Hoogeveen en omstreken deeltje III

Status
Niet open voor verdere reacties.
word borger ook in omgeving hoogeveen meegeteld? :W
ik ga ook nog eens een nieuwe opleiding starten in hoogeveen :9

ben ik gekwalificeert om in dit topic te mogen ouwehoeren met iedereen :+ ?

met de vriendelijke groeten,
Arne_V :W



welkom :W


ennuh woon in nieuw weerdinge en ze hebben nog niet geklaagd dus altied goed *O*


:+
 
Nee, maar zo zijn er veel meer mensen :+

Als dit topic vol is en ze reageren nog niet echt superactief dan kan ik ze wel uit de OP halen en ze er weer in zetten als ze weer actief posten.

Houdt het een beetje overzichtelijk :Y

Of je doet gewoon een verzoek om je uit de OP te halen :+
 
welkom :W


ennuh woon in nieuw weerdinge en ze hebben nog niet geklaagd dus altied goed *O*


:+



werkelijk geen idee waar dat zou moeten liggen :9

maar ik begrijp dat het verder is als borger.
en ik zal best wel een beetje ouwehoeren hierzo :+

organiseren jullie wel eens een kleine meeting met mensjes uit deze omgeving? :]
 
ik zal ook weer een beetje posten hier want anders word ik ook een ghost!

@arne v welkom! je hebt de bbq net gemist! kijk op www.mf-hoogeveen.nl foor de foto's

jorn superdat ik je brug gebruiken mag! zal hem gauw ophalen!


@ all : kusje!
 
werkelijk geen idee waar dat zou moeten liggen :9

maar ik begrijp dat het verder is als borger.
en ik zal best wel een beetje ouwehoeren hierzo :+

organiseren jullie wel eens een kleine meeting met mensjes uit deze omgeving? :]


ietsjes O-) :+



:W
 
:W

Arne_V Welkom hier!en ja hoor, zo af en toe hebben we een meetingetje of bbq-tje,
altijd gezelli! :Y
@Grroxx: waar ging je sms-je vanmorgen nou over dan??? Heb ik iets gemist?? :?
@ Dre en of Del Boske: foto in OP doet nog steeds nie...Can we fix it? :+

@de rest: :W koffie?
 
:W
[me="Del Boske"]is weer terug.[/me] Kleine 300 km lekker wezen sturen :]
Op een paar sputters na helemaal droog gehouden!! *O* Daarna nog ff wezen wokken.
De speakers in de helm bevallen ook prima, tot ongeveer 120 km/uur goed te verstaan.
Het is nog wel een beetje wennen met het rijden van de route icm het in de gaten houden van de andere rijders. Al met al lekker gestuurd en veel mooi Drenthe gezien :}

We kwamen halverwege op een pad door het bos met kinderkopjes. Was minder om te rijden, maar midden op het pad stond een reeen jong. Mooi om te zien dat dit in het mooie Drenthe nog kan.

Herrinnert me er aan:
Ik zat een paar jaar geleden in de trein en in de velden liepen een paar reeen. Er zaten een paar westerlingen helemaal tegen het plafond dat ze herten hadden gezien in het wild!! _O- _O-
En daar wonen wij nou midden in!! *O*
 
nee niet dat ik weet, ik heb wel in het vorige topic gezegt dat mijn volgende bike een blade word. maar dat kan zo maar eens nog een jaar duren.
 
eindelijk een topic gevonden waar mensjes wel lekker leven :)

ik geloof dat ik me hier wel ga amuseren :+
 
meestal als je iets post word er wel op gereageerd

@Del Boske: je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt?
 
Laatst bewerkt:
@ arne, het is altijd gezellig hier hoor... dr word regelmatig wel wat georganiseerd en er is zelfs een telefoonboom voor als je niet alleen wil rijden, kun je een paar smsjes in de ronde sturen en zo krijg je sneller contact met iemand uit dit topic. zoals al gezegd hebben we pas een bbq gehad die erg geslaagd was, we zijn met een paar mensen naar de sbk geweest.. en zo houden we elkaar een beetje aan de praat :)

verders word er ook geouwehoerd om nix.. haha
voeg me anders ffies toe op msn :)

@ all : :W

@primo, ik kom binnenkort je helm ff brengen en dan hebben we het er wel ffies over :)
@fennek.. als je je fiets voor een goeie prijs kwijtraakt toch wel 8-)
 
@ arne, het is altijd gezellig hier hoor... dr word regelmatig wel wat georganiseerd en er is zelfs een telefoonboom voor als je niet alleen wil rijden, kun je een paar smsjes in de ronde sturen en zo krijg je sneller contact met iemand uit dit topic. zoals al gezegd hebben we pas een bbq gehad die erg geslaagd was, we zijn met een paar mensen naar de sbk geweest.. en zo houden we elkaar een beetje aan de praat :)

verders word er ook geouwehoerd om nix.. haha
voeg me anders ffies toe op msn :)


altijd leuk *D

voor iedereen die hem wil dan maar gelijk :)
arne_venemaapenstaartjehotmailpuntkom :+

@ALL: arne_v rijd volgens mij een suzuki, die hadden we nog niet in ons midden!!!!!!!!!!!


ja mag ik hier echt de eerste zijn met een suzukitje :9
mag ik die eer met trots bij me dragen? :+



(suzuki's in de beginpost zijn geen echte suzuki's ofzo)
:+
 
Laatst bewerkt:
Dag all... leef ook nog! Dus geen ghost van mij maken ;)

Zitten nu op Vancouver Island en gaan morgen Whale Watchen....ben benieuwd...whaha

Foto's komen nog, nu ff geen tijd voor *D

@Arne: Welkom....een naamgenoot :) (Venema)

Tot snel en dan krijgen jullie een paar foto's!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan