Hoorn en omstreken [part 3]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een nachtje slapen en dan ga ik op vakantie :) Kom morgen op de tweewieler naar Wijdenes :] Even een weekendje kameraad van me opzoeken die daar op de camping staat om vervolgens door te gaan naar Texel. Dus mocht je morgenochtend rond een uur of 10 een zwarte ER6N voorbij zien komen in Hoorn..... :+
 
Laatst bewerkt:
Heb je van die dozen die niet weten dat je vanaf afslag Weverhoof naar Hoorn 100 mag, rijden ze tegen de 80 klojos. Zo dat ben ik ff kwijt.
 
Heb je van die dozen die niet weten dat je vanaf afslag Weverhoof naar Hoorn 100 mag, rijden ze tegen de 80 klojos. Zo dat ben ik ff kwijt.

ik vindt dat je niet mag klagen, ik had vd week vanaf grootebroek richting hoorn zo'n kermisvrachtwagen voor me met trailer: gaf nergens richting aan en volgensmij deed de verlichting het uberhaupt niet, trok nog langzamer op dan ik op m'n trapfiets, en begon afentoe zomaar te remmen (van 60 naar 45 :( )

uiteindelijk ben ik er ter hoogte van zwaagdijk maar voorbij gegaan, een file achter me latende

owja.. Mogguh!
 
Laatst bewerkt:
Werk op een cruise schip :P
4 op 2 af...


Lache... werkte vroeger 1 week op 1 week af het hele jaar door.

1 week vakantie nemen betekende 3 weken vrij... en dat minimaal 3x per jaar *O*

Wereldbaan... jammer dat Die Mauer weg is en USSR niet meer bestaat -O-
 
Heb je van die dozen die niet weten dat je vanaf afslag Weverhoof naar Hoorn 100 mag, rijden ze tegen de 80 klojos. Zo dat ben ik ff kwijt.
Als ik achter de auto`s blijf kom ik zowiezo nooit boven de 80 uit op de Westfrisiaweg.
Maar dat is al zo lang als dat die weg er ligt. :?
Ik rij 99,9% van de tijd gewoon over de provinciale weg naar Hoorn. Ondanks stoplichten vele malen sneller en minder frustrerend.
 
Laatst bewerkt:
Als ik achter de auto`s blijf kom ik zowiezo nooit boven de 80 uit op de Westfrisiaweg.
Maar dat is al zo lang als dat die weg er ligt. :?
Ik rij 99,9% van de tijd gewoon over de provinciale weg naar Hoorn. Ondanks stoplichten vele malen sneller en minder frustrerend.

:Y


ik zie je nog steeds vaak maar zwaai maar niet meer... wordt toch niet beantwoord -O-
 
Zet je de bus aan de kant (met smoes, doet het niet meer), vervolgens neem je een taxi naar huis en declareert dat bij de baas.
8-)


Ja maar, als ik de bus aan de kant van de Westfrisiaweg zet, dan kunnen da auto's er niet mee door en dan heb je file, en als je in een file zit als taxi komt hij veel te laat bij een bus en dan ben ik nog later tuis dan als ik 70 ga rijden. Wel ff nadenken voor je de toetsen invingerd :+
 
Ja maar, als ik de bus aan de kant van de Westfrisiaweg zet, dan kunnen da auto's er niet mee door en dan heb je file, en als je in een file zit als taxi komt hij veel te laat bij een bus en dan ben ik nog later tuis dan als ik 70 ga rijden. Wel ff nadenken voor je de toetsen invingerd :+
Dan bel je een medeforummer die je met de motor ophaalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan