honda rebel 250 zonder batterie

klenne666

Rookie
3 feb 2014
13
0
hoy

heb dus enkele honda cmxen staan nu heb ik me onlangs een kikstarter en het nodige gehaald om te veranderen nu zou ik graag de batterie weglaten maan heb al gemerkt dat
A de batterie is juist geladen zet kontakt op geen licht niet starten maar in gang duwen geen probleem

B de verlichting brand maar zwak en de tuuter doet het ook zwak t zonder baterie met draaiende motor is er iets dat ik nog moet weg halen of ....

de bedoeling is dus altijd te starten met kikstarter en een open plaats te hebben daar waar de batterie zat en de oude luchtfilter

iemand raad
 
hoy

heb dus enkele honda cmxen staan nu heb ik me onlangs een kikstarter en het nodige gehaald om te veranderen nu zou ik graag de batterie weglaten maan heb al gemerkt dat
A de batterie is juist geladen zet kontakt op geen licht niet starten maar in gang duwen geen probleem

B de verlichting brand maar zwak en de tuuter doet het ook zwak t zonder baterie met draaiende motor is er iets dat ik nog moet weg halen of ....

de bedoeling is dus altijd te starten met kikstarter en een open plaats te hebben daar waar de batterie zat en de oude luchtfilter

iemand raad

Google translate weet hier ook geen raad mee? :?
 
waaaaaahahahahaha dus heb een honda cmx 250
wil de batterij weg halen en weg laten
heb een kikstarter van een honda TW200 er op
maar zonder batterij branden de lampen zwak en de tuuter gaat ook zwak
 
Nee hoor, ik maak wel eens grapjes over belgen anders word mijn verblijfsvergunning ingetrokken.
Maar een leesbare, duidelijke en goed geformuleerde (probleem) omschrijving word erg gewaardeerd hier.

Ik vermoed dat je in dit topic aardig wat bruikbare tips kan vinden :

Lithium Ion accu in Honda CB550

Zodra de motor toeren maakt zou de lamp en de toeter het beter moeten doen.
Dit probleem kan je opvangen door het gebruik van een soort condensator, staat omschreven in bovenstaand Topic.

Allez Succes hee, die Rebel word de max ;)
 
Laatst bewerkt:
maar als ik voor een condensator kies haal ik gewoon 1 in een elektro zaak of
en plaats ik dit dan gewoon in plaats van de accu

heb een elelktriiteit gestudeerd weet dan een condensator elektriciteit opslaat en snel af geeft zo herhaaldelijk
 
Nee hoor, ik maak wel eens grapjes over belgen anders word mijn verblijfsvergunning ingetrokken.
Maar een leesbare, duidelijke en goed geformuleerde (probleem) omschrijving word erg gewaardeerd hier.

Ik vermoed dat je in dit topic aardig wat bruikbare tips kan vinden :

Lithium Ion accu in Honda CB550

Zodra de motor toeren maakt zou de lamp en de toeter tuuter het beter moeten doen.
Dit probleem kan je opvangen door het gebruik van een soort condensator, staat omschreven in bovenstaand Topic.

Allez Succes hee, die Rebel word de max ;)
Tuuttuut :+
 
ja voor mij zit de accu in de weg en weet best ook wel dat ik voor een grote condensator moet gaan 1 van een wasmachinne bv heb gelezen 10000mf zou goed moeten zijn
 
ja voor mij zit de accu in de weg en weet best ook wel dat ik voor een grote condensator moet gaan 1 van een wasmachinne bv heb gelezen 10000mf zou goed moeten zijn
Die ga je in een wasmachine niet vinden tenzij hij in je broekzak zat.
In een audioversterker maak je meer kans, daar zitten er gewoonlijk 2 van in de voeding.
Je kan er ook 2 van 4700µF parallel zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan