Jerryt's eigenbouw part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt het logo van de Olympics wel, of 00 zonder 7 *D


Als kunstwerk vind ik hem geweldig, over out of the box denken gesproken :}
 
Hier ook effe een pic van het vers gefabriceerde GS500 alukontje. O-)
Moet een beetje om PR denken..... :+
full
 
Hier ook effe een pic van het vers gefabriceerde GS500 alukontje. O-)
Moet een beetje om PR denken..... :+ [afbeelding]

AUB géén commentaar op de kwaliteit :r , had zin om even te kl..ien met paint, krijg je wat meer een idee van verhoudingen , vind dat je het weer bloedmooi voor mekaar hebt JerryT :} :}

full
 
Laatst bewerkt:
zo dat ziet er mooi uit gerard toch wel best snel gedaan zondag zat er nog niets alleen 2 afgezaagde stompjes frame haha.
bedankt nog voor het lassen van mijn frame zxr zit al bijna weer in elkaar ik ga er denk ik nog geen streetfighter van maken ben aan het zoeken naar een (oudere) motor met iets lichter frame en wat smaller een z1000 ofzo
 
Oooooh,zijn toch wel mooie dempers? :?

Hier ook nog even een outdoorpic van de gs500. O-)
full
 
Ziet er top uit! Leuke fiets met dikke voorkant zo. Heb ook een takkoni op de VFR. Klinkt met killer mooier dan zonder. Er is altijd beter, maar is een leuk RVS dempertje voor weinig centen.
Zo'n GSje gaat er veel eerder leuk door klinken dan zo'n 4 cil ;)

Zou hem wel wat meer omhoog willen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Het was een ding van niets, hij klonk niet en zag er ook nog eens niet uit.

De oude uitlaat op je GS500? Wat op die oude foto staat is geen G&G uitlaat, ik kon er echter ook niet aan zien wat het dan wel was...

Keep it personal, ik geef alleen mijn mening als mede-motorrijder, niet als importeur van G&G ;) als motorfan vind ik die uitlaat niet echt mooi staan, omdat hij niet in lijn mee loopt. G's achterkuip ziet er erg strak uit, waardoor het meer opvalt, just my two cents.
 
Laatst bewerkt:
De oude uitlaat op je GS500? Wat op die oude foto staat is geen G&G uitlaat, ik kon er echter ook niet aan zien wat het dan wel was...

Keep it personal, ik geef alleen mijn mening als mede-motorrijder, niet als importeur van G&G ;) als motorfan vind ik die uitlaat niet echt mooi staan, omdat hij niet in lijn mee loopt. G's achterkuip ziet er erg strak uit, waardoor het meer opvalt, just my two cents.




eensch, demper had van mij ook wat styler mogen lopen, achterkant dus omhoog, van zowel de kont als ook de demper.
 
De oude uitlaat op je GS500? Wat op die oude foto staat is geen G&G uitlaat, ik kon er echter ook niet aan zien wat het dan wel was...

Keep it personal, ik geef alleen mijn mening als mede-motorrijder, niet als importeur van G&G ;) als motorfan vind ik die uitlaat niet echt mooi staan, omdat hij niet in lijn mee loopt. G's achterkuip ziet er erg strak uit, waardoor het meer opvalt, just my two cents.

Excuus... Het was een D&D :$

Maar nogmaals, ik hou de uitlaat eerst zoals hij is. Wil eerst alles netjes afgewerkt en gesloten hebben. Daarna zie ik wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan