Hoeveel motoren?

Zo hee, en ik dacht dat ik duur deed met ene auto uit \'97... :(

Mannen met geld hier! :) :)

Mo-fo sponsoren?? Redbull man?? :) ;)
 
Zo hee, en ik dacht dat ik duur deed met ene auto uit \'97... :(

Mannen met geld hier! :) :)

Mo-fo sponsoren?? Redbull man?? :) ;)
ja geld nodig !!!!!!!!!!
ik kom altijd geld tekort door mij hobby`s
motoren en auto`s zijn namelijk niet alle dure hobby`s
doe ook nog fanatiek aan modelbouw (radio control)
heb ook nog een tik van playstation,dreamcast.ps2
en alle andere spel computers(kost ook een klein fortuin aan spellen ,bv voor playstation 1 meer als 250 spellen ) ,verzamel helmen van ducati coureurs (bayliss ,hodgson ,bostrom etc etc )
heb ook nog een grote affectie met dieren (11 katten, 2 honden,2 fretten )
dus altijd geld te kort ,helaas
greetzzz redbull man
 
Heet jullie baas sinterklaas ofzo, waar betalen jullie al die motorgestuurde vervoersmiddelen van :? ? Ik verdien toch niet slecht maar zoveel van die 2 en 4 wielers kan (en wil) ik toch niet betalen, ik heb ook nog een huis, een vriend en andere zaken die geld kosten... (Of wonen jullie nog thuis? ;) )
 
ik heb ook nog wel wat


honda cbr 600
opel kadett 1.6i
toyota hiace bestel ALL MINE!!! vervoer heb ik zat , maar een nieuwe 900 rr kan er ook nog wel bij vind ik , maarja waar haal ik het geld vandaan???? snik snik ;(
 
Heet jullie baas sinterklaas ofzo, waar betalen jullie al die motorgestuurde vervoersmiddelen van :? ? Ik verdien toch niet slecht maar zoveel van die 2 en 4 wielers kan (en wil) ik toch niet betalen, ik heb ook nog een huis, een vriend en andere zaken die geld kosten... (Of wonen jullie nog thuis? ;) )

Ah bij jullie is het dus andersom.. de vriendin kost geen geld, maar de vriend! :)

Ach de een geeft wat meer uit voor een motor, en leeft misschien wat zuiniger, de ander heeft zat geld en kan alles kopen, en weer een ander zou een financiering nemen om een dikke motor te rijden.
 
Ik heb 2 grotemensenbrommers staan:
Suzuki GSX400X Impulse uit 1987
Honda CB350F uit 1973

Totaal 750cc, 8 cilinders, 24 kleppen, 323kg, 93pk en 4 wielen....
 
Laatst bewerkt:
heb ook nog een tik van playstation,dreamcast.ps2
en alle andere spel computers(kost ook een klein fortuin aan spellen ,bv voor playstation 1 meer als 250 spellen ) ,verzamel helmen van ducati

Och, die PS, PS2 en Dreamcast spellen kan je gewoon downloaden :)
Alleen jammer dat er nix meer voor de dreamcast uitkomt :( Zit nog te wachten op Shenmue 2 en Head Hunter. Meer niet, dan heb ik zo\'n beetje wel alle leuke spellen ;)
 
Om geouwehoer over de Fucking Search te voorkomen schop ik deze maar omhoog

2 rijdbare en 2 in restauratie, waarvan één special: The Stoppie And Wheelie Machine

't zijn allevier Yamaha RD'tjes
 
Is gelukkig niet zo'n oud topic.......

Herinnert u zich deze noooog? :+

Maar goed, ik doe wel mee:

-Suzuki GSX-R (over paar weken TL-1000S of Firestorm)
-Mountainbike, B1 Team Replic
-Oud 205je, die ik tijdelijk leen van mijn vriendin(per 1 januari 2004 nieuwe lease-toetoet *D )
-Skeelers
-Benenwagen
 
2 motorfietsen (bijna brikken ;) )
2 trapfietsen
een appartement huren

en dat als student..... :X

Denk dat ik die BMW (motorfiets uiteraard ;) ) nog maar even op de buik kan schrijven
 
De trike staat in mijn naam maar mijn vrouw rijd er op dus het is een beetje van mij. :]

Honda Goldwing 1200
Honda Gold Wing 1500 Trike
DODGE Neon R/T
Dodge Durango V8 5/9 Liter
 
[offtopic]
Hoe zit dat daar in de States?
Daar mag je overal toch maar 90 heh? Dat zuigt toch een beetje vintik...dat en het politieke klimaat.
[ontopic]

Geen één :(
 
[offtopic]
Hoe zit dat daar in de States?
Daar mag je overal toch maar 90 heh? Dat zuigt toch een beetje vintik...dat en het politieke klimaat.
[ontopic]

Geen één :(

elke stad of dorp kan zijn eigen snelheids limiet aangeven , bij ons op de interstaat hebben we verschillende snelheden ( 90km en 110km per uur )maar er zijn staten die een hogere snelheden toe laten.
ik neem nog wel eens een weg binnen door naar de staat North carolina , en die weg is 60km lang en je komt er bijna geen verkeer tegen , dus je kunt daar rustig het gas los trekken , niemand die er over klaagt :]
 
Oh das dan super...

Veel plezier dermee

[me]oldenbarnevelt zou er toch hoe dan ook niet kunnen aarden[/me]
 
ik heb ook 2 Paarden dat is voor ons ook een vervoer middel :+
Tennessee Walker
quarter Horse

Ik rij Engels... One Hand Reigning vind ik echt :9~ om te zien , Freestyle... Die topsport hoeft niet zo voor mij, lekker als Clint Eastwood.
Maken jullie voor het dagelijkse leven gebruik van die paarden als vervoermiddel??? Waar zit je ergens, welke staat?
 
Yamaha YZF600R Thundercat '97
Honda XL500S '80
Batavus mountainbike '02
studentenbarrel '??
 
Nou, dan ik ook maar :

Suzuki GSX-R750 K3
Suzuki GSX-R600 SRAD '98 ->circuitfiets
Hyundai Sonata 2002
Fiat Seicento 2002

Valt mee, maar de garage staat wel vol ;)
 
Is gelukkig niet zo'n oud topic.......

Herinnert u zich deze noooog? :+

Maar goed, ik doe wel mee:

-Suzuki GSX-R (over paar weken TL-1000S of Firestorm)
-Mountainbike, B1 Team Replic
-Oud 205je, die ik tijdelijk leen van mijn vriendin(per 1 januari 2004 nieuwe lease-toetoet *D )
-Skeelers
-Benenwagen
als ik jou was zou ik voor de tl 1000 gaan
heeft net even meer dan de firestorm
 
Terug
Bovenaan Onderaan