Hoorn en omstreken [part 3]

Status
Niet open voor verdere reacties.
full



Ook goedemorgen...
 
De Moesson is vroeg dit jaar!

Verdorie 1,5 KM door de regen gereden en mijn kleding is aan de buitenzijde zo doorweekt, dat het na 5 minuten nog hangt te druipen.
 
De Moesson is vroeg dit jaar!

Verdorie 1,5 KM door de regen gereden en mijn kleding is aan de buitenzijde zo doorweekt, dat het na 5 minuten nog hangt te druipen.

had je die 1 1/2 km beter met een plu kunnen lopen. :Y en beter de buitenkant dan de binnenkant, dat heb je ook met een plu.
 
Mogguh :W

HOORN - Het Runshopping Centre is vanaf woensdagmiddag 11 augustus tijdelijk slecht bereikbaar. Dit vanwege werkzaamheden aan het kruispunt nabij de toekomstige MediaMarkt en de vernieuwing van de toegangsweg naar het Runshopping Centre. Het verkeer wordt daarom voor ongeveer anderhalve week omgeleid via het Keern.

De afsluitpalen vanaf het Keern naar de Van Aalstweg zijn tijdelijk verwijderd, zodat bezoekers het Runshopping Centre kunnen bereiken.

Op de plek waar vroeger machinefabriek Compas stond wordt nu gewerkt aan een nieuw gebouw voor vestigingen van Media Markt en Leen Bakker. Deze bedrijven gaan naar verwachting veel bezoekers trekken en daarom moet de aansluiting van het terrein op de Provinciale Weg aangepast worden.

Het nieuwe gebouw beslaat een oppervlakte van 5.900 m². Media Markt gaat gebruik maken van het westelijke gedeelte van het gebouw (ca. 4.400 m²) en Leen Bakker vestigt zich in het oostelijke deel (ca. 3.000 m²). Het nieuwe filiaal van Media Markt gaat naar verwachting eind 2010 of begin 2011 open. Ook Leen Bakker opent dan zijn deuren.
 
Gister naar de dealer.. kon ik het bedrag niet pinnen vanwege limiet. Bellen naar fortis, uitleggen dat ik in de zaak stond, en dat ik me motor wou betalen.
Klantenservicemedewerker1: Geen probleem verhoog ik voor u, heb ik wel uw telefonisch toegangscode nodig.
Ik naar huis bellen voor het nummer en dan weer terug bellen naar fortis.
KLantenservicemedewerker2: Ja dat is mogelijk, overmorgen kunt u het pinnen..
WAAAH!!! Dus ik als een speer naar de bank gegaan met ID en alles toch nog gelukt, maar begint het toch hard te regenen. Besloten om de motor dus nog maar een nachtje te laten staan en dan eindelijk vanochtend opgehaald!! Tering vet! Helaas vanochtend slecht weer maar nu beter. Mochte
 
Gister naar de dealer.. kon ik het bedrag niet pinnen vanwege limiet. Bellen naar fortis, uitleggen dat ik in de zaak stond, en dat ik me motor wou betalen.
Klantenservicemedewerker1: Geen probleem verhoog ik voor u, heb ik wel uw telefonisch toegangscode nodig.
Ik naar huis bellen voor het nummer en dan weer terug bellen naar fortis.
KLantenservicemedewerker2: Ja dat is mogelijk, overmorgen kunt u het pinnen..
WAAAH!!! Dus ik als een speer naar de bank gegaan met ID en alles toch nog gelukt, maar begint het toch hard te regenen. Besloten om de motor dus nog maar een nachtje te laten staan en dan eindelijk vanochtend opgehaald!! Tering vet! Helaas vanochtend slecht weer maar nu beter. Mochte


B| dat is balen dude...


succes morgen *O*
 
Ff naar de bowling in Venhuizen geweest, eerst een uurtje bowlen met ze 2 (Yvonne heeft gewonnen) en daarna de steengril. Goed verzorgd, goede service en bediening, ja wat kost niet veel geld tegenwoordig en zeker als je x 2,2370 gaat doen..

:W
 
Gister naar de dealer.. kon ik het bedrag niet pinnen vanwege limiet. Bellen naar fortis, uitleggen dat ik in de zaak stond, en dat ik me motor wou betalen.
Klantenservicemedewerker1: Geen probleem verhoog ik voor u, heb ik wel uw telefonisch toegangscode nodig.
Ik naar huis bellen voor het nummer en dan weer terug bellen naar fortis.
KLantenservicemedewerker2: Ja dat is mogelijk, overmorgen kunt u het pinnen..
WAAAH!!! Dus ik als een speer naar de bank gegaan met ID en alles toch nog gelukt, maar begint het toch hard te regenen. Besloten om de motor dus nog maar een nachtje te laten staan en dan eindelijk vanochtend opgehaald!! Tering vet! Helaas vanochtend slecht weer maar nu beter. Mochte


Morgen kom je tot een climax :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan