Hoorn en omstreken [part 3]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik reed vanavond gisteren tegen 00:00 naar huis en toen ik door bepaalde buurten reed begon mijn motor naar hout wat aan het verbranden was te ruiken, raar he :?
 
Ik reed vanavond gisteren tegen 00:00 naar huis en toen ik door bepaalde buurten reed begon mijn motor naar hout wat aan het verbranden was te ruiken, raar he :?


:N ik rook ook vuur... lag het niet aan mij ...


ik zou zeggen... slaap zacht :+
 
Goeie morgen nederland en Hoorn en omstreken,

Zometeen ff naar de bakker Rood in Enkhuizen, wat doen ????????? ..........................brood kopen en als het meezit terasje pakken op de Bleiswijkstraat, kan ik meteen zien hoe die achterlijke buschaffeurs van lijn 138 tussen de terassen door piegelt :)
 
Goeie morgen nederland en Hoorn en omstreken,

Zometeen ff naar de bakker Rood in Enkhuizen, wat doen ????????? ..........................brood kopen en als het meezit terasje pakken op de Bleiswijkstraat, kan ik meteen zien hoe die achterlijke buschaffeurs van lijn 138 tussen de terassen door piegelt :)
Ik hoop dat je niet al te nat wordt op het terras.
full
 
Ik onderzoek eerst natuurlijk intern deskundigheid van mijn "buren" voor het volgende: hoe kan het dat ik aan mijn zus in Zeeland een e-mail stuur en mijn schoonzus in Zeeland ontvangt deze mail.

Ja het e-mail adres heb ik goed ingevoerd.
 
laat al de regen maar uit de lucht komen dan is het droog als ik thuis kom! Ik ga zeker niet de motor halen op een regenachtige dag, ben al bang genoeg :D


je hoeft toch 11 augustus de motor pas te halen, dan is het 32 graden in de schaduw. :+ (snachts) Trouwens regen is helemaal niet erg, je moet je rijstijl aanpassen zeker op de witte gedeelten van de weg. (zeebrapaden etc.)
 
Laatst bewerkt:
Ik onderzoek eerst natuurlijk intern deskundigheid van mijn "buren" voor het volgende: hoe kan het dat ik aan mijn zus in Zeeland een e-mail stuur en mijn schoonzus in Zeeland ontvangt deze mail.

Ja het e-mail adres heb ik goed ingevoerd.
Laat ik kort zijn: Dit kan niet!




(en iets langer)
Er moet een verkeerd e-mailadres geselecteerd zijn, of per ongelijk 2 adressen zodat beide de mail ontvangen.
E-mail programma`s denken vaak slim te zijn door adressen aan te vullen zodra een gedeelte ingetikt is, hierdoor krijg je soms verkeerde adressen als je te snel op ENTER drukt.
 
outbox geeft de e-mail van mijn zus aan, (waar mijn schoonzus op antwoorde) heb alle gedubbel checkt en nog een keer, dit is bloedlink.
Staat je schoonzus ook niet bij CC of BCC?
anders kan het namelijk niet tenzij je schoonzus de e-mail checkt van je zus (heeft je zus daar toevallig gelogeerd ofzo?)
 
ik selecteer altijd de adressen uit mijn adresboek en type deze niet in. Vanmorgen stuur ik een verslag door naar mijn vrouw (ja wij praten nog gewoon met elkaar) omdat het teveel was om te vertellen. Bij mij staat het in de outbox en mijn vrouw ontvangt deze niet.

AIVD ??
 
Laat ik kort zijn: Dit kan niet!




(en iets langer)
Er moet een verkeerd e-mailadres geselecteerd zijn, of per ongelijk 2 adressen zodat beide de mail ontvangen.
E-mail programma`s denken vaak slim te zijn door adressen aan te vullen zodra een gedeelte ingetikt is, hierdoor krijg je soms verkeerde adressen als je te snel op ENTER drukt.


Weer naar Zeeland gebeld en nu niet met mijn schoonzus maar met mijn broer, deze vertelde dat hij kan zien dat ik zijn vrouw een bcc heb gestuurd, heb je toevallig windows mail vroeg hij, ja dat heb ik zeg ik, daar heb je het probleem zegt hij, hoezo zeg ik, soms selecteerd windows mail een adres puur alleen als je er met je aanwijzer op stil staat, is dat zo vraag ik als leek pc bestuurder, ja zegt mijn broer dat komt voor als je muis instelling zo is, o zeg ik. :$
 
Weer naar Zeeland gebeld en nu niet met mijn schoonzus maar met mijn broer, deze vertelde dat hij kan zien dat ik zijn vrouw een bcc heb gestuurd, heb je toevallig windows mail vroeg hij, ja dat heb ik zeg ik, daar heb je het probleem zegt hij, hoezo zeg ik, soms selecteerd windows mail een adres puur alleen als je er met je aanwijzer op stil staat, is dat zo vraag ik als leek pc bestuurder, ja zegt mijn broer dat komt voor als je muis instelling zo is, o zeg ik. :$
Oorzaak gevonden dus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan