TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 38.351
- 20.008
Hier moet het wel helemaal mee eens zijn !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En als je een diesel had gehad met een old-fashion APK roettest.... daar wil je niet bijstaan als je 35 jaar oude 190D effe tot 4500rpm onbelast(!) opentrokken wordt. Voor alle US parts bestaan E alternatieven, mits niet getolereerd. Ik heb eens een US Ford van NL delen moeten voorzien om m RDW gekeurd te krijgenMijn koplamp is een USA versie, echter op de buitenkant staat de betreffende E, alwaar dat bij een USA een DOT keuring is
Komt omdat de buitenkant de originele is, maar de reflectors binnen vervangen zijn door USA versies. Dat heb ik dus alvast goed gedaan
O ja, er zitten LED projectortjes in. Maar wel perfect afgesteld
Ik zou het ermee durven proberen
Maar waar ik meer problemen mee heb, wie rijdt mijn motor het keuringstation binnen? Met de auto gebeurt dat door de keurder, dat wringt al bij mij, laat staan dat ik de keurder met mijn motor laat rijden
Voer je kenteken in op www.ovi.rdw.nl en je ziet aan welke euro-klasse hij voldoet.Wat mag de uitstoot zijn van een aprilia rs 250 2003?
Dat gun ik die EU bobbo’s dus niet, nooit! Never! IK BLIJF MOTOR RIJDEN TOT IK BEPAAL WANNEER,! al moet ik een E keur op mn wandelstok fakenIk heb 3 motoren, alle 3 met originele uitlaat en ga die echt niet elk jaar laten keuren. Als we dit door de EU door de strot gedrukt krijgen ga ik of stoppen met motorrijden, of ik zet er open pijpen op en blèr over zoveel mogelijk dijkjes. Als ze kwaad willen, dan kunnen ze kwaad krijgen.
Volgens mij in NL nog steeds gedoogd, dat is iets anders dan gelegaliseerd. Maaruh al dit gedoe: strenger worden met regeltjes, APK, rijbewijs halen wordt duurder, belasting over BPM.... Ruud F. uit Goes, een bekende Dynoman zette mij aan het denken: in hoeverre zit de overheid nog te wachten op ons motorrijders? Ik denk wel dat ze munitie hebben om het de motorrijder steeds lastiger te maken. En alle organisaties ten spijt, we introduceren een APK met een verbod op wijzigen originele onderdelen ala oosterburen, wij gaan zeiken, ze laten 1 eis vallen en.... APK is ook hier erdoor. Over 5 jaar nog steeds herrie op de dijken, en huppakee, eis 2 erdoorFilefilteren is gelegaliseerd, wat te merken is aan het feit dat automobilisten nu nog méér rekening met ons houden dan voorheen
Nou nog weinig van gemerkt
Als je op de A27 rijdt en je ziet een Belg voor je rijden in de file dan is het zaak erg goed op te letten als motor rijder
Want of ze rijden standaard op de middelste baan of ze slingeren hem in elk gaatje dat ze zie
Of rechts inhalen, als jouw definitie van langzaam rijdend verkeer anders is dan van de verbalisant.Gedogen betekent dat het niet bestraft wordt.
gelegaliseerd betekent in dit geval dat de betreffende passage uit het wetboek geschrapt is.
het mag dus gewoon, binnen kaders uiteraard, waar je dan weer bij artikel 5 uitkomt.
Filefilteren wordt in NL niet gedoogd en is gewoon legaal. En inderdaad een art. 5 als je dit niet binnen redelijke kaders doet.Volgens mij in NL nog steeds gedoogd, dat is iets anders dan gelegaliseerd.
Nergens in de wet staat dat het NIET mag.Filefilteren wordt in NL niet gedoogd en is gewoon legaal. En inderdaad een art. 5 als je dit niet binnen redelijke kaders doet.
Sorry, off topic...