maarten1973
MF veteraan
- 5 apr 2007
- 1.311
- 648
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Theo? ik heb die tool nog. Als je toevallig in de buurt bent kom hem ophalen.... originele japanse tool.
Dacht dat ik hem nodig zou hebben, maar ik ben helemaal overgestapt op de Moto guzzi....geen ketting , maar ik heb een stuk gereedschap die ik niet gebruik ?? aahh --> theo...
DID ketting pons sterk genoeg voor 525, met de R in de naam. (voglens omschrijving gaat ie tot 532 kettingen)
Heb een ketting ermee geklonken, makkelijk in gebruik. en de flare van het as was perfect. Heeel rustig gedaan . Elke keer kijken, meten.
Super tool.
Bekijk bijlage 1834251
@Theo-CB1000 mocht je nog op zoek zijn naar bepaalde onderdelen?
Ik heb de mijne verbouwd naar een soort van cafe racer en heb dus nog wel e.e.a. liggen, waaronder een opnieuw bekleed zadel (aanmerkelijk minder glad!)
Het verhaal van de achtervering is bij mij ook een stoorzender. Ik hou van soepele vering en deze achterdempers maken de achterkant 'stuiterig' over kleine ribbels.
Het probleem met de 'stuurkolom' zit hem in de kroonplaat en het T-stuk, die twee staan niet 100% in lijn met elkaar waardoor het stuur nog een fractie scheef staat. Het balhoofd zelf en de lagers ervan zijn in prima staat. In theorie zou je met wat agressief buigwerk de zooi weer in lijn moeten kunnen krijgen, maar dat durfde ik niet goed aan.