Verkeerde motor geleverd door dealer (wijkt af van offerte)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moest eens weten hoeveel showroom auto's er al schade hebben opgelopen bij transport en het van de boot rijden.
Ze worden gerepareerd en in de showroom gezet. Waarom denk je dat er altijd schadebedrijven zitten rondom de dealers.
Daarom ook bij nieuwe auto's goed kijken naar kleurverschil en of de naden gelijk zijn (links en rechts van de auto) en goed aansluiten.
Kan ook niet anders ,heb in herstelwerkplaats gewerkt van bekende autofabriek ,er werken zoveel mensen aan die wagens gaat wel eens mis dan .
Alles is aanwezig ! en wordt dus helemaal als nieuw en orgineel hersteld Op hwp afdeling , Alsof die zo weer van band komt , Klant komt hier nooit achter . Fabrieks document

Achteraf schade na de fabriek is natuurlijk een heel ander verhaal
 
Ik zie hier aantal reacties over positieve ervaringen schrijven , dat ze niet op de topics komen te staan etc , stoere praatjes hoor . Eens zien wat jij doet als 20k van je rekening verdwijnt .
Voor degene die wel begrip voor hebben .
Motor heb ik gisteren opgehaald
Het was wel moeilijk voor de dealer om de toegevoegde opties op papier te zetten ( eerst de vraag / waar heb je het voor nodig ) ?
Dus nu alles op papier met de handtekening en stempel .
Motor goed nagekeken ; in de software en visueel / chassisnummer klopt nu wel .
Motor loopt ook vele malen beter dan de oude dus tevreden ben ik nu wel maar tis logisch .
Eigenlijk begrijp ik niet wat er moeilijk aan is als zijn de vin in typen in hun systeem kunnen ze zo alle af fabriek opties uit draaien, als er later dingen aan toe zijn gevoegd staan deze niet tussen de fabrieks opties dan kan het voor hun lastig worden om deze toe te voegen op hun lijst, als dit alleen om de ketting zou gaan maakt het niet veel uit.

Gelukkig is alles goed is afgelopen en nu maar genieten van je aankoop komende dagen prima motor weer. :]
 
ik snap het niet hoor , er is een fout gemaakt , ze lossen het netjes op en dan is dat toch alleen maar goed wat ze doen , dat ze toegeven dat het fout is gegaan , waarom is er geen vertrouwen meer dan ? waarom zo dwars ?
Intentie.....
 
Dealer heeft zicht best gedaan om dit probleem snel op te lossen dat geef ik wel toe ( het was niet nodig geweest als ze ons niet in de malen hadden genomen ) vriendjes zijn we niet meer dus terug komen daar doe ik niet .
Bedankt voor tips 👍
1685183621152.gif
 
Krijgen we nog een foto van die BMwaggel??? _O-

(in 1982 en 1986 had ik ook een BMW hoor! :Y)
 
Ik werk vlakbij een plek waar ze van de boot komen , en op de trein gaan en op de auto transporters.

Als je ziet hoe ze er daar mee omgaan, koud tot in de toerbegrenzer racen van die boot ....
en wat er daar "effe aan de kant word gezet"

kolere..

ik koop wel een goed gebruikte, zelfde :)
Mijn nieuwe auto is een paar weken terug geleverd, maar die moet eerst langs de werkplaats anders rijd die max 25 km/u.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan