siep wokkel
MF veteraan
je merkt tog wel of die motor 25kw is of ''vol''
en anders kom je daar wel achter door ff est gas te geven oid...
en anders kom je daar wel achter door ff est gas te geven oid...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
meer dan 200km/h = geen 25kw, zeker niet voor zo'n relatief zware machine
Jawel hoor. De nieuwe eigenaar van m'n motor is een stuk lichter en haalt ook een stukje hoger op topsnelheid.gewicht speelt geen rol meer op hoge snelheid
Op de 0-100 geeft meer vermogen geen uitsluitsel.
Impreza heeft 4wd(of awd, in subaru-termen), dus dan kan je lekker op het gas stampen zonder wielspin
Edit: Opgave van impreza (2002) is 5.5 seconden, terwijl voor de M3 (2001) 5.7 seconden staat
na een paar bochten is de m3 ook nergens meer te bekennenIk weet niet hoe je aan 5.7 seconden komt maar de M3 met handbak doet 0-100 in 5.2 seconden hoor. CSL met launchcontrol doet zelfs 4.7/4.9 seconden erover...
Verder is die impreza nergens meer van 0-160/200...
na een paar bochten is de m3 ook nergens meer te bekennen
nu jij weer
ff reageren over het autogeleuter.
als je eens 4wd auto's hebt zien sprinten weet je dat de gemiddelde M3 geen fuck waard is!
compleet standaard audi 100 (s4) 2,2 turbo benzine gechipt quattro techniek erin maakt een M3 gewoon af.
langs de andere kant heb ik ookal een gewone seat ibiza een viper zien inmaken in real life een koekblik is alleen geil als het een turbo benzine is
Goh, beetje minder vermogen misschien?Ik weet niet hoe je aan 5.7 seconden komt maar de M3 met handbak doet 0-100 in 5.2 seconden hoor. CSL met launchcontrol doet zelfs 4.7/4.9 seconden erover...
Verder is die impreza nergens meer van 0-160/200...
Leuk verhaaltje, niet waarZElfs in de regen is een Impreza geen probleem.
Jawel hoor. De nieuwe eigenaar van m'n motor is een stuk lichter en haalt ook een stukje hoger op topsnelheid.
Motoren hebben voordeel met hoge-snelheids-bochten, auto's met lage snelheid.
Op en afritten = lage snelheid, dus klopt het best.
Keer een test tussen dikke AMG Merc, en een r1 met vd goorbergh erop gezien.
Scheelde 2 secs ofzo, omdat de r1 sneller was op het rechte stuk aan het eind...
Maar in de scherpere bochten hield 'ie t koekblik niet bij.
Nee, die met de R6 was tegen een 911 op een engels circuit, met de stig.. kreeg die r6nog klop ook met een seconde...Was een R6 toch? Heb je ook dat filmpje gezien van een Lambo tegen een Duc 999? Ligt natuurlijk ook aan het soort circuit
Klopt, was een r6, sorryWas een R6 toch? Heb je ook dat filmpje gezien van een Lambo tegen een Duc 999? Ligt natuurlijk ook aan het soort circuit
ik heb het forum aflopen speuren om mijn vraag beantwoord te krijgen.
Ik heb een honda cbr 600F aangekocht via een dealer. op mijn kenteken heb ik een 25 kw vermelding. Toch merk ik er niks van hij loopt 200 wel (harder durfde ik niet, gaat ie denk wel, heb namelijk pas net weekie me rijbewijs)
en hij trekt sowieso tot 11.000 toeren. zonder stoten of inhouden of wat dan ook.
dus denk ik oke waneeer merk ik nu dat em 74 kw motor nog maar 25 is ...
zelf begin ik te twijfelen of die nog wel is afgeknepen.. iemand ervaring hiermee?