Info gevraagd dodelijk ongeval Perilli op Assen

Waarheid,.. pure feiten,...
Niemand kent de ware feiten.

Het is allemaal zo snel gegaan dat zelfs mensen die het van voor tot achter hebben zien gebeuren 3 verschillende lezingen zullen hebben. En zeker na een paar maanden zul je een eigen waarheid hebben waarvan je overtuigd bent dat het de waarheid is, en toch zul je details niet meer weten.

Trust me, ben d'r heel erg mee bezig geweest ;)
 
Niemand kent de ware feiten.

Het is allemaal zo snel gegaan dat zelfs mensen die het van voor tot achter hebben zien gebeuren 3 verschillende lezingen zullen hebben. En zeker na een paar maanden zul je een eigen waarheid hebben waarvan je overtuigd bent dat het de waarheid is, en toch zul je details niet meer weten.

Trust me, ben d'r heel erg mee bezig geweest ;)


In dat geval zou je alleen evt. foto's en beeldmateriaal kunnen sturen,...

reden dat ik een beetje eigenwijs ben en hardleers ben is het feit dat je tegenwoordig nooit meer hulp kan krijgen....

Probeer eens een getuigen te krijgen als je met je motor aangereden wordt door een auto... De meeste mensen rennen al weg voordat je de vraag heb gesteld...

Anyway, heb geen ervaring met circuit of met italiaans recht systeem, bovendien weet ik de niks van het ongeluk.... dus mischien schat ik de situatie wel compleet verkeerd in...
 
Tsja... lastig lastig.... als je inderdaad hun vragen bekijkt (waar werd Alessio Perilli als eerste geraatk, werd er op tijd met de gele vlaggen gezwaaid) en het feit dat ze zeggen weinig informatie te hebben, terwijl ze contact hebben met Villie en waarschijnlijk het TT circuit... lijkt het erop dat ze niet alleen willen weten wat er precies gebeurd is alleen voor hun eigen gemoedsrust.

Aan de andere kant hebben ze alleen mijn e-mailadres en voornaam en kunnen ze nooit achter mijn echte gegevens komen... dus alleen beeldmateriaal versturen kan geen kwaad denk ik.
 
Tsja... lastig lastig.... als je inderdaad hun vragen bekijkt (waar werd Alessio Perilli als eerste geraatk, werd er op tijd met de gele vlaggen gezwaaid) en het feit dat ze zeggen weinig informatie te hebben, terwijl ze contact hebben met Villie en waarschijnlijk het TT circuit... lijkt het erop dat ze niet alleen willen weten wat er precies gebeurd is alleen voor hun eigen gemoedsrust.

Aan de andere kant hebben ze alleen mijn e-mailadres en voornaam en kunnen ze nooit achter mijn echte gegevens komen... dus alleen beeldmateriaal versturen kan geen kwaad denk ik.
zelf weten, maar dan ook niet over 6 maanden komen piepen dat je helemaal in de tang gaat...........
 
en er is natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat er wel goede bedoelingen zijn...
daar moet je altijd van uitgaan maar het verhaal hier klopt niet...villie, tt-baan ,iedereen wil helpen maar zij doen net alsof ze gek zijn en van niets weten, dat geeft een vreemde smaak en dus zeg ik...........moven maar ;)
 
Tsja... lastig lastig.... als je inderdaad hun vragen bekijkt (waar werd Alessio Perilli als eerste geraatk, werd er op tijd met de gele vlaggen gezwaaid) en het feit dat ze zeggen weinig informatie te hebben, terwijl ze contact hebben met Villie en waarschijnlijk het TT circuit... lijkt het erop dat ze niet alleen willen weten wat er precies gebeurd is alleen voor hun eigen gemoedsrust.

Aan de andere kant hebben ze alleen mijn e-mailadres en voornaam en kunnen ze nooit achter mijn echte gegevens komen... dus alleen beeldmateriaal versturen kan geen kwaad denk ik.

en onbedoeld een hoop ellende voor anderen veroorzaken.
 
zoals eerder gemeld is het italiaanse rechtssyteem van toepassing omdat het een Italiaanse staatsburger betrof.

wie kent het niet 1994 ik meen imola, Ayrton senna da silva verongelukt tijdens de GP in zijn williams renault, ongeveer 10 jaar is men bezig geweest met het onderzoeken omdat men een schuldige moest aanwijzen.
dat is 1



2. dit soort contacten moeten via de organisator gespeelt worden in dit geval
KNMV
Stichting circuit van Drente
en de Flamini group spa.

zoals Villie al zei dat meerdere getuigen verklaringen het alleen maar moeilijker kunnen maken voor die mensen.
en daarnaast wordt het door het circuit de beelden aan de ouders verstrekt.
het punt waar Perilli is verongelukt staan 2 TV camera's en daarnaast ook nog 2 camera;s van het interne tv netwerk van race control.

laat de ouders eerst die beelden maar bekijken samen met de wedstrijdleider.

en verstuur aub geen adres van ghisbert, die jongen heeft het er al moeilijk genoeg mee.
 
In dat geval zou je alleen evt. foto's en beeldmateriaal kunnen sturen,...

reden dat ik een beetje eigenwijs ben en hardleers ben is het feit dat je tegenwoordig nooit meer hulp kan krijgen....

Probeer eens een getuigen te krijgen als je met je motor aangereden wordt door een auto... De meeste mensen rennen al weg voordat je de vraag heb gesteld...

Anyway, heb geen ervaring met circuit of met italiaans recht systeem, bovendien weet ik de niks van het ongeluk.... dus mischien schat ik de situatie wel compleet verkeerd in...
Je kunt het ook van de andere kant bekijken.
Mensen proberen tegenwoordig om de gekste redenen verhaal te halen. Aansprakelijkheid is zo'n hot item geworden, dat het nagenoeg onmogelijk is om nog iets te organiseren. Sterker nog: diverse motorclubs zijn al gestopt met het organiseren van evenementen, ivm die aansprakelijkheidsperikelen.
En dat allemaal omdat we tegenwoordig verwachten minstens 100 jaar oud te worden in goede gezondheid. En als dat niet lukt, kijken we wie we daarvoor aansprakelijk kunnen stellen, want geluk en gezondheid is blijkbaar iets geworden wat je keihard moet opeissen.
 
Hoi.

Ik ben een baancommassaris die het ongeval gezien heeft, en bij de dodelijke rijder geweest is. als je vragen hebt over hoe het is gebeurt, of dergelijke moet je contackt met mij op nemen

IK ben zelf baca op post stekken wal, dit is de post die ter ondersteuning post 17 geholpen heeft.

Om vedere verwarring te voor komen, en veel vragen, de 2 rijder, is er goed van afgekomen, en lkiep later de dag al weer in de piststraat.

Vriendelijke groet
 
Stekkenwal, ik stond ook op post 17 en wil je benadrukken dat alle informatie vanaf het TT bureau moet worden vergeven. Daar kan iedereen terecht die informatie over dit ongeluk wil hebben.

Meer informatie over het TT-bureau is te vinden op www.tt-assen.com
 
Hoi.

Ik ben een baancommassaris die het ongeval gezien heeft, en bij de dodelijke rijder geweest is. als je vragen hebt over hoe het is gebeurt, of dergelijke moet je contackt met mij op nemen

IK ben zelf baca op post stekken wal, dit is de post die ter ondersteuning post 17 geholpen heeft.

Om vedere verwarring te voor komen, en veel vragen, de 2 rijder, is er goed van afgekomen, en lkiep later de dag al weer in de piststraat.

Vriendelijke groet

nee he heb je die lui van busker hier ook al zitten :+

maar lees het topic door en dan merk je dat met de info andere dingen gedaan gaan worden dan alleen de gemoedsrust voor de ouders.

dus geen info geven over het ongeval
enne officieel mag je dat ook niet ;)

anyway ik spreek je zaterdag wel op het baco feest
 
Terug
Bovenaan Onderaan