jeej eindelijk Wheelietime in het nieuws!

Wie zijn die "we" en "wij"?
Hebben die ook een profiel hier :?Er zijn vast ook mensen die ervan genieten om met 150 met een open blerpijp door een zone 30 te knallen...

Er zijn wat afspraken en regeltjes opgesteld en die zijn er niet voor niets lijkt mij zo :z

Motorrijders houden zich vaker als automobilisten niet aan de regels. Dit wordt zelfs zo aangeleerd bij het lessen.

De ene gaat enkel wat meer over de schreef als de ander. Degene die minder over de schreef gaan zijn van mening dat wat zij doen acceptabel is en wat "andere" doen niet.

Ik noem dat hypocriet. :)
 
Degene die minder over de schreef gaan zijn van mening dat wat zij doen acceptabel is en wat "andere" doen niet.

Ik noem dat hypocriet. :)


Als het daadwerkelijk minder is is dat toch niet hypocriet? Je spreekt alleen over hypocrisie als je onder dezelfde omstandigheden iets van jezelf wel goedkeurt maar van een ander niet. Je kan het als dief toch ook oneens zijn met moord? (grove overdrijving maar dat maakt de zaak duidelijk)

Zo vind ik iets te hard rijden geen probleem maar het maken van een wheelie bij ander verkeer wel. Dus hoewel ik over de regels ga heb ik nog altijd mijn eigen morele lijn, alles wat daar te ver overheen gaat vind ik niet acceptabel maar het lijkt me niet dat mij dat hypocriet maakt. Het zou hypocriet zijn als ik wheelies van mezelf wel goedkeur maar van andere niet omdat ik meen meer verkeersinzicht of voertuigbeheersing oid te hebben..
 
Als het daadwerkelijk minder is is dat toch niet hypocriet? Je spreekt alleen over hypocrisie als je onder dezelfde omstandigheden iets van jezelf wel goedkeurt maar van een ander niet. Je kan het als dief toch ook oneens zijn met moord? (grove overdrijving maar dat maakt de zaak duidelijk)

Zo vind ik iets te hard rijden geen probleem maar het maken van een wheelie bij ander verkeer wel. Dus hoewel ik over de regels ga heb ik nog altijd mijn eigen morele lijn, alles wat daar te ver overheen gaat vind ik niet acceptabel maar het lijkt me niet dat mij dat hypocriet maakt. Het zou hypocriet zijn als ik wheelies van mezelf wel goedkeur maar van andere niet omdat ik meen meer verkeersinzicht of voertuigbeheersing oid te hebben..

Fout = fout
Minder fout is niet opeens niet fout.

Ik vind jou hypocriet daar jezelf aangeeft geen moeite te hebben met de regels te overtreden maar wel loopt te zeuren over andere die op hun manier regels overtreden.

De regels die jij ovetreedt dat zijn nou eenmaal regels om te overtreden maar hetgeen waar jij over heen valt, die niet.

:W
 
Laatst bewerkt:
Als het daadwerkelijk minder is is dat toch niet hypocriet? Je spreekt alleen over hypocrisie als je onder dezelfde omstandigheden iets van jezelf wel goedkeurt maar van een ander niet. Je kan het als dief toch ook oneens zijn met moord? (grove overdrijving maar dat maakt de zaak duidelijk)

Helemaal mee eens...
En iedereen die beweert dat ie niet een bepaalde grens heeft van regels breken wat hij niet meer goedkeurt, is een leugenaar,.. of hypocriet :+
 
Fout = fout
Minder fout is niet opeens niet fout.

Ik vind jou hypocriet daar jezelf aangeeft geen moeite te hebben met de regels te overtreden maar wel loopt te zeuren over andere die op hun manier regels overtreden.

De regels die jij ovetreedt dat zijn nou eenmaal regels om te overtreden maar hetgeen waar jij over heen valt, die niet.

:W
Dus iemand vermoorden is even fout als door rood oversteken?
 
Nee, maar nu doe je iets met appels en peren.

Als JIJ door rood loopt, wordt JIJ voor de sokken gereden.

Te hard rijden en ook een wheelie maken kan een ander schaden.
 
Ik wil ff zeggen dat ik zelf een engel ben op de motor snelheid Enzo niet stunten dat niet maar als hun dat willen doen laat ze lekker vroeg of laat gaat het fout en dan moeten ze niet huilen zo zie ik het dan hè
 
Nooit geweten dat die gasten bestonden, tot ik ze laatst voorbij zag komen in het topic Wegmisbruikers.

Misschien ook niet goed op gelet, veel teveel bezig met het ontwijken van die zwabberende make-up dozen op de weg.

Als er van deze twee kwaden één mag verdwijnen kies ik de make-up doos.
Vooral omdat dat gedrag veel minder aandacht trekt dan iemand die eens een wheely maakt.

Mgoed, ieder afwijkend gedrag krijgt aandacht, en wie dat het meeste trekt is het eerste aan de beurt.

Ik bedoel, kom nooit filmpjes tegen van vrouwen in de trent van; Kijk mij mezelf eens goed opmaken terwijl ik volgas de bocht door gier......
 
Laatst bewerkt:
Nooit geweten dat die gasten bestonden, tot ik ze laatst voorbij zag komen in het topic Wegmisbruikers.

Misschien ook niet goed op gelet, veel teveel bezig met het ontwijken van die zwabberende make-up dozen op de weg.

Als er van deze twee kwaden één mag verdwijnen kies ik de make-up doos.
Vooral omdat dat gedrag veel minder aandacht trekt dan iemand die eens een wheely maakt.

Mgoed, ieder afwijkend gedrag krijgt aandacht, en wie dat het meeste trekt is het eerste aan de beurt.

Ik bedoel, kom nooit filmpjes tegen van vrouwen in de trent van; Kijk mij mezelf eens goed opmaken terwijl ik volgas de bocht door gier......
Zie het al voor me go pro aan de voorruit en gaan met die banaan _O-
 
Als jij idit gaat doen willen we wel foto's van het resultaat :P
ben je blond? :+
Je vraagt om foto's terwijl er dan een filmpje is _O-
heb geen auto mag ik ook niet in rijden van het cbr.
Dus van mij zou er nooit zo'n filmpje komen :+
Maar als jij het nou eens doet })
 
Terug
Bovenaan Onderaan