Interesse motorpoetsbedrijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vind het wel een goed idee op zich, heb er zelf deze week nog aan lopen denken toevallig :P
Maar voor mij is het niet rendabel, denk dat er best wel mensen zijn die er geld in willen steken.
vooral de wat meer chrome-rijders denk ik zo, want dat is nogal een karwij om dat te poetsen.
als je dat goed voor elkaar kan krijgen denk ik dat er wel een leuk centje mee bij te verdienen is.

En bij racers, als je het kuipwerk eraf kan halen en weer goed terug in elkaar kan zetten en daaronder alles schoon kan maken denk ik dat je daar ook wel wat mee kan.
Doe dat zelf liever niet, omdat dat me iets te veel tijd kost, gewoon poetsen doe ik 1 a 2 keer in de week (bepalend hoeveel gereden en regen ja/nee)

En goede poetsmiddelen zijn inderdaad ook wel van belang, en natuurlijk oma's boekje erop na slaan wat handige huis tuin en keukenmiddeltjes zijn ofzo, en dat eerst zelf proberen *D
Die kleine extra's geven het wel iets vind ik, en dan zou ik het zelf ook laten doen.
Suc6 ermee en ik houd het in de gaten :W
 
en misschien is het een idee om in de startpost een lijstje te maken van ideën en handige opmerkingen, zodat het voor jezelf een beetje overzichtelijk blijft, en die kan je dan zelf op papier verder uitwerken ofzo ;)
 
vind het wel een goed idee op zich, heb er zelf deze week nog aan lopen denken toevallig :P
Maar voor mij is het niet rendabel, denk dat er best wel mensen zijn die er geld in willen steken.
vooral de wat meer chrome-rijders denk ik zo, want dat is nogal een karwij om dat te poetsen.
als je dat goed voor elkaar kan krijgen denk ik dat er wel een leuk centje mee bij te verdienen is.

En bij racers, als je het kuipwerk eraf kan halen en weer goed terug in elkaar kan zetten en daaronder alles schoon kan maken denk ik dat je daar ook wel wat mee kan.
Doe dat zelf liever niet, omdat dat me iets te veel tijd kost, gewoon poetsen doe ik 1 a 2 keer in de week (bepalend hoeveel gereden en regen ja/nee)

En goede poetsmiddelen zijn inderdaad ook wel van belang, en natuurlijk oma's boekje erop na slaan wat handige huis tuin en keukenmiddeltjes zijn ofzo, en dat eerst zelf proberen *D
Die kleine extra's geven het wel iets vind ik, en dan zou ik het zelf ook laten doen.
Suc6 ermee en ik houd het in de gaten :W

2 keer per week? :o

Damn, je mag die van mij ook wel eens komen doen dan. Blijkbaar heb je tijd teveel :P
 
Hmmm, mijn zwager heeft al jaren een poetsbedrijf, waar alles gepoetst word. Zelfs boten en caravans. Hij zei me toen al dat hij never nooit motoren zou poetsen, daar dat K**werk is en bovendien zo tijdrovend (als je het goed doet) dat het totaal niet rendabel zou zijn. Ik denk dat het niet gaat werken.

En wat betreft een poetsertje aannemen voor 6 euro per uur? Vergeet niet als dat ventje schade veroorzaakt, je daar dus wel voor verzekerd moet zijn. En dat is niet goedkoop!
 
Laatst bewerkt:
je zou ook nog kunnen werken met een soort pyramide actie.

klant A koopt een beurt voor 100 euro.
krijgt kortingsbon van 10% voor de volgende beurt
na de 2e beurt een kortingsbon van 15%

als klant A een vriend aanbrengt voor een poetsbeurt krijgt die vriend B een korting van 10 % en klant a voor zijn aanbreng nog eens 10% korting zodat hij de volgende poetsbeurt totaal 20% korting heeft.

of je verkoopt mensen een strippenkaart. 6 poetsbeurten waarvan de laatste gratis :P


maar zoals hierboven gezegd denk ik dat het idd erg moeilijk word...
 
Als ik de fiets poets zie ik meteen of er zaken zijn die wat aandacht nodig hebben, zoals loszittende schroefjes, roest, lekkages etc.
Dat zal een poetsjongen niet zo snel doen........

Exactamundo, precies mijn idee

als je iets poetst zie je álles, iemand die veel poetst, herkent zijn motor uit letterlijk duizenden :Y

Aan de andere kant is zo'n poetsbedrijf denk ik meer iets wat je een paar (2 of 3) keer per jaar laat doen, en ik denk dat de gemiddelde motorbezitter wel wat vaker als 2 à 3 keer per jaar een doekie over zijn kostbare bezit haalt :Y
 
2 keer per week? :o

Damn, je mag die van mij ook wel eens komen doen dan. Blijkbaar heb je tijd teveel :P

woon je in de buurt dan? als ik toch bezig ben kan ik idd net zo goed 2 motoren meepakken :P

Rijdt nogal veel, en met regen enzo wordt het natuurlijk snel vies, en vind het toch een soort van imago-dingetje (niet dat me dat iets kan schelen ;) ) maar net als mensen die een dure auto rijden die worden anders aangekeken dan iemand in een goedkoop koekblikje.
en voor mezelf vind ik het ook wel fijn alstie er netjes en schoon uitziet *D
ding is 13 jaar oud, maar iedereen (mensen die geen verstand van modellen hebben) denkt dat ze maar een paar jaar oud is :)
toch een mooi teken ;)
 
dat klinkt als een uitdaging!!!!! :9

Dat klinkt heel vrijblijvend :?

t motortje moet er natuurlijk wel mooier op worden he ;)

:^

Niet meer gewassen sinds mei 2007 of zo... en daarna nog meer waterafstotend gemaakt :P.

Ruit heeft al bijna zelfde kleur als de rest van de motor :+


[smiley] I'm not with stupid [/smiiley]

Op de velgen zit wat bruin ingedroogd vet meuk wat ik er met die listige velgen reiniger niet af krijg.
(ook niet met motorolie!)
 
Laatst bewerkt:
hier vast een paar piccies voorzijde schiet al op

was errug smerig en aangekoekt :/
full
 
Ghegheghe,

Is dat echt mijn brommert? Ziet er goed uit XJ! :} *D *D

Ik kom hem van de week ophalen, maar wel als t n beetje weer is, want het zou zonde zijn als ie meteen weer vies is. *O*
 
Ghegheghe,

Is dat echt mijn brommert? Ziet er goed uit XJ! :} *D *D

Ik kom hem van de week ophalen, maar wel als t n beetje weer is, want het zou zonde zijn als ie meteen weer vies is. *O*

ja idd zou zonde zijn
het mooiste is als je hem met licht komt ophalen kan je hem tenminste goed bekijken of ik het wel netjes gedaan heb ;)


ik wil eigenlijk ook nog ff foto,s maken buiten maar ja het weer werkt niet echt mee '(
maar bel maar ff keertje dan spreken we wel wat af
ik vind zaterdag a.s. wel ok maar ik weet niet of jij je brommer nog een weekje kan missen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan