honda cb 350 restauratie

Ze zijn ook gebruikt bij de Cb500,550,750,als RvM er niet genoeg heeft zou je
hier op het forum in het topic onderdelen gevraagt ff een berichtje kunnen plaatsen,
er zullen best nog wel mensen zijn die ze hebben liggen.
 
kleppendekseltjes zijn intussen gekocht , nu heb ik 2 stickers over die zouden moeten worden geplaatst alleen weet ik niet waar ze moeten . op de foto is het wat moeilijk te lezen .

op de eerste staat er :
break-in maintance required at 600 miles
full


op de 2e staat er warning: accessories and loading ...
full
 
Super topic.
Heb dit even doorgenomen en mn blok zit ook binnen bij aps.

Voorlopig ligt mn reserveblok (vr een prikje ooit gekocht) voledig uiteen.
Op mijn stageplaats hebben ze het nodige meetgereedschap om de boel op te meten.

Voorlopig gebruik ik de workshopmanual van honda, mr kan ik nog ergens info vinden over de servicelimits (alle toleranties van de onderdelen die moeten worden opgemeten).

ik nog geen foto,s kunnen uploaden vanaf de ipad. Miss toch mr eens op de pc doen.
 
nieuw seizoen en dus wat verder de four op punt stellen .

ik ben op zoek naar een nieuw 350f stuur ( zal wel replica zijn denk ik :).) , maar kan deze nergens vinden . de enigste die ik kan vinden t is een laag model

weet er iemand waar ik er een op de kop kan tikken ?
 
Een nieuw stuur.... wellicht bij de standaard adressen zoals Rene, CMSNL, fourdeel, de blauwe plaat? Héél misschien heb ik het stuur wat op mijn CB zat toen ik hem kocht nog ergens liggen, geen idee waar die is. :? Maar die is wel wat geroest her en der, of je hebt na een half jaar al een exemplaar gevonden ;)

Ik vroeg me af met welke kleurcodes je je tank & kappen hebt gespoten en hoe? (spuitbus, 1K, 2K, compressor?). Ziet er superstrak uit! Ben op zoek naar ongeveer deze kleur :)
 
Een nieuw stuur.... wellicht bij de standaard adressen zoals Rene, CMSNL, fourdeel, de blauwe plaat? Héél misschien heb ik het stuur wat op mijn CB zat toen ik hem kocht nog ergens liggen, geen idee waar die is. :? Maar die is wel wat geroest her en der, of je hebt na een half jaar al een exemplaar gevonden ;)

Ik vroeg me af met welke kleurcodes je je tank & kappen hebt gespoten en hoe? (spuitbus, 1K, 2K, compressor?). Ziet er superstrak uit! Ben op zoek naar ongeveer deze kleur :)


beste ,

stuur is ondertussen al gevonden :)

kleurcode weet ik niet , ik heb de verf laten mengen aan de hand van een origineel kapje . het spuiten werd dus gedaan met 2K lak en met een compressor .
 
Terug
Bovenaan Onderaan