idee voor een nieuw MF shirt

lijkt het je wat?

  • ja

    Stemmen: 41 64,1%
  • nnjjja

    Stemmen: 4 6,3%
  • kweenie

    Stemmen: 2 3,1%
  • nee

    Stemmen: 13 20,3%
  • anders

    Stemmen: 2 3,1%
  • geen mening

    Stemmen: 2 3,1%

  • Totaal aantal stemmers
    64
Ik zeg ook niet dat het een slecht topic is....de MF t shirts die ik nu nog heb zijn inmiddels wel aan vervanging toe :)
 
schop ff een twee jaar oud topic naar boven.... |(

Zijn nick is dus niet voor niets Update ;)

Hoe worden die T-shirt designs eigenlijk gemaakt? Gewoon een ontwerpje en dan door een bedrijf ofzo op een T-shirt laten drukken? 'k Ben zelf nog welleens bezig met ontwerpen en wie weet heb ik eens de behoefte om een shirt te maken.
 
Hi Oma :Y :Y ,
Mocht er nog belangstelling zijn voor een T-shirts met nickname en MF logo, dan zouden de kosten per T-Shirt ongeveel 13,95 zijn incl verzendkosten
Bedrukking in 2 kleuren borstlogo 10x10cm en ruglogo 20 x30cm


Tof, en je woont nog in zwolle ook zie ik in je profiel. Die shirt's zijn nog voorradig? Vind het wel een mooie shirt.
 
De regel is heel simpel: geen handel op MF. Of er nu 10 keer MF wordt opgedrukt of niet. Mocht Update behoefte hebben om reclame te maken voor z'n shirtjes kan hij contact opnemen met de crew voor het plaatsen van een banner.
 
als er nou wel belangstelling zijn voor shirts
is het dan een idee om dat met orph te overleggen :?
 
zo zijn onze shirts geworden
full


wel netjes al zeg ik het zelf
 
en natuurlijk de rug

te snel :X :X :X

Ik had mijn ontwerp 2 jaar geleden gemaakt en vond hem erg flitsend acht en het is leuk als je met 15 m-f ers op vakantie bent en dan toch een beetje anders zijn dan de rest :+ :+ , maar ik was helemaal M-F minded had dus ook overal stickers e.d opgeplakt
 
Laatst bewerkt:
leuk, maar het doet me niet echt aan het forum denken :N

Zie start datum topic, we waren toen een beetje aan het proberen om iets leuks te maken en hebben toen der tijd niet zo gelet op de "huisstijl" van m-F maar dat waren de "originele" shirts ook niet. dus van het een komt het ander.

Ach en je weet hoe dat gaat, als je ergens mee bezig bent dan draaf je wel eens door
had destijds ook overal stickers opgeplakt, kuip, kuipruit, helm enz enz. en moest hoe dan ook een eigen shirt hebben.

Maar sinds een crash zit ik ineens een stuk minder vaak op de motor
(heb vorig jaar alleen een langweekend getoerd langs de moezel, met natuurlijk wel
mijn eigen m-f shirt) :+ :+
 
Zie start datum topic, we waren toen een beetje aan het proberen om iets leuks te maken en hebben toen der tijd niet zo gelet op de "huisstijl" van m-F maar dat waren de "originele" shirts ook niet. dus van het een komt het ander.

Ach en je weet hoe dat gaat, als je ergens mee bezig bent dan draaf je wel eens door
had destijds ook overal stickers opgeplakt, kuip, kuipruit, helm enz enz. en moest hoe dan ook een eigen shirt hebben.

Maar sinds een crash zit ik ineens een stuk minder vaak op de motor
(heb vorig jaar alleen een langweekend getoerd langs de moezel, met natuurlijk wel
mijn eigen m-f shirt) :+ :+
mja... ik zou toch graag mf-shirts zien die een uitstraling hebben van mf
neem een voorbeeld aan de shirts van het mf-raceteam van vorig jaar....

iedereen staat het natuurlijk vrij om voor zichzelf een shirt te maken

maar als je het aanbiedt (commercieel of niet) aan meerdere mf-ers dan lijkt het me toch wel raadzaam om duderuud te raadplegen. hij heeft tenslotte mss iets in te brengen :?
 
Laatst bewerkt:
nieuwe shirt lijkt me wel wat 1 van de mijne is namelijk al poetsdoek :P
 
mja... ik zou toch graag mf-shirts zien die een uitstraling hebben van mf
neem een voorbeeld aan de shirts van het mf-raceteam van vorig jaar....

iedereen staat het natuurlijk vrij om voor zichzelf een shirt te maken

maar als je het aanbiedt (commercieel of niet) aan meerdere mf-ers dan lijkt het me toch wel raadzaam om duderuud te raadplegen. hij heeft tenslotte mss iets in te brengen :?

Dan staat je wat te doen, een shirt ontwerpen :Y :Y
zoals het topic doet luiden idee voor een nieuwe MF shirt
zo vond ik mijn ontwerp wel geslaagd. en tja over smaak valt te twisten :X :X
 
Laatst bewerkt:
Waar hij naar doelt, is dat je misschien met de crew van MF kunt overleggen. Ik ben het wel met hem eens hoor. Je bent bezig met de naam van een ander, dus waarom laat je die ander niet meebeslissen in het ontwerp?
 
Waar hij naar doelt, is dat je misschien met de crew van MF kunt overleggen. Ik ben het wel met hem eens hoor. Je bent bezig met de naam van een ander, dus waarom laat je die ander niet meebeslissen in het ontwerp?


Maar daarvoor is dit topic toch geopend 1,5jaar geleden, en ik heb destijds inderdaad toestemming gevraagd en gekregen om mijn shirt te laten drukken.

Ach en door mijn entausiamse leek mijn bericht op spam :Y ,
maar het was niet mijn bedoeling om te spammen. vandaar ook de reactie van kofferrek.

Zodra er een ontwerp ontstaat dat IEDEREEN mooi vindt is het wel een idee om met de CREW om de tafel te gaan zitten

tot die tijd dit topic niet vervuilen met teksten maar met creatieve ontwerpjes
ala motor-forum. :Y :Y :Y
 
Het ging mij even om het ontwerp an sich. Om eerlijk te zijn lijkt het mij ook het leukste om 1 standaard shirt te hebben voor alle MF-ers. Makkelijk en leuk voor op beurzen enzo...

Het "spammen" vond ik zelf nog best meevallen hoor, daar zul je mij niet zo snel over horen.
 
Dan staat je wat te doen, een shirt ontwerpen :Y :Y
zoals het topic doet luiden idee voor een nieuwe MF shirt
zo vond ik mijn ontwerp wel geslaagd. en tja over smaak valt te twisten :X :X
je ontwerp was ook best aardig ;)

maar da's wat anders *D
 
Waar hij naar doelt, is dat je misschien met de crew van MF kunt overleggen. Ik ben het wel met hem eens hoor. Je bent bezig met de naam van een ander, dus waarom laat je die ander niet meebeslissen in het ontwerp?
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan