Interesse motorpoetsbedrijf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je het aan mij zou vragen zou ik zeggen: Zelf mijn motor poetsen en schoonmaken vind ik juist 1 van de leukste dingen. *D

Maar ik denk dat er wel zeker animo voor is.
 
daar zijn ze dan de langverwachte foto,s

ik heb ff moeten wachten totdat het een beetje weer was om foto,s te maken

full

full

full

full

full

full

full



dus wie volgt? *D
 
Ziet er smetteloos uit ! Maar vraag me toch af hoelang je er mee bezig bent geweest ?


helemaal mee eens!
ziet er als nieuw uit.

maar ben ook wel erg benieuwd naar al het werk, materiaal en probleem gebieden of wat je overschat of onderschat had.

heb je trouwens nog hoge resolutie foto's?
 
Hier meldt zich de zeer tevreden eigenaar van de grijze FJR. Dat moet een pokke-klus geweest zijn zeg. Hij is herboren uit de poetsbeurt tevoorschijn gekomen.

Volgend jaar weer! *D
 
voor een fotoshoot voor marktplaats of proefrit is het misschien wel een idee!

Voor de prijs... tjah,meer als €4 hoef je niet te vragen denk ik
 
Toppie hoor! Mijn komplimenten.
Hij ziet er weer als nieuw uit als je het mij vraagt.

Ik ben wel bang dat als je uurloon gaat doorberekenen, het onbetaalbaar wordt.
 
Opzich best wel ff mee bezig geweest heeft ook een beetje te maken gehad met het weer moest alles in de schuur doen '(
bij elkaar opgeteld wel een uurtje of 4a5

maarre had jij ook interesse? *D

Valt me nog mee eerlijk gezegd, zolang doe ik er zelf ook over.

:Y heb wel interesse. maak eens een prijsje die uitlaatjes moeten ook hoognodig gedaan worden :X en gooi ff op de meel. Zie profiel !
 
Poetsen vind ik altijd leuk om zelf te doen... Ik houd er niet echt van als anderen aan mijn motor zitten.
 
Poetsen vind ik altijd leuk om zelf te doen... Ik houd er niet echt van als anderen aan mijn motor zitten.


het lijkt alsof je het over je vrouw/vriendin hebt :')

dat poetsen is idd een pokke karwei, laatst ook 4 uur bezig geweest maar nog niet zo'n mooi resultaat als hier B|
 
Mijn Gixxer kan wel een goede was/poetsbeurt gebruiken en als je dan aanslag van pekel ook nog eens kan wegwerken heb ik zeer zeker wel interesse. Pm me maar als je tijd zin hebt erin. Prijs kunnen we vast wel over eens worden.

(Ik moet je echter wel waarschuwen hij is bijna een jaar niet gewassen :$ )
 
poetsen????
dat moest ik eerst even opzoeken in "DE DIKKE VAN DALE" en toen b egreep ik wat het was...
En nee dus daar zou ik nooit geen geld voor uitgeven
 
het lijkt alsof je het over je vrouw/vriendin hebt :')

dat poetsen is idd een pokke karwei, laatst ook 4 uur bezig geweest maar nog niet zo'n mooi resultaat als hier B|

Er zijn 4 dingen die ik NOOIT uitleen / iemand anders aan laat "sleutelen" en wel in deze volgorde:

1. mijn motor
2. mijn koekblik
3. mijn dochter
4. mijn vrouw (alleen uitleenbaar door iemand van hetzelfde geslacht :X )
 
een autopoets bedrijf rekent ong 100,-. Hiervoor wordt de auto in de poets gezet, gepolijst, krijgt plastic een behandeling zodat dit weer mooi zwart wordt, interieur stoomreinigen ect ect

Alles onder 40,- is sowieso onrealistisch omdat een man inzetten incl belastingen en al al 40,- kost (tenzij je al de moeite wil doen voor een salaris dat je ook gewoon in loondienst kan verdienen).

Dus 40,- voor de man die poetst en een paar euro's voor de middelen. Poets je te weinig auto's dan zijn poetsmiddelen duur geweest, heb je heel de dag wat te doen (zeg, 6 a 7 voertuigen per man) dan kan je er een leuke boterham uit halen.

Dit is overigens iets anders als een wasstraat natuurlijk, denk alleen dat een wasstraat voor motoren niet te doen is ivm verschillende standaarden, veel uitstekende dingen en openliggende delen waar water in blijft staan. Want gewoon natspuiten en schrobben is 5,- waard.

Succes met het vinden van een pand, de investeringen, zorgen dat klanten (voornamelijk zakelijke die de motoren showroomwaardig willen hebben) je vinden (reclame) en dat je nog geld overhoud voor een mooie VW Crafter om motoren te kunnen halen en brengen voor handel (aangezien we het hier over gevrijwaarde motoren hebben).
 
Zo zeg jij bent goed... met sponsen. :)

Je mag mijn SV'tje ook wel een keertje doen, ding is nog nooit gewassen volgens mij als je die weer mooi kan krijgen is het mij ook wel 100 euries waard.

Zo aan het einde van het seizoen een keertje. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan