Hoeveel rijdt u meneer/mevrouw ?

Sinds april vorig jaar alleen woon-werk gereden. Heb nu 33Mm gereden, zal dus wel op over de 35Mm uitkomen. Reed ik vroeger met het lease-bakkie ongeveer 40Mm/jaar, waarvan 10Mm privé. Voor die privé km's heb ik nog steeds een koekblik, want het gezin past niet achterop en de spullen van de grootgrutter aan het stuur is niet ideaal. _O-
 
Zo'n 13 duzend tot nu toe.. ik denk niet dat ik in april aan de 14k toe ben :+

Toch niet zo heel slecht voor een studentje met een part-time job..?
 
Van augustus 2007 tot december 2007 zon 16k gedaan, daarna niet meer op 1 motor gereden dus niet bijgehouden.. zal nu wel rond de 19k zijn :)
 
Woonwerk ongeveer 300 km/jaar de laatste paar jaar. *O*

De overige 4000km/jaar met de trapfiets. Dat vind ik trouwens ook nauwelijks enige prestatie te noemen, 2 keer per werkdag half uurtje fietsen. :W


Verdere kilometers zijn verdeeld over 3 motoren, waarbij 2 van de 3 tussentijds al een andere km-teller hebben gekregen & eentje ook nog in Miles. Oftewel mij te veel moeite om bij te houden. O-) Ik gok ergens rond de 5duizend km/jaar totaal. :]
 
Laatst bewerkt:
ik kan er eigenlijk nog weinig over zeggen.
heb pas in Novemner vorig jaar mijn A stempel gehaald en heb daarna even moeten pielen om de motor aan de praat te krijgen.

heb denk ik hooguit 2000 km gereden tot nu toe :]
 
Hoeveel per jaar :? Geen idee, sinds 2 okt '07 heb ik er weer zo'n 7500 km erbij gereden (toen stond ie weer op 0)
 
Mijn complete mobiliteit per jaar.
6-7k fun en beetje woonwerk motor
20k auto
3-4k fiets
500km trein
40-50 km lopen
paar 100 mtr kruipen (vanuit de kroeg)

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan