J. van Dam Motoren Elst

M-T-C-82

Die hard MF'er
16 feb 2011
257
0
Ben benieuwd of hier mensen zijn die ervaring hebben met J. van Dam te Elst.
Zit namelijk te denken om hier mijn zx6r uit 2005 in onderhoud te brengen.
hoor graag van jullie
 
Ik heb maar 1 ervaring met hen:

Vorig jaar stond ik terwijl het -10 vroor langs de A325 met mijn GSX-R die er mee opgehouden was. Ik wist niet dat Jan v. Dam in de buurt zat maar een automobilist die voor mij stopte attendeerde mij hierop. Het lukte mij niet om de motor helemaal naar hem toe te duwen maar gelukkig was mijn vader inmiddels onderweg dus zijn wij samen naar hem toegereden.

Na uitleg van de situatie zijn Jan en ik samen met de bus naar mijn motor gereden en hebben wij de motor ingeladen. Diezelfde dag hebben ze de motor voor mij nagekeken en 's avonds kon ik hem alweer ophalen. Zij gaven zelfs nog advies over mijn banden, dat waren kennelijk circuit-banden (ik had de motor net pas), dus dat vond ik al met al een zeer positieve ervaring.

Hoe ze normaal gesproken met onderhoud omgaan weet ik niet.
 
Ben er een aantal keren geweest voor kleding, aardig mensen verder.

Een collega van me heeft zijn motor daar in onderhoud gehad, maar achteraf (na de verkoop) bleek dat er toch wel een aantal dingen fout waren gegaan. Zo bleken de remklauw en achteras niet goed vast te zitten. Er waren zo nog een aantal belangrijke onderdelen die niet helemaal goed zaten. Zelf ben ik er nooit voor onderhoud geweest.
 
Jan van Dam is de zaak voor service en onderhoud, prijs en kwaliteit gaan daar prima samen. Iedere motorzaak heeft z'n voor en tegens, echter als je in de problemen zit met je fiets en je gaat bij hun langs zullen ze er alles aan doen om je te helpen. kwam zelf altijd bij een merkendealer maar werd daar qua prijs flink genaait, zal bij van Dam niet gebeuren!!! Succes!!!
 
Ze hebben een keer een band vervisseld en een keer een pak gekocht ik vindt het een prima zaak altijd erg behulpzaam.

Ik wilde er ook ledverlichting laten plaatsen achter maar kreeg het advies eerst zelf te proberen en als ik er niet meer uitkwam zouden hun het afmaken. Dit om veel kosten te besparrn op dingen die ik zelf kon doen. Ik heb het uiteindelijk helemaal zelf gedaan en toen ik er later kwam gaven ze sportief een complimentje over dat ik het prima gedaan had.

Conclusie prima zaak en een fijne persoonlijke behandeling
 
bedankt voor de reacties, gelukkig een bevestiging van mijn gevoel. Nu weet ik zeker dat ik probleemloos mijn motor hier kan brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan