ik weet niet wat ik er van moet denken

Echte neppers dus, iets proberen te verkopen van een plaatje
Ja zo kan ik het ook.
Dus mensen ik heb in de aanbieding;

Kawasaki VN 2000

Kosten € ( jaja in euries ) 2500.00 ex shipment belasting en nog wat voor me zelf
Ik kom het helemaal zelf bezorgen zodra er € 25000.00 gestort is hahahah

Geintje

Blue
 
Een erg snel antwoord van de neppers:

Dear Sir,

We hava available only one Yamaha FZ6 for sale. They
sold very well especially to italians. The total price
including delivery fees to Netherlands is 5800 euros.
The moto is new with 2 years full warranty and a 10
days returning policy (for test drive). We deliver
directly from Paris. A 10% payment in advance is
required.
The rest of the paymenr can be paid after
delviery is confirmed. We will need your full name and
exact delvivery address. Please let us know if you
need more informations. Thank you.

Best Regards.
 
moet je ff iets beter lezen, me post stond erboven. Ik vroeg om een test rit, hun zeggen daarbij het is een 10 dagen niet goed geld terug garantie, je betaald dus eerst die 10%, dan komt zogenaamt de motor, mag je rijden, en binnen 10 dagen zeggen of je het wel of niet wilt hebben... ofwel, hoe je het went of keer, wat je ook vraagt, eerst 10% dokken en dan misschien gebeurt er dus iets... NOT

Het oudste trucje uit het boekje... zoals de "handleiding naar grote winst".. dan dok je een tientje, en krijg je een brief met "Plaats een bericht in de krant dat men een handleiding kan krijgen voor veel wins, voor een tientje, en stuur ze deze brief"

Slimme ongein, waar veel goedgelovigen snel intrappen. Die kerel die dit doet zal omdat het om duur spul gaat niet erg veel verkopen, maarja, wereldwijd genomen hoeveel er in trappen, dan dan 500 dollar per domoor, dan heb je snel geld :p

Het mailadress van die kerel is niets voor niets Rolex2Biz :p
 
"Hello,

Thank you for your reply. The motos will be sent from
our office from London
- Uk. Please let us know what
to do. Do you still want them? Thank you.

Best Regards."

We hava available only one Yamaha FZ6 for sale. They
sold very well especially to italians. The total price
including delivery fees to Netherlands is 5800 euros.
The moto is new with 2 years full warranty and a 10
days returning policy (for test drive). We deliver
directly from Paris.
A 10% payment in advance is
required. The rest of the paymenr can be paid after
delviery is confirmed. We will need your full name and
exact delvivery address. Please let us know if you
need more informations. Thank you.

Best Regards.

Watch the bold text.......very interesting, isn't it }) :)
 
Cool cool cool, ik heb ook een mailtje gestuurd!! Kijken of ze een dreiging voelen. }) Als we nou allemaal wat sturen }) :X

======
The following form submission was sent.

name: Peter Smith
email: smitjr2@hotmail.com
phone: non availeble
comments: Hi, I would like to know where we can arrange a deal about the Suzuki sv650s. I'm very interested in this bike, I heard you deliver from Paris. That's a little problem, but can be solved, because me and my motorclub (+- 70 sportriders) are planning a trip to your location. Maybe we can make a great deal because there are more people interesed. We all live in Holland, could you give a price for me. Thanx, Peter Smith
======

Het is btw nie me echte naam ;)
En dit was ff in me gebrekkige snelle engels :X
 
Laatst bewerkt:
ik meld me bij deze aan voor de mf knokploeg

maar ik ga echt niet naar de us

kan aspendance geen balletje opgooien op een amerikaanse motoorijderssite?

een lokale knokploeg is zo geregeld lijkt me
 
deze is ook leuk:
Motors-Group.com was established as beeing one of the first New York based company offering
motorcycles and other consumer goods to any kind of buyer type. Run by motivated and experienced
European staff always striving for providing the best possible service to our valued customers, we have
quickly become the largest online store located directly in the heart of Paris.
slechte copy/paste???

het enige wat ik me bij European staff kan voorstellen in combinatie met new york is de italiaanse maffia...
 
Hmmm heel apart dit, kan gewoon niet legaal/waar zijn!
Ben benieuwd wat het antwoord op 't laatste mailtje zal zijn ;)
 
Wat kost een nieuwe ZX-6R in de States trouwens?

Mocht het wel bonafide zijn. Je betaalt BPM over de Nederlandse prijs.
Daarnaast zal je motor behoorlijk moeten aanpassen oa. de lichten.
Moet allemaal EU keur worden.
 
Dit is het standaard antwoord die ik kreeg op mijn laatse mail (zie m'n vorige post)

Dear Sir,

Thank you for your interest in our motos. We delvier
our motorcycles directly from London / England. Please
let us know in what models are you interested and we
will send you the total price including delviery fees
and all taxes. We will be waiting for your soon reply.
Thank you.

Best Regards.

---------
Dus ik stuur nogmaals hetzelfde mailtje *D
 
en kreeg als antwoord dit:

Dear Sir,

Please let us know when can you come to London to take
the Suzuki. We will be waiting for your soon reply.
Thank you.

Best Regards.

Hehe en ik heb nu een week genoemd, en gevraagd naar hun adress om alvast een route te kunnen plannen. Ben benieuwd })
 
Alleen heb net deze mail gehad...

" Hello,

Thank you for your interest i our motors. On Friday we
will close our office. Please let us know in what
models are you interested and maybe we can arrange the
delivery till then. What is your location? Please let
us know asap. We will have to calculate the total
price including delivery fees and all taxes.

Best Regards. "

Jaa jaaa. Zal best wel.. Ga vanavond een mail sturen dat we dan op donderdag komen *D Eens kijken hoe ze reageren.

Kreeg het van dit mail adres ;) rolex2biz@yahoo.com
LOL haha wel erg toevallig....
 
Vuile oplichter man !
Wat ik ff niet snap ,is iemand die in amerika woont zo slecht in engels is.
Als ik die mails lees denk ik eerder aan de manier van engels praten zoals ze in Afrika doen. Maar is het mogelijk onder een valse i.d. in het buitenland een domain te registeren ?

Ik denk als je onderstaande beld , hij echt van niets weet.

Domain Name.......... motors-group.com
Organisation Name.... Michael Dunks
Organisation Address. 2600 Main Street suite A
Organisation Address. Springfield
Organisation Address. 97477
Organisation Address. UNITED STATES
Admin Email.......... rolex1biz@yahoo.com
Admin Phone.......... +1.5419126136
Tech Name............ YahooDomains TechContact
Tech Address......... 701 First Ave.
Tech Address......... Sunnyvale
Tech Address......... 94089
Tech Address......... CA
Tech Address......... UNITED STATES
Tech Email........... domain.tech@YAHOO-INC.COM
Tech Phone........... +1.6198813096
Tech Fax............. +1.6198813010
Name Server.......... yns1.yahoo.com
Name Server.......... yns2.yahoo.com
 
Ik dien er trouwens wat bij te zeggen...

Een goed jaartje geleden reed ik mijn bestel-koekblik totall-loss. Op een Rolls Rolls notabene.. Jawel, geen grap. Een nieuwe Mercedes bestel koste me 40.000 euro ex BTW in de uitvoering die ik wou hebben. Ik kreeg bij de dealer 6% korting.

Lang, heel lang wikken en wegen. Surfen surfen en surfen. Twijfelen over eentje met de kop eraf. Om een lang verhaal kort te maken, op mobile.de stonden een hoop sprinters, nieuw, 0 km met hoge kortingen. Denk aan 10-12%

Uiteindelijk heb ik een bedrijf in NL gevonden welke ook deze kortingen bood. Deze vroeg mijn wensenlijst op en bood me de Sprinter aan voor 36.000 euro excl. BTW. 4000 euro verschil ! Ik alles uitgezocht, erheen gegaan. Er stonden een stuk of 15 nieuwe Sprinters en een stuk of wat AMG SL's, S classe's en wat ML's. Allemaal met korting.

Uiteindelijk mijn Benz besteld. 2000 euro aanbetaald. En 12 weken later mijn nieuwe Sprinter afgeleverd gekregen. Alles keurig in orde. Het enige wat ontbrak was een afleverbeurt. De auto is bij de RDW gekeurd en daarna ben ik ermee naar mijn dealer gereden. Deze was erg blij dat ik toch weer een Mercedes had gekocht en beloofde me de garantie in orde te zullen maken. De verkoper keek wat zuur. Open kaart gespeeld en 4000 euro vond hij ook wel erg veel geld. Feliciteerde me met mijn schitterende aanwinst.

Uiteindelijk heeft de versnellingsbak het begeven (vermoedelijk door een fout in een test bij de garage) en na een week zoeken en sleutelen is besloten een nieuwe bak te monteren. Ik heb er nog geen briefje over gehad. Er zijn nog een paar dingen vervangen waarvan ik geen weet had. Allemaal garantie. Keurig. Nu ga ik de stoelzitting claimen.

Hoe kan dit ?

Vermoedelijk heeft het bedrijf een importeurschap in een afrikaanse bananenrepubliek. Daardoor kan ze tegen een interessante prijs die dingen inkopen. Daarnaast nemen ze er een heleboel af. Extra korting. Dan nemen ze ook nog eens genoegen met een minder hoge marge. En voila. Daar is uw 10% mazzel. In mijn geval 4000 euro.

Mochten er mensen geinteresseerd zijn in een nieuwe Mercedes met hoge korting ? Dan mag u mij even contacten. :D

Het kan dus wel... Nou zoek ik een pipo die me de K1200S kan leveren met 17% korting..
 
Let's have a try !

Is Panrider ergens te bekennen ? Die heeft vast wel zin in een proefproces op internationaal niveau ?

The following form submission was sent.
name: Jeroen Bosma
email: jeroen@bosma.nu
phone: +31302467990
comments: Will pick up motorbike at your stock myself. Interested in Suzuki Hayabussa.



:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan