Internet gehoortest

Mijn gehoor is

  • Goed

    Stemmen: 114 92,7%
  • Redelijk

    Stemmen: 1 0,8%
  • Matig

    Stemmen: 0 0,0%
  • Slecht

    Stemmen: 8 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    123
:?

full

















:+
 
wat een ruis, niet normaal. Ach ik weet dat mn gehoor niet al te goed is, blijkt ook uit de test. Toch maar gehoorbescherming op als ik ga flexen.



NOT !! :9
 
Heb de test 2x gedaan.
2x goed (gelukkig)

Valt me wel op dat als je het geluid van de computer harder zet, de test moeilijker wordt, terwijl ik juisthet tegenovergestelde had verwacht.
 
En wat krijg ik te zien na het invullen van mijn leeftijd: weet je dat er ook een hoortest is voor volwassenen :P
Uitslag: je hoort goed :) en ook op www.hoortest.nl is het goed :)

Toch maar weer oordoppen mee naar Rammstein vrijdag!

Hij wel B| Gmlhh









Veel plezier






Ik wil ook (moet werken)





p.s. mijn oren doen het nog gelukkig (ik ben geluidsman) anders WAO ? :?

 
ik heb eerst die van hoortest.nl gedaan, uitslag was zeer goed, daarna die van check.nl uitslag was goed, daarna weer die van hortest.nl en uitslag was goed!!
mijn oren hebben beschadiging opgelopen door dat irritante geruis!!!!!het piept nog na
 
allebij goed..

bij oorcheck zelfs 5 keer op inetverstaan gedrukt omdat iemand op msn begon te lullen (kutgeluidjes op mn ;) )
 
Klopt geen zak van die test. Ik ben vanaf m'n geboorte al slechthorend. Ik hoor boven de 6 KHz zowiezo niets meer, en iemand verstaan in een niet stille ruimte valt niet mee, en lukt me hooguit doordat je toch genoeg hebt aan 25% van de woorden. Schriftelijke Engelse testen leverden me op de HTS altijd een goed cijfer op, maar luistertesten hooguit een 4. In een auto word er gewoon over me geroddeld als ik ernaast zit omdat ze weten dat ik het toch niet versta.

En wat zegt die test: goed.

Ja, daaag!
 
ik zit in het weekend alle zaterdagen in een disco(werk) en merk dat de laatste 2 jaar mijn gehoor wal begint te minderen in luide ogeving of als ik er juist uit kom.
op de motor begint 't ook al

tijd voor van die oordoppen...
 
Heel de dag praten ze niet tegen je en als je dan zo'n test doet komen ze met hele verhalen |(
Probeer het vanavond nog wel een keer :)
 
De test meet ook maar 1 aspect van het horen. Wordt ook duidelijk aan begin gezegd. Dus misschien dat dat de reden is dat slechthorenden toch goed uit de test komen?

Weet ik ook verder niet, maar zou kunnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan