Hallo allemaal,
Goed om weer terug te zijn op het forum. De diversion is inmiddels in geruild voor een heuze intruder VS 800. Prachtig V-blok met mooie open pijpen erop!
Slechts één probleem, de achterste cilinder gaat slecht aan, slechts héél sporadisch na een langere tijd gedraaid te hebben
Nu heb ik de beide carbs. eraf gehaald, en schoongemaakt, nog steeds hetzelfde probleem.
Wanneer ik mijn hand op de luchtinlaat van de carb houd, sputtert de cilinder wel aan.
Wat zou dit kunnen zijn? Heb al het volgende gedaan;
1. carb schoongemaakt
2. Forte in de tank gegooid (echter niet mee gereden)
3. Bougies vervangen
Nu eerstvolgende stap is het syncen van de carburateurs, alleen dan moet wel de 2e cilinder meekomen!
Iemand enig idee wat de meest logische volgende stap is?
Goed om weer terug te zijn op het forum. De diversion is inmiddels in geruild voor een heuze intruder VS 800. Prachtig V-blok met mooie open pijpen erop!
Slechts één probleem, de achterste cilinder gaat slecht aan, slechts héél sporadisch na een langere tijd gedraaid te hebben
Nu heb ik de beide carbs. eraf gehaald, en schoongemaakt, nog steeds hetzelfde probleem.
Wanneer ik mijn hand op de luchtinlaat van de carb houd, sputtert de cilinder wel aan.
Wat zou dit kunnen zijn? Heb al het volgende gedaan;
1. carb schoongemaakt
2. Forte in de tank gegooid (echter niet mee gereden)
3. Bougies vervangen
Nu eerstvolgende stap is het syncen van de carburateurs, alleen dan moet wel de 2e cilinder meekomen!
Iemand enig idee wat de meest logische volgende stap is?