Honda X-ADV

Klein Technisch vraagje:
Weet er iemand hoe je de voorste knipperlichten 'constant AAN' krijgt zoals bij de nieuwe XADV 2021 modellen.?
Is dit een do-it-your-self-easy-fix of meer een gevalletje andere module?

20201122_104009.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hi all, zijn er mensen die veel met een passagier op de X-ADV rijden? Heb nu een Tracer 900 GT waarmee ik bijna uitsluitend samen met een passagier rijd.
Omdat ik vooral in de stad (en af en toe tour ritjes) doe lijkt een automaat mij ideaal. Ik vraag me alleen af of het vermogen in deze setting voldoende is. Ga uiteraard proefrijden als het zover is, maar ben benieuwd naar jullie bevindingen.
hoi de tracer 900 gehad en ook de x adv
vond de tracer waardeloos rijden met passagier moest je heel erg uitkijken met je gas
de x adv was daar veel beter voor bestemd als me vrouw achter op zat merkte ik dat niet eens
en kwa vermogen zit wel heel veel verschil in maar ik miste de extra pk's van de tracer niet het is maar net wat je wil
 
Eigenlijk toch raar dat Italianen en Duitsers alsof eerst zijn met hun moto reviews. Alsof ze daar sneller geleverd worden ofzo .

Aan alle mede X ADV riders: prettige kerst en houd het veilig en gezond 👍
 
Eigenlijk toch raar dat Italianen en Duitsers alsof eerst zijn met hun moto reviews. Alsof ze daar sneller geleverd worden ofzo .

Aan alle mede X ADV riders: prettige kerst en houd het veilig en gezond 👍
Vermoed dat er een beperkt aantal testmodellen zijn en lijkt het dus logisch die eerst ter beschikking te stellen voor markten met enige omvang.
Nederland is wat dat betreft toch een soort van Madurodam.
 
Vindt het wel een leuk filmpje.,
3 scooters XADV / TMAX530 / AK550 met 3Riders die steeds verwisselen van machine !!

 
Yep. Werkt prima. Eerst motor goed warm rijden, anders doet hij het niet. Heb het 1 x gedaan na 4000km. Merkte verschil qua soepelere overgangen qua versnellingen (minder schokkerig). Zag ergens op YouTube dat iemand het adviseerde elke 2-3000 kilometer te doen. Goed de instructies stap voor stap doorlopen.
 
Trouwens iemand goede ervaring met benzine toevoeging voor/na winterstalling? Tank altijd al 98 tot de nok.. Welk merk toevoeging eventueel?
 
Aspen 4 in de tank vóórdat de motor in winterstalling gaat. Dus tank leeg, Aspen 4 erin en even een paar minuten laten lopen zodat de injector/carb ook goed gevuld is. Kan daarna jaren weggezet worden zonder problemen (gum/roest).
 
Vandaag me kerstkadotje erop gemonteerd :t
Laat de Lente maar beginnen!
 

Bijlagen

  • 20210109_141753.jpg
    20210109_141753.jpg
    281,7 KB · Weergaven: 22
  • 20210109_152242.jpg
    20210109_152242.jpg
    165,5 KB · Weergaven: 19
  • 20210109_152424.jpg
    20210109_152424.jpg
    174,4 KB · Weergaven: 21
  • 20210109_152548.jpg
    20210109_152548.jpg
    435,4 KB · Weergaven: 20
Spring even binnen hier. Is het de moeite om te kijken naar modellen 2017 en 2018 van de X-ADV of zijn er tegenwoordig zoveel QOL veranderingen waardoor recentere modellen gewoon betere bang for the buck zijn? Ben momenteel ook zelf onderzoek aan het doen maar user experiences zijn altijd welkom.

Bepaalde flaws of veel voorkomende problemen met dit model?
 
Terug
Bovenaan Onderaan