voort te bewegen tweewielers.

Dan de 4-wielige vehikels:

Peugeot 205 GTI (\'95)
Alfa Romeo Giulia Super Nova (\'78, opgevoerd racemonster)
Kever (top-chop, verlaagd, en verbreed)
BMW 1802i (\'76)
BMW 3.0 CSi (\'78)
MG-B cabrio (\'80)

en ik zoek nog een goedkope Chevy Van om de Husky en CBR mee te vervoeren dus mocht je er een weten te staan. Mag werk aan zitten.
 
Kever (top-chop, verlaagd, en verbreed)

en ik zoek nog een goedkope Chevy Van om de Husky en CBR mee te vervoeren dus mocht je er een weten te staan. Mag werk aan zitten.
Mail mij als je wilt ff een foto van die kever ( max@nitromax.nl ), ik blijf dat toch erg gaaf vinden, vooral in de uitvoering zoals jij beschrijft.
Chevy Van van m\'n maat is net verkocht, te laat!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan