Jerryt's eigenbouw part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Excuus... Het was een D&D :$

Maar nogmaals, ik hou de uitlaat eerst zoals hij is. Wil eerst alles netjes afgewerkt en gesloten hebben. Daarna zie ik wel.

Gelukkig ;)

Groot gelijk, en mijn mening hoeft gelukkig de jouwe niet te zijn :+ hij ziet er erg strak uit, en ik volg hem sowieso wel :Y
 
Ook weer opgelost! :+

Toch nog een keer kwijt dat een aftermarket schokker en een verhoogte achterkant een wereld van verschil gemaakt kwa stuurgedrag,meende dat de Triple goed stuurde daarvoor maar er is dus altijd een overtreffende trap!Hij rijd nog verslavender,net nog een blokkie om geweest.Ja,ik val in herhaling maar zeg het toch nog een keer. _O-

Donderdag gaan we de GPz900r en de zooi wat er in moet (van Bratpiet) op een karretje hier heen brengen.Word ook een lekker project met de 300er slof. :+
 
Laatst bewerkt:
Heb jij een foto van die Triple, G? Volgens mij heb ik die hier nog niet zien staan, of ik heb em gemist :P.
 
Tis niks speciaals,gewoon een wat opgepimpte T509(1998).Is eigenlijk de eerst instant fighter. O-)
 
Ook weer opgelost! :+

Toch nog een keer kwijt dat een aftermarket schokker en een verhoogte achterkant een wereld van verschil gemaakt kwa stuurgedrag,meende dat de Triple goed stuurde daarvoor maar er is dus altijd een overtreffende trap!Hij rijd nog verslavender,net nog een blokkie om geweest.Ja,ik val in herhaling maar zeg het toch nog een keer. _O-

Donderdag gaan we de GPz900r en de zooi wat er in moet (van Bratpiet) op een karretje hier heen brengen.Word ook een lekker project met de 300er slof. :+

even kijken hoe we dat gaan doen, als hij bij jou staat ben ik helemaal *O*
 
Dit is ook groot en breed,project Gpz900r Cobra voor de liefhebbers waar ik net ben mee begonnen.Lekker extreem! *O*
full
 
Sturen is bijzaak,moet een dikke poserbike worden en dat word het. O-)
 
Hahahaha, wat een lullig bruggetje zo!

Megagaaf, hou niet van tjoppurs, maar zo`n band is wel leuk, welke kant gaat deze op?

HOho, ik bedoel de bouw(de band gaat alleen rechtdoor begrijp ik van een eerdere post)

Edit, draadje gevonden, wordt gaaf!! :}
 
Laatst bewerkt:
heb afgelopen weekend net twee soortgelijke fietsen in de buurt van Winterberg zien rijden, viel me nog niet tegen hoe ze door de bochten kwamen... beide overigens met de uitlaten onder het kontje boven het achterwiel
 
Laatst bewerkt:
300 met korte wielbasis? ik ben nog niet een fighter tegen gekomen op het net laat staan in het echt. (verlengde busa's zijn geen fighters) sowieso zijn die ultra lange bruggen niet mijn stijl :)
 
300 met korte wielbasis? ik ben nog niet een fighter tegen gekomen op het net laat staan in het echt. (verlengde busa's zijn geen fighters) sowieso zijn die ultra lange bruggen niet mijn stijl :)
nee dit waren geen verlengde busa's, meer fighters
 
Idd. Beetje poser is niet erg maar beetje sturen moet ook kunnen, die van mij vind ik in elk geval lekker sturen, heb dan ook aan de basis weinig veranderd, nieuwer type achterschokker en voorvork gereviseerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan