ik weet niet wat ik er van moet denken

er staat e-bay bij dus dan zal het wel goed zijn...

das idd een veelgemaakte fout.. er staat e-bay bij dus dan zal het wel goed zijn

iedereen kan het ebay logo erbij zetten, dat wil niet zeggen dat het goed is of dat ebay er mee akkoord gaat ;)
 
Ook erg opvallend dat die suzuki Katana 750 goedkoper is als de Katana 600 ... :?

En een gsxr1000 is 1400 euro duurder dan een R1 ... terwijl die hier hetzelfde kosten ... :?
 
DDdjjjiiieee...lezen jullie nou echt zo slecht topics...Stelletje (#$%#%&$@#^, d'r is al een paar keer gezegd dat t oplichters zijn en dat voelt toch zowiezo iedereen op z'n klompen aan.. |( |( |(
 
DDdjjjiiieee...lezen jullie nou echt zo slecht topics...Stelletje (#$%#%&$@#^, d'r is al een paar keer gezegd dat t oplichters zijn en dat voelt toch zowiezo iedereen op z'n klompen aan.. |( |( |(


stttt :+

Niet zo schreeuwen, laat ze maar lekker, hebben wij ook nog iets te lachen :P
 
DDdjjjiiieee...lezen jullie nou echt zo slecht topics...Stelletje (#$%#%&$@#^, d'r is al een paar keer gezegd dat t oplichters zijn en dat voelt toch zowiezo iedereen op z'n klompen aan.. |( |( |(
Rustig, baksteen, rustig, denk aan je bloeddruk. Denk dat (bijna) iedereen wel doorheeft dat het nep is, alleen dat sommigen hier dermate cynisch op posten.

Of jouw reactie moet ook weer als grap bedoeld zijn (in dat geval is mijn reactie ook als grap bedoeld :P )
 
stttt :+

Niet zo schreeuwen, laat ze maar lekker, hebben wij ook nog iets te lachen :P

Youre evil...
full
:}
 
Nou heb ze weer terug gemaild.

"Hello,

Thank you for the fast reply.

I'm intrested in the Honda RC51, Suzuki 2004 GSX-R750 (in yellow) and the Honda Interceptor ABS (aka VFR) in black. It is not only for me but also for a friend.

We can be in Paris on thursday or wednesday. Please let me know the address because I can't let it be deliverd because nobody is home at the address. And I just want to check everything before we make the payment.

Hope to hear from you soon.

Best Regards,

Patricia"

Nou we gaan het weer afwachten... Het zijn gewoon oplichters dat was al vanaf het begin duidelijk toch :? . Ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren.. :+ We gaan gewoon hun lekker maken cq oplichten :+
 
Laatst bewerkt:
Jahaa zitten ze in 1 keer niet in Parijs???? Kreeg weer een mailtje.

"Hello,

Thank you for your reply. The motos will be sent from
our office from London - Uk. Please let us know what
to do. Do you still want them? Thank you.

Best Regards."

Wat zal ik terugschrijven :?
 
Jahaa zitten ze in 1 keer niet in Parijs???? Kreeg weer een mailtje.

"Hello,

Thank you for your reply. The motos will be sent from
our office from London - Uk. Please let us know what
to do. Do you still want them? Thank you.

Best Regards."

Wat zal ik terugschrijven :?

laat ze onder rembours versturen ;)
 
Jahaa zitten ze in 1 keer niet in Parijs???? Kreeg weer een mailtje.

"Hello,

Thank you for your reply. The motos will be sent from
our office from London - Uk. Please let us know what
to do. Do you still want them? Thank you.

Best Regards."

Wat zal ik terugschrijven :?
Vragen tot wanneer ze in London zitten. Als dat nog een maand is, kun je makkelijk wat inplannen. B|
 
vraag ze waarom de prijzen in euro's en dollars zijn als ze in engeland zitten

zeg dat je een broer in london hebt wonen die wel een keertje wilt gaan kijken

neem contact op met de engelse kamer van koophandel en vraag naar de naam en het adres dat staat geregistreerd bij de firma

zet dan in de mail dat je broer die en die dag voor de deur staat

maar ik denk dat het allemaal een hoop moeite voor niks is




trouwens... die engelse motoren hebben toch het stuur aan de verkeerde kant :+
 
buiten het feit dat de reacties op de mailtjes op oplichting lijken te duiden, is het helemaal niet zo goedkoop he! onze belasting maakt die fietsen namelijk bijna 2x zo duur! (leuk he nederland)


let er wel ff op dat er nog 40% BPM overheen gaat en daaroverheen nog weer 19% BTW

de GSXR750 op de site kost: 5719 euro

5719 + 40% = 8006,60
8006,60 + 19% = 9527,85

natuurlijk komen daar nog RDW keuringskosten en transportkosten bij.
het is niet duur, maar ook niet gratis ofzo. ik zou er niet enthousiast van worden. voor 2000 euro meer koop je dezelfde fiets in nederland. heb je geen transport, geen keuring en geen gezeik met garantie.
 
Laatst bewerkt:
buiten het feit dat de reacties op de mailtjes op oplichting lijken te duiden, is het helemaal niet zo goedkoop he! onze belasting maakt die fietsen namelijk bijna 2x zo duur! (leuk he nederland)


let er wel ff op dat er nog 40% BPM overheen gaat en daaroverheen nog weer 19% BTW

de GSXR750 op de site kost: 5719 euro

5719 + 40% = 8006,60
8006,60 + 19% = 9527,85

natuurlijk komen daar nog RDW keuringskosten en transportkosten bij.
het is niet duur, maar ook niet gratis ofzo. ik zou er niet enthousiast van worden. voor 2000 euro meer koop je dezelfde fiets in nederland. heb je geen transport, geen keuring en geen gezeik met garantie.

40 procent BPM?? De laatste keer was dat nog 20 hoor....

Het is alleen wel zo dat er over het aankoopbedrag en de BPM ook nog BTW berekend wordt... Mooi man.. Moet je belasting over belasting betalen B|
 
BPM over een Motorrijwiel met een nettocatalogus-prijs van meer dan € 2.133 is
20,7 %, dus dat is wel veel goedkoper dan hier
 
40 procent BPM?? De laatste keer was dat nog 20 hoor....

Het is alleen wel zo dat er over het aankoopbedrag en de BPM ook nog BTW berekend wordt... Mooi man.. Moet je belasting over belasting betalen B|

ja ja... de overheid kan weinig, behalve rekenen.... rekenen van belastingen, wielklemmen, sleepkosten en snelheidsmetingen.... gouden buisness :+
 
Dear Sir,

Thank you for your interest in our motors. We deliver
in all Europe. Please let us know in what model are
you interested and what is your location. We will send
you the total price including delivery fees and all
taxes. We offer a full 2 years warranty available in
all Europe. Pelase reply asap. Thank you.

Best Regards.

dit kreeg ik terug.
 
Dear Sir,

Thank you for your interest in our motors. We deliver
in all Europe. Please let us know in what model are
you interested and what is your location. We will send
you the total price including delivery fees and all
taxes. We offer a full 2 years warranty available in
all Europe. Pelase reply asap. Thank you.

Best Regards.

dit kreeg ik terug.

zeggen dat je het snapt, maar dat je graag een testrit wilt maken, en daarvoor bij 1 van de winkels of magazijns een afspraak wilt maken. En meld dat het voor nederland is, misschien die ie dan de BPM rekening ook mee stuurd :+

Dat domein is volgens de Whois 29 april dit jaar aagemaakt.... lang leven het 25 jarig bestaan :p
 
Dit zelf maar gestuurd :+


The following form submission was sent.
name: Jan Jansen
email: GrimReeper@home.nl
phone:
comments: I am interested in a Fz6 Fazer. Howmuch whould it cost including the taxes to the Netherlands? And at what lokotion could I go for a personal meeting and a testdrive? with regards, Jan Jansen
 
Terug
Bovenaan Onderaan