Honda ADV 350

Hedenmorgen verkocht aan een liefhebber.
ik ga dit forum blijven volgen.

Bedankt Fransgs!!!!

Zeer goede reis terug gehad, geen verrassingen.

Zal binnenkort hier een update geven.
En voor de lange rijders onder ons, ik ben 1,97 en ik zit er prima op. (140km al gereden)
Er moet wel echt een hoger scherm op, dat dan weer wel.
Dus verkocht aan @Rmc ?
Hopelijk dan wel via MP ipv via het forum anders voelt dat zo zonde van die 24 euro die die afzetters van MP opstrijken voor (elke) 4 weken B|
 
Snel verkocht Frans.
En gefeliciteerd met je ADV Rmc. Een rode, vrij zeldzaam. :t
 
  • Leuk
Waarderingen: Rmc
Snel verkocht Frans.
En gefeliciteerd met je ADV Rmc. Een rode, vrij zeldzaam. :t
Ja je moet ze tegenwoordig zelf (laten) spuiten :+

C6782F0E-58D7-4090-BBBC-B2D2AB0F4407.jpeg
 
Haa.. nee dit is zn grote broer de 750, desalniettemin aardig voorzien van opties ja :t ;)
 
Vandaag dus een uurtje gaan rondrijden op de ADV en ik ben verkocht .
Goede wegligging en goed sturen, net een motorfiets
Vering en zadel aan de harde kant maar daar kan ik mee leven
Voor mij persoonlijk is de windbescherming in het gezicht niet goed

Als ik nu dus een bestelbon zou tekenen heb ik hem misschien in Januari
Heb dus beslist om nog te wachten tot de nieuwe prijzen en kleuren bekend zijn.
Zal wel ergens op het einde van het jaar zijn.

Ondertussen hier verder mee lezen
 
Vandaag dus een uurtje gaan rondrijden op de ADV en ik ben verkocht .
Goede wegligging en goed sturen, net een motorfiets
Vering en zadel aan de harde kant maar daar kan ik mee leven
Voor mij persoonlijk is de windbescherming in het gezicht niet goed

Als ik nu dus een bestelbon zou tekenen heb ik hem misschien in Januari
Heb dus beslist om nog te wachten tot de nieuwe prijzen en kleuren bekend zijn.
Zal wel ergens op het einde van het jaar zijn.

Ondertussen hier verder mee lezen
Nieuwe prijzen zullen niet lager zijn ben ik bang.
En idd buiten andere kleuren (denk zelfs dat niet) zal er niet veel aangepast gaat worden.

En wat betreft het windscherm, ik heb een mail gestuurd wanneer ze deze verwachten.
1656528702015.png

ik kreeg als antwoord: wanneer deze op de site staan. (nl site)
 
Nieuwe prijzen zullen niet lager zijn ben ik bang.
En idd buiten andere kleuren (denk zelfs dat niet) zal er niet veel aangepast gaat worden.

En wat betreft het windscherm, ik heb een mail gestuurd wanneer ze deze verwachten.
Bekijk bijlage 1777241
ik kreeg als antwoord: wanneer deze op de site staan. (nl site)

De prijs gaat idd zeker niet lager zijn en zoveel te sneller ik het weet zoveel te sneller kan ik een definitieve keuze gaan maken.

En dan zijn we weer enkele maanden verder en zijn er heel waarschijnlijk ook meer toebehoren te krijgen.
In Thailand is er al veel te krijgen heb ik gezien op YouTube.

En zou een scherm van een ADV 150 niet kunnen passen?
Want daar heb ik al een groter van gezien.
 
hier is er eentje met valbeugels, extra lampen en koffers.
Niet direct mijn ding maar er word dus aan gewerkt :-)
Jammer van de taal maar de beelden zeggen genoeg

 
De prijs gaat idd zeker niet lager zijn en zoveel te sneller ik het weet zoveel te sneller kan ik een definitieve keuze gaan maken.

En dan zijn we weer enkele maanden verder en zijn er heel waarschijnlijk ook meer toebehoren te krijgen.
In Thailand is er al veel te krijgen heb ik gezien op YouTube.

En zou een scherm van een ADV 150 niet kunnen passen?
Want daar heb ik al een groter van gezien.
Grote kans als hij duurder is en pas in 2023 geleverd gaat worden dat dut gewoon doorberekend word.
 
Grote kans als hij duurder is en pas in 2023 geleverd gaat worden dat dut gewoon doorberekend word.
Als ik nu bestel zou hij zeker pas in januari 2023 geleverd worden en dus ook aan de prijs van 2023
Als ik wacht tot laat ons zeggen november gaat hij ook later in 2023 geleverd worden maar dat is niet erg, anders staat hij toch maar heel de winter binnen :-)
 
Ik kan maar niet wennen aan mijn zadel. Geen enkele steun onder bovenbenen. Door mijn voeten af te zetten op de treeplank is het te doen. Maar uiteindelijk irriteer ik mij iedere rit toch een beetje. De hellingshoek moet voor mij horizontaal ( of licht achterover ) en de bobbel een eind naar achter.
In diverse motortesten wordt het zadel overigens geroemd. Het is dus maatwerk.
Niets van gemerkt in de showroom.
Slechte ervaringen met aanpassen. Geld kwijt, weer een frustratie rijker.
Gister op xmax 300 gezeten. Prima zadel lijkt mij maar er is voor mij geen mogelijkheid de voeten op het schuine deel te plaatsen.
zojuist de 1000 km beurt gehad. Wil hem wel verkopen. Wat is een redelijke prijs?
rood, 1300 km, electr. handvatverwarming, topkoffer givi.nieuw, aansluiting Garmin XT, ongeveer €8000 nieuw.
Ik ben het deels met je eens. Ik heb vorig jaar de Forza 350 gereden en die was een stuk comfortabeler. In ieder geval een veel beter zadel en ook de wind bescherming om de benen is beter. Het handschoenenvak was afsluitbaar dus je kunt je mobieltje er in laten tijdens het boodschappen doen.
 
Ik zit met m'n bovenbenen ook los op m'n best grote Gilera Nexus 500 , als ik m'n benen vooruit zet met m'n 1.78 m maar ik zit super
 
Laagste stand heerlijk in de wind. Hoogste stand kijk ik er nog net overheen en volledig uit de wind.
 

Bijlagen

  • 66E07CB9-6C1B-497E-9BCE-E52BBAA62185.jpeg
    66E07CB9-6C1B-497E-9BCE-E52BBAA62185.jpeg
    318,1 KB · Weergaven: 49
Terug
Bovenaan Onderaan