Honda ADV 350

Bijlagen

  • 20211203_151538.jpg
    20211203_151538.jpg
    139,8 KB · Weergaven: 36
Nette Honda X-ADV 750 ABS bj2018 18000km g-knop
€ 7.999,00
Oh, wat een louche advertentie. Begint al met: "Voor de gene die geen 7999,- hebben bespaar me de moeite met biedingen te doen en spaar nog even door !! Me rechter arm begint pijn te doen van berichten te verwijderen van jullie zonder geld"

Verkoper heeft slechte reviews, waaronder: Beleefder Communiceren. _O-
 
Ga erop rijden voordat je bepaalt of hij te weinig power heeft. Zelf vond ik mijn SW400 een sprintkanon toen ik hem net had. Natuurlijk is een T-max iets vlotter, maar mijn huidige NC750X is weer vlotter dan dat. Het lekkerste vind ik dat je daarmee na 19 u lekker 140 op de teller kunt aanhouden (132 GPS) en dan nog steeds kunt versnellen als dat nodig zou zijn. En dat met het verbruik van een 350 cc scooter... :X;)
 
@Fredvans , helaas wordt die pas geleverd in maart volgens Honda Benelux . Ook al staat die ook bij Goedhart zogenaamd in de showroom . 😉
Klopt, heb gebeld voor een proefrit maar eer wordt aangegeven dat de verwachting is dat eind januari de eerste arriveren.
Het heeft iets te maken met software dat er staat in de winkel, zal wel.
 
Als het goed is zijn ze geariveerd in NL en kun je bij MP Hillegom kijken en uiteraard kopen schat ik zo in. Prijs €7799,00
Zag prijs nu 7499 bij Motoport Hillegom. Nog steeds een bak geld voor een 350. Toch ga ik volgend jaar maar eens kijken (alleen denk ik in Echt, is wat dichterbij).

Afgelopen zomer was het zo druk overal op de weg, er kwam een gedachte in me op. Misschien maar voor een praktische, betrouwbare allround motor gaan voor het jaar door (ouwe transalp, F650 etc) en dan een oudere 600/1000 erbij puur voor 2-3 dagen per jaar op het circuit te rijden.

De ADV350 zou de rol van de alleskunner ook kunnen vervullen. Goedkoop in verbruik/onderhoud (vermoed ik), bescherming tegen weer en wind in de winter en super praktisch qua bergruimte. Wat onverhard hier en daar moet ook geen probleem zijn lijkt me zo. Ben benieuwd naar reviews.

In deze hoek vind ik 'm wel echt :9~
1639430011249.png
 
@LazyR , ze kunnen prijzen erbij zetten wat ze willen . Leveren kunnen ze nog niet . Na info vrijdag bij honda benelux zou die pas in maart komen . Heb er zelf ook grote interesse in voor erbij . Hoop dat ik volgend jaar wel een adv350 kan scoren , want de forza 350 was snel niet meer leverbaar 😢
 
Oh, wat een louche advertentie. Begint al met: "Voor de gene die geen 7999,- hebben bespaar me de moeite met biedingen te doen en spaar nog even door !! Me rechter arm begint pijn te doen van berichten te verwijderen van jullie zonder geld"

Verkoper heeft slechte reviews, waaronder: Beleefder Communiceren. _O-
Maar irritant zijn marktplaats bieders zeker wel, die m morgen kom halen voor 20 procent van de vraagprijs bijvoorbeeld.
 
Vreselijk.
Heb bij verkoop vorige scoot meer dan n maand vastgehouden.
Wilde m hebben, na 2-3 weken proefrit, daarna 1-2 weken later....m'n vrouw wil toch wat anders...val dood kerel
 
De reviews beginnen langzaamaan binnen te komen.

Een beetje een waardeloze review eigenlijk, maar er is nog niet veel te kiezen. Hij rijdt echt als een slak op bochtige wegen dus daar heb je niet veel aan. Ik wil graag een review zien waar iemand flink met dat ding durft te smijten. Acceleratie lijkt wel redelijk en stabiliteit op de snelweg lijkt ook goed te zijn.

Ik wacht verdere reviews af, maar ik denk dat ik komend voorjaar wel een proefrit wil maken
 
Ik wil graag een review zien waar iemand flink met dat ding durft te smijten. Acceleratie lijkt wel redelijk en stabiliteit op de snelweg lijkt ook goed te zijn.

Ik wacht verdere reviews af, maar ik denk dat ik komend voorjaar wel een proefrit wil maken
Komop zeg , om te smijten pak ik wel iets anders 😂🤣
 

Bijlagen

  • 20191025_132055.jpg
    20191025_132055.jpg
    372,2 KB · Weergaven: 14
Komop zeg , om te smijten pak ik wel iets anders 😂🤣
Dat ding heeft een dusdanig prijskaartje dat dat op het moment niet echt een optie is. Daarnaast heb ik sowieso maar plaats voor één bike op het moment. Deze heb ik destijds gekocht om mee te smijten en daar is ie perfect voor, maar echt praktisch is het niet voor bagage of woon-werk.
IMG_20211023_164033~2.jpg


Daarom kijk ik ook naar een 350 tov de 750. Ik hoef echt geen bakbeest van 240kg. Less is more
 
@LazyR, ja ik zoek iets lichts om lekker rustig te lanterfanten en heb ook op een xadv 750 proefgereden . Liep heel lekker , maar wil toch lichter en idd niet nog iets van zoveel kilo erbij. Hebben ook nog een r1150gs en een honda grom , en als ik kijk waar ik vorig jaar het meeste op gereden heb , dat was de grom en de Street Triple van mijn vriendin .
 
ik heb mijn xadv ingeruild op de adv350 en waarom ....ik rijdt nooit harder dan 140 en het gemak om hem in de schuur te krijgen zal enorm toenemen denk ik zo. zijn bepaalde afwegingen die een mens maakt. Ik heb op die 350 gereden en moet zeggen fijn ding hoor met lekker lange veerwegen. Ben bovendien ook zeer te spreken ovder xadv 750 want dat is ook een machtig mooie machine en een technisch hoogstandje. Maja ik wordt 63 en een stapje terug doen kan geen kwaad , ik rij al 44 jaar motor en heb gek genoeg gedaan.
 
ik had trouwens mijn xadv 3 jaar geleden gekocht bij bva auctions voor €9000 en na 17000 km ingeruild voor €8000 :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan