honda cb 350 restauratie

werk aan de cb weer even verdergezet .

de koni veren werden uit elkaar gehaald , aluminium gepolijst en de veren herverchroomd 8-)

full

full


en blok is in kader geplaatst *O*
full
 
weer even update aan de four .

- de uitlaten werden gemonteerd
- 4 nieuwe pinkers gekocht
- nieuwe ketting gemonteerd.
- nieuwe NGK bougiekappenset gemonteerd
-kabelboom aangesloten.

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
inmiddels ligt de andere achterband er al op , ook het spuitwerk is klaar en zit de motor bijna volledig samen . op de logotjes na , die op dit moment nog moeten worden geschilderd . foto's van de volledige moto volgen morgen , alvast heb ik een foto van het spuitwerk en de bestickering .

grondverf

full


kleur

full


full


stickers
full

full


blanke lak

full

full


full
 
Laatst bewerkt:
hier word alles gedaan van het eerste tot het laatste ,vernikkelen chromeren verkoperen verzinken ,polijsten lakken stralen ..., behalve de banden leggen dit kunnen we nog niet voor moto's
 
Amai, dan heb je veel tallenten in huis!

Vorige week heb Ik heb zelf een bijna volledig originele cb350f kunnen aanschaffen. De bandjes moet ik wel nog vervangen. Welke heb jij er op gelegd?
Als ik naar de stockmaten kijk: 3" vooraan, 3.5" achteraan dan vind ik niet echt een goede band.
 
Amai, dan heb je veel tallenten in huis!

Vorige week heb Ik heb zelf een bijna volledig originele cb350f kunnen aanschaffen. De bandjes moet ik wel nog vervangen. Welke heb jij er op gelegd?
Als ik naar de stockmaten kijk: 3" vooraan, 3.5" achteraan dan vind ik niet echt een goede band.


ik heb er vooraan bridgestone battlax BT 45 F 90/90/18 opgelegt , achteraan ligt er bridgestone battlax BT 45 R 110/80/18
 
hier hebben we de eerste foto van de bijna afgewerkte cb 350 four :)

full


verdere foto's zullen volgen na een poets en blink beurt
 
Laatst bewerkt:
laatste 2 weken weer wat verandering in m'n cb project gekomen .
heb de tijd niet gehad foto's up te loaden maar hier komen ze dan maar .
heb in deze 2 weken:

* een andere tank gekocht ( zitten bijna geen putjes in ) [afbeelding]
* uitlaten gekocht
[afbeelding]

* kader + onderdelen gespoten
[afbeelding]
[afbeelding]
* cilinderkop geslepen
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi werk zeg!

maar waarom heb je eigenlijk de cilinderkop gevlakt door te slijpen ipv gefreesd? is toch geen gietijzer neem ik aan?
 
vind een 120 wel enorm breed, die gooi ik om een 750 voor een gooi en smijt fietsje is een 100 achter breed zat. tenminste als je nog normaal een bocht wil pakken ;)


ik ging ook eerst een 100/90/18 achteraan leggen , maar aangezien deze niet verkrijgbaar waren bij de bandenboer , heb ik een 110/80/18 gelegd , breedte valt nog wel mee vindt ikzelf :P

full
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan