Huybers motoren te schijndel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb daar een motor gekocht, kenteken overschrijven zei hdhr huybers pak ff een bak koffie dan zet ik hem wel ff op je naam, toen dat gebeurd was na 10 min werd ik in zijn kantoortje geroepen en kon de motor betalen, nadat ik mijn geld gegeven had,kreeg ik het kenteken onder mijn neus,en wat bleek,motor is geimporteerd. had hij er niet bijverteld,heb hem daar op geattendeerd dat het geen manier van zaken doen is,antwoord was je koopt hier geen nieuwe.toen ik daags van te voren een proefritje ben wezen maken,heb ik de oliefilter gemerkt. hij zou bij aflevering een nieuwe olie filter + olie krijgen, dus een dag later ga ik de motor op halen,en vraag of hij olie ververst heeft staat ook op de factuur € 100 afleverkosten.Ja zij meneer huybers dat hebben we gedaan,dus ik werd straal voorgelogen,toen ik die filter aan wees waar ik hem gemerkt had.toen zei hij opeens ,ja maar dat hoefde niet die motor heeft 200km geleden hier een grote beurt gehad.Maar er was nog het een en ander mis met die motor.heb er nu mijn rechtsbijstand verzekering opgezet,die hebben ervoor geleerd.
Huybers is in mijn ogen een grote oplichter.
Als hij mij bij voorbaat had verteld dat de motor geimporteerd was had ik hem zo ie zo al niet gekocht.
 
motor is van 2003 en is in 2008 geimporteerd.
heb ook al de rdw gemaild maar die wisten niets te achterhalen,waar die motor evt vandaan kwam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan