IMS dealer binnen EU

Robertehv

FM DONATEUR
3 sep 2009
3.818
633
Zuidoost Brabant
Ik zou graag willen weten of IMS, een fabrikant van aftermarket spullen, ook een verdeler in Europa heeft zodat ik niet in de VS hoef te bestellen.

Iemand een idee?
 
Als dat zo zou zijn geven ze het altijd aan op hun website,staat er niks ga er dan maar
vanuit dat je het in de USA moet kopen,ik heb zelf aardig wat onderdelen bij bedrijven direct in de USA gekocht,niks mis mee
gegaan,en meestal snelle levering(week tot 2 weken) als het op voorraad is,wel rekening houden met de wisselkoers,invoerrechten
en btw en eventuele transportkosten.
 
Zou het ook mogelijk zijn dat bedrijven die niet in de EU verkopen ook geen CE-keuring op de artikelen hebben en dus niet gebruikt/gemonteerd mogen worden. Ongeacht of het wel/niet een kwaliteits product is.
Denk maar eens aan de koplamp units. Of bv rode kleding die bepaalde bestanddelen bevatten die niet toegelaten zijn in de EU.
 
Misschien dat OutlawRacing je verder kan helpen?

 
Ik zit zelf te denken aan een CRF300L of CRF300 Rally. De Rally heeft al een grotere tank (en een grotere remschijf voor), maar dan zou ik er graag een complete plastic set bij kopen in een natuurlijker kleurstelling.
Ik heb alleen de indruk dat IMS afgezien van de tank geen plastics heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan