europapierre
MF'er
Mijn rugsteun is bij premium motoren gearriveerd ,wel 5 weken gewacht uit amerika bouwjaar 2021 anders past die niet.
Nu nog monteren,
Nu nog monteren,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BlackFriday deal TomTom Rider550 aangeschaft
Net over de grens (DE) bij een motorshop (Wűrselen) voor €300..
Niet de Premium doos omdat ik toch iets zelf moest maken omdat ik (1) de navi precies in het midden wou hebben en (2) niet aan me LCD scherm vast wilde maken ivm trillingen (wat ik vaker zie bij XADV collega's)
Bekijk bijlage 1448071
Bekijk bijlage 1448072
BlackFriday deal TomTom Rider550 aangeschaft
Net over de grens (DE) bij een motorshop (Wűrselen) voor €300..
Niet de Premium doos omdat ik toch iets zelf moest maken omdat ik (1) de navi precies in het midden wou hebben en (2) niet aan me LCD scherm vast wilde maken ivm trillingen (wat ik vaker zie bij XADV collega's)
Bekijk bijlage 1448071
Bekijk bijlage 1448072
BlackFriday deal TomTom Rider550 aangeschaft
Net over de grens (DE) bij een motorshop (Wűrselen) voor €300..
Niet de Premium doos omdat ik toch iets zelf moest maken omdat ik (1) de navi precies in het midden wou hebben en (2) niet aan me LCD scherm vast wilde maken ivm trillingen (wat ik vaker zie bij XADV collega's)
Bekijk bijlage 1448071
Bekijk bijlage 1448072
Het valt me nu ineens op als ik je foto's bekijk: heeft een X-ADV nog echte spaakwielen?Staat inmiddels in de schuur.. een zwarte is het dus geworden.. had liever ook een rode gehad maar die is niet meer leverbaar
Dus wellicht word het een ritje naar de spuiter of ik moet iemand tegen komen met een rode die het maar niks (meer) vind haha!
Gewoon tubeless, de spaken zitten aan de buitenkant van de velg:Het valt me nu ineens op als ik je foto's bekijk: heeft een X-ADV nog echte spaakwielen?
Wat voor type banden liggen er dan op? Met binnenband of tubeless?
Zo als ik kunt beoordelen moet het passen ik heb hier type Oliefilter HiFlo HF204, past op sh300 sh350 en op Xadv. Maar misschien weet iemand het welke type filters er op kunnen??Is het oliefilter op de ADV anders dan op de SH300? De diameter lijkt gelijk; omdat mijn oliedop erop past. Maar volgens de onderdelenlijst van Honda zijn het 2 verschillende onderdeel nummers. Wellicht is de hoogte anders?
@temp512 weet jij dat? jij hebt immers ook beide gereden.
Fraai is het wel.Gewoon tubeless, de spaken zitten aan de buitenkant van de velg:
Even in het Grote Boek gekeken.Fraai is het wel.
Moet je die spaken dan ook laten aanspannen om het wiel mooi rond te houden?
Ik heb er nooit iets mee gedaan en mijn wielen zijn nog gewoon recht na 72000km. Er staat iets over geschreven in het werkplaatshandboek:Fraai is het wel.
Moet je die spaken dan ook laten aanspannen om het wiel mooi rond te houden?
Eerder hadden we een gelijkaardige discussie over een Beverly.
Je hoeft je niet te beperken tot de gaatjes in de remschijf. Binnenin de remschijf, dus meer centraal, heeft je remschijf grotere gaten. Laat meer keuze toe.
Ah ik zie het nu op foto’s ja.. de ADV heeft idd “slots” voorbij de schijf zitten.. welke pen dikte past daar door.? 10mm wel denk ik?
Denk ik wel.
Graag digitale boekFijn dat het digitale boek in kleur is.. met dank aan @jpraptor
Als iemand die wil hebben dan kan ik hem delen (mag van jp..)
Inmiddels heb ik mijn digitale boek omgezet naar analoog.. dat is in de "werkplaats" (schuur ) toch wel handiger met mn vieze zwarte vingers.. nu blinkt alles nog.. maar straks niet meer natuurlijk..
Graag digitale boekFijn dat het digitale boek in kleur is.. met dank aan @jpraptor
Als iemand die wil hebben dan kan ik hem delen (mag van jp..)
Inmiddels heb ik mijn digitale boek omgezet naar analoog.. dat is in de "werkplaats" (schuur ) toch wel handiger met mn vieze zwarte vingers.. nu blinkt alles nog.. maar straks niet meer natuurlijk..
Zoals ik al dacht.Even in het Grote Boek gekeken.
Er staat wel wat over geschreven in het onderhoud voorschrift bij de afdeling wielen en banden;
Tighten any loose spokes [1] to the specified torque.
– Front wheel removal (page 16-10)
– Rear wheel removal (page 17-4)
TORQUE:
Front/rear spoke: 5.5 N·m (0.6 kgf·m, 4.1 lbf·ft)
Dat kan dus gelukkig gewoon met een HEX bit zonder al te speciaal gereedschap.
Momentsleutel heb ik (3-15nm) maar zo te zien moet het wiel er wel uit om er fatsoenlijk bij te kunnen.