Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Weet je wat met je gele brigade. 😒
Waarom komen jullie in een Lorenzo topic leuren en hem verkapt afzeiken?🙄
En dan verwachten dat je geen tegengas krijgt🤔
Blijf gewoon weg of neutraal,die gast rijdt al een tijd niet meer,van waar nog opgekropte frustraties??
Mij zul je niet meer zien in het rossi topic,hij begint zichzelf aardig voor lul te zetten,met zijn "ambities",
Ben ik niet voor nodig.
Heb ook geen interesse in de persoon Rossi,dus blijf ik er weg.
Verder heb ik al in geen maanden over Rossi gesproken,dus eh : "de zoveelste keer erg jammer dat jij zo oordelend en beslissend denkt te moeten zijn" is mij een raadsel en gewoon een non argument🤔
 
Nou lekker verder leuren en slikken dan maar. 👍
In het vale topic schijnt ook niet zoveel meer te vertellen zijn ,dat je hier zit, gezien zijn prestaties.😒
Behalve dat het aan de motor ligt ,ligt het nu ook aan zijn collega's dat ie geen ruk meer presteert.
Als iemand niet wint ligt dat heel vaak aan de collega's die voor hem geïndigd zijn..... :+
 
Als iemand niet wint ligt dat heel vaak aan de collega's die voor hem geïndigd zijn..... :+

Ach heeft het zin om iemand,in een topic over hem dan na te trappen?
Mij boeit de courreur en mensch rossi vrij weinig meer,vandaar dat ik er wegblijf en (iets met eigen sop) 😇
Maar dat mensen dan in een topic over een andere, ex courreur,komen leuren over niet meer bestaande dingen en vooral zijn gedane prestaties gaan minimaliseren of op de man gaan spelen,daar ben ik ook wel klaar mee😒,dat wordt ik giftig en kun je mijn ongezouten mening krijgen 👌 🤗
Toch verbazend hoe lang en hoe diep Lorenzo indruk heeft gemaakt,ook nog na zoveel tijd.
Get a life🙄
 
Nou lekker verder leuren en slikken dan maar. 👍
In het vale topic schijnt ook niet zoveel meer te vertellen zijn ,dat je hier zit, gezien zijn prestaties.😒
Behalve dat het aan de motor ligt ,ligt het nu ook aan zijn collega's dat ie geen ruk meer presteert.
Dat ie zich geen verder afgang bespaart en met zijn 9 titels,gaat rentenieren🙄

Misschien kun je daar je medefans een hart onder de riem gaan steken en van peptalk voorzien....................hebben ze nodig🤗👌
Het gaat lekker hier. In het Vale topic valt alleen nog af te vragen of hij al gefinisht is _O-
En mbt Lorenzo: Over zijn prestaties valt weinig of niks op af te dingen. (Van de week voor de zoveelste keer genoten van Catalunya 2009!) Maar als je negatieve aandacht zoekt, zelfs na je actieve carrière, dan kun je dat ook terug verwachten.
 
Het gaat lekker hier. In het Vale topic valt alleen nog af te vragen of hij al gefinisht is _O-
En mbt Lorenzo: Over zijn prestaties valt weinig of niks op af te dingen. (Van de week voor de zoveelste keer genoten van Catalunya 2009!) Maar als je negatieve aandacht zoekt, zelfs na je actieve carrière, dan kun je dat ook terug verwachten.

In hoeverre is dat objectief,kun je me dat uitleggen.?
Ik ben niet zo'n fanatieke volger van het nieuws en ben niet geheel op de hoogte.
Ik, moest eerlijk gezegd ook hardop lachen toen ik Rossi zijn gal zag spuwen over Binder.
Ik ging toen toch ook niet stoken en leuren,over zo'n gezocht zwaktebod 🤔
 
Nou komt anders wel over dat je op je gele pikje getrapt bent 🤗
Laatste keer dat ik keek was ie roze achtig.. met witte stippen en vlekken.. net een paddestoel :P

Maar om het voor eens en altijd duidelijk te krijgen ; is het nu op de man gespeeld ? heb je een probleem met mij of mijn manier van reageren ?
 
Laatste keer dat ik keek was ie roze achtig.. met witte stippen en vlekken.. net een paddestoel :P

Maar om het voor eens en altijd duidelijk te krijgen ; is het nu op de man gespeeld ? heb je een probleem met mij of mijn manier van reageren ?

Hoe je reageerd kan ik wel handelen,hoorrr 🤗
Begon eigenlijk met jou verdedigen van Miller,die overduidelijk Mir van de baan probeerde te duwen.
Niks toevallig ,gewoon een directe botsing genereren.
Daarna ga je Lorenzo's prestaties minimaliseren, waarvan ik denk dat,dat niet meer nodig is daar die gast al lang niet meer rijdt.
Ik zie je al zitten in het zorg tehuis "wat was die Lorenzo toch een lul"
Hij lult wel vaker tegenstrijdig,maar dat houdt leven in de brouwerij,ik mag dat wel,jij dus niet....
Ik hou weer niet van brave en media correcte poppetjes.
Dus inhoudelijk liggen wij te ver uit elkaar,maar om het nu persoonlijk probleem te maken ,nou nee,zo belangrijk is deze omissie nu ook weer niet.
Maar mocht dat zo zijn,is dat belangrijk dan,gezien het jou en mij toch niet boeit 🤔
 
Fijn, ik denk er ook zo over ;)

Nou dan gaan we dat verhaal nog even weer opratelen, wat was de straf die Miller kreeg voor dit incident ? 0.0
En zoals ik zei heeft miller er niets aan gedaan om het te voorkomen maar als Mir op de juiste lijn had gezeten kwamen ze elkaar daar niet eens tegen ;)

Qua Lorenzo, altijd enorm bewondering gehad voor zijn rijden.. gedrag buiten de baan etc vind ik helemaal niets.. zelfde geldt voor Marquez.
Dat maakt mij niet automatisch een super Rossi fan ( ben wel rossi fan , dat terzijde ) die alles door een gele bril ziet en loopt te haten op andere rijders.. ik heb respect voor een ieder die het verdiend..

We houden beide niet van de media correcte poppetjes, dus we hebben wel overeenkomsten ;)
 
Fijn, ik denk er ook zo over ;)

Nou dan gaan we dat verhaal nog even weer opratelen, wat was de straf die Miller kreeg voor dit incident ? 0.0
En zoals ik zei heeft miller er niets aan gedaan om het te voorkomen maar als Mir op de juiste lijn had gezeten kwamen ze elkaar daar niet eens tegen ;)

Qua Lorenzo, altijd enorm bewondering gehad voor zijn rijden.. gedrag buiten de baan etc vind ik helemaal niets.. zelfde geldt voor Marquez.
Dat maakt mij niet automatisch een super Rossi fan ( ben wel rossi fan , dat terzijde ) die alles door een gele bril ziet en loopt te haten op andere rijders.. ik heb respect voor een ieder die het verdiend..

We houden beide niet van de media correcte poppetjes, dus we hebben wel overeenkomsten ;)

Ik heb daar mijn eigen mening over en heb daar geen race directie voor nodig.
Ik stel : het is toch wel heel toevallig dat Miller op een punt waar hij op vermogen naar de suzuki kan kruipen,Mir raakt.
Ik geloof het domweg niet........
Dit incident deed me gelijk aan rossi-biaggi denken,dat was ook geen toeval.

Met als frustie, Biaggi.

Terugkomend op Vale.
Wat is er de laatste jaren nog spanned,grappig of verrasssend aan hem naast de baan,behalve klagen over zijn brommer of, zoals laatst,klagen over andere coureurs? (Klinkt bekent 😇 )
Ik vind hem veels te serieus,vingerwijzend en zakelijk naast de baan geworden🤨🤔
Geen schim meer van de frivole goedlachse jonge rebel,die hij ooit was🥺
Dus hoe onderscheid hij zich hede ten dagen nog van andere coureurs,die jij als zijne "saai"(of zo) bestempelt?
 
Laatst bewerkt:
Ik vond de "tweet" van Lorenzo over Crutchow (of hoe je dat ook noemt), wel heel erg grappig eigenlijk. Bepaald niet media correct. Maar meer een soort valse jaloerse sneer naar de man die zijn baantje had afgepikt.
Jaloers en vals, maar wel recht uit zijn hart. Iets wat hij tegen beter weten in niet voor zich kon houden. Iets wat hij ook beter niet kon doen, maar heel duidelijk dat dat nu helemaal niets meer uitmaakt. Hij maakt geen deel meer uit van dat politiek correcte gefakte wereldje, en ineens is voor mij Lorenzo een mens. Ik vond het helemaal niet erg, dat hij Crutchlow probeerde af te zeiken.
Wat dat betreft verlang ik naar vroeger jaren, waarin sommige gasten het goed met elkaar konden vinden, en lol naast de baan maakte. Maar ook dat er coureurs waren die elkaar echt haten en dat het liefst duidelijk lieten merken. Rainey vs Schwantz bijv. Mick Grant vs Steve Parish. Het mooiste is vaak dat als ze jaren gestopt zijn ze het wel goed met elkaar kunnen vinden en er dus over willen vertellen _O-
Alle trucjes die ze elkaar flikte.
Ben benieuwd of dat ooit met Rossi vs Lorenzo MM end gaat gebeuren, maar ik geloof er niet zo veel van. Het lijkt tegenwoordig echt allemaal angstvallig gecontroleerd te worden. Tegen het saaie aan, en voelt niet natuurlijk maar overdreven geregisseerd.:Z
 
Mensen als Edwards, Rossi, Stoner, Miller, Crutchlow en Lorenzo ben je nodig om verschillen te houden en het leuk houden om te kijken en te luisteren. De standaard praat na kwalificatie en wedstrijd kennen we wel... Dank aan team voor de perfecte motor, dank aan sponsoren die het allemaal mogelijk maken en familie voor de ondersteuning etc, etc. Ik hoor liever een echte eigen mening, soms ben ik het ermee eens, soms niet... Maar altijd leven en laten leven en ieder zijn eigen mening. Anders wordt het echt saai.
 
Ik heb daar mijn eigen mening over en heb daar geen race directie voor nodig.
Ik stel : het is toch wel heel toevallig dat Miller op een punt waar hij op vermogen naar de suzuki kan kruipen,Mir raakt.
Ik geloof het domweg niet........
Dit incident deed me gelijk aan rossi-biaggi denken,dat was ook geen toeval.

Met als frustie, Biaggi.

Terugkomend op Vale.
Wat is er de laatste jaren nog spanned,grappig of verrasssend aan hem naast de baan,behalve klagen over zijn brommer of, zoals laatst,klagen over andere coureurs? (Klinkt bekent 😇 )
Ik vind hem veels te serieus,vingerwijzend en zakelijk naast de baan geworden🤨🤔
Geen schim meer van de frivole goedlachse jonge rebel,die hij ooit was🥺
Dus hoe onderscheid hij zich hede ten dagen nog van andere coureurs,die jij als zijne "saai"(of zo) bestempelt?
Een eigen mening is ook niets mis mee ;)
Kunnen we het er over eens zijn dat Mir dan op zn minst te wijd zit ?
Ik zeg namelijk niet dat Jack niets deed behalve dat hij het niet probeerde te voorkomen.. en daar heb ik dan weer geen moeite mee.

Rossi is weinig spannends aan, behalve dat het spannend word of hij dit seizoen nog aansluiting krijgt.
Scheelt dat de races wel spanennd en vermakelijk zijn toch ?!

Ik vond de "tweet" van Lorenzo over Crutchow (of hoe je dat ook noemt), wel heel erg grappig eigenlijk. Bepaald niet media correct. Maar meer een soort valse jaloerse sneer naar de man die zijn baantje had afgepikt.
Jaloers en vals, maar wel recht uit zijn hart. Iets wat hij tegen beter weten in niet voor zich kon houden. Iets wat hij ook beter niet kon doen, maar heel duidelijk dat dat nu helemaal niets meer uitmaakt. Hij maakt geen deel meer uit van dat politiek correcte gefakte wereldje, en ineens is voor mij Lorenzo een mens. Ik vond het helemaal niet erg, dat hij Crutchlow probeerde af te zeiken.
Wat dat betreft verlang ik naar vroeger jaren, waarin sommige gasten het goed met elkaar konden vinden, en lol naast de baan maakte. Maar ook dat er coureurs waren die elkaar echt haten en dat het liefst duidelijk lieten merken. Rainey vs Schwantz bijv. Mick Grant vs Steve Parish. Het mooiste is vaak dat als ze jaren gestopt zijn ze het wel goed met elkaar kunnen vinden en er dus over willen vertellen _O-
Alle trucjes die ze elkaar flikte.
Ben benieuwd of dat ooit met Rossi vs Lorenzo MM end gaat gebeuren, maar ik geloof er niet zo veel van. Het lijkt tegenwoordig echt allemaal angstvallig gecontroleerd te worden. Tegen het saaie aan, en voelt niet natuurlijk maar overdreven geregisseerd.:Z
Helaas hebben de merken en sponsoren de rijders in hun zak.

Als ( o.a. ) Lorenzo zo n stoere vent was geweest had hij zn mening kunnen geven toen hij nog zn brood verdiende met racen.. Zelfde verhaal heb ik ook met Stoner.
Beide fantastische coureurs.
 
Een eigen mening is ook niets mis mee ;)
Kunnen we het er over eens zijn dat Mir dan op zn minst te wijd zit ?
Ik zeg namelijk niet dat Jack niets deed behalve dat hij het niet probeerde te voorkomen.. en daar heb ik dan weer geen moeite mee.

Rossi is weinig spannends aan, behalve dat het spannend word of hij dit seizoen nog aansluiting krijgt.
Scheelt dat de races wel spanennd en vermakelijk zijn toch ?!


Helaas hebben de merken en sponsoren de rijders in hun zak.

Als ( o.a. ) Lorenzo zo n stoere vent was geweest had hij zn mening kunnen geven toen hij nog zn brood verdiende met racen.. Zelfde verhaal heb ik ook met Stoner.
Beide fantastische coureurs.

Races zijn idd spannend,alleen mis ik de nu, als zijnde underdog, MM.
ik zou hem er toch weer mee zien strijden.
Maar : thats me 🤗
 
Races zijn idd spannend,alleen mis ik de nu, als zijnde underdog, MM.
ik zou hem er toch weer mee zien strijden.
Maar : thats me 🤗
Als Marquez de underdog moet zijn en niet de titelkandidaat, moet-ie nog een race of twee skippen. Daarna kan het best nog wel even spannend worden. :+
 
Een eigen mening is ook niets mis mee ;)
Kunnen we het er over eens zijn dat Mir dan op zn minst te wijd zit ?
Ik zeg namelijk niet dat Jack niets deed behalve dat hij het niet probeerde te voorkomen.. en daar heb ik dan weer geen moeite mee.

Rossi is weinig spannends aan, behalve dat het spannend word of hij dit seizoen nog aansluiting krijgt.
Scheelt dat de races wel spanennd en vermakelijk zijn toch ?!


Helaas hebben de merken en sponsoren de rijders in hun zak.

Als ( o.a. ) Lorenzo zo n stoere vent was geweest had hij zn mening kunnen geven toen hij nog zn brood verdiende met racen.. Zelfde verhaal heb ik ook met Stoner.
Beide fantastische coureurs.

Nou, toen was ie ook niet,terecht of onterecht, op zijn mondje gevallen 🤗 🤔
Je kunt ook geen hekel aan een coureur krijgen als hij zijn bek houdt🤔😇
 
Nou, toen was ie ook niet,terecht of onterecht, op zijn mondje gevallen 🤗 🤔
Je kunt ook geen hekel aan een coureur krijgen als hij zijn bek houdt🤔😇

Dan moet je me eens even op gang helpen denk ik.. ik herinner mij alleen dingen zoals het commentaar in de persco tov simoncelli.
Ik vind het jammer dat dergelijke jongens ( JL , CS ) na hun actieve carriere ineens vinden dat ze van alles moeten roepen etc.

Misschien een scheef voorbeeld ; ANT west, verneukt door de FIM en gooit dan wat nieuws naar buiten over de banden van Rossi in zn eerste seizoen gp500, Marc zn speciale ECU in de moto2 etc etc. Toen werd hij door veel mensen voor junk en leugenaar uitgemaakt etc. Maar hij durfde die uitspraken wel te doen terwijl hij nog terug wou keren in de racerij/ wou blijven racen.
 
Dat de toppers met andere banden reden is best bekend, dit stond van de week nog op een grote site:

“With spec tyres it’s the same for everyone and whoever develops the bike to maximise tyre performance comes out on top,” said JB in 2009, MotoGP first year of spec tyres.

And then there were the overnight specials, designed to dovetail with data gathered on Friday, manufactured on Saturday and flown or driven to the circuit for race day. For favoured riders only.

And that wasn’t the worst of it. Back in the days of open tyre competition the companies had different grade tyres for different grade riders, so what chance did an up-and-coming rider have when he had lower-grade tyres?

bron: What’s up with Michelin’s MotoGP tyres? Part 2 - Motor Sport Magazine

Ant West had waarschijnlijk gewoon gelijk, maar vanwege zijn historie met de FIM was het niet echt een neutrale partij ;).
 
Dan moet je me eens even op gang helpen denk ik.. ik herinner mij alleen dingen zoals het commentaar in de persco tov simoncelli.
Ik vind het jammer dat dergelijke jongens ( JL , CS ) na hun actieve carriere ineens vinden dat ze van alles moeten roepen etc.

Misschien een scheef voorbeeld ; ANT west, verneukt door de FIM en gooit dan wat nieuws naar buiten over de banden van Rossi in zn eerste seizoen gp500, Marc zn speciale ECU in de moto2 etc etc. Toen werd hij door veel mensen voor junk en leugenaar uitgemaakt etc. Maar hij durfde die uitspraken wel te doen terwijl hij nog terug wou keren in de racerij/ wou blijven racen.
Ik heb het over toen ie nog in de GP's reed.
Bv zijn grote bek over Dovi,geheel onterecht ,maar toch weer een rel,zijn openlijke vete met rossi, het gezeik met ducati ivm aanpassen zitpositie,waar na aanpassing, hij het licht zag.
Verder dat ze hem op zijn fiets moesten zetten met 2 gebroken enkels,zijn sprong in die vijver,met een gebroken sleutelbeen alsnog op zijn brommer stappen
ik heb er wel wat herinneringen aan hem ,die toch wel opvallend waren. 🤗
 
Vind ik niet , als je dat heb moet je het ook tonen.
Klopt, ik hoop dus dat die dominantie niet meer bestaat. Leuker als er gestreden word tot de laatste ronde vind ik

Ik heb het over toen ie nog in de GP's reed.
Bv zijn grote bek over Dovi,geheel onterecht ,maar toch weer een rel,zijn openlijke vete met rossi, het gezeik met ducati ivm aanpassen zitpositie,waar na aanpassing, hij het licht zag.
Verder dat ze hem op zijn fiets moesten zetten met 2 gebroken enkels,zijn sprong in die vijver,met een gebroken sleutelbeen alsnog op zijn brommer stappen
ik heb er wel wat herinneringen aan hem ,die toch wel opvallend waren. 🤗
Die dingen herinner ik mij inderdaad ook maar niet alsof hij daar heel fel was of echt kritiek uitte op andere rijders/teams etc.
Wel dat hij die rare capriolen deed ; in de vijver springen, gebaartjes als een race wel gelukt was e.d. was allemaal wel opvallend maar zie dat anders dan echt commentaar geven op andere rijders en / of teams
 
Klopt, ik hoop dus dat die dominantie niet meer bestaat. Leuker als er gestreden word tot de laatste ronde vind ik


Die dingen herinner ik mij inderdaad ook maar niet alsof hij daar heel fel was of echt kritiek uitte op andere rijders/teams etc.
Wel dat hij die rare capriolen deed ; in de vijver springen, gebaartjes als een race wel gelukt was e.d. was allemaal wel opvallend maar zie dat anders dan echt commentaar geven op andere rijders en / of teams
Ok 🥺
Ook niet de grote mond naar Dovi🤔🤗

Bij mij kwamen veel argumenten van Vale over als autoritair.
Zo heeft ie eens eigenhandig door ze zwart te maken en te drammen michelin uit de gp gewerkt.
Ik persoonlijk nam hem dat niet in dank af,en dan vooral de manier waarop het ging,het leek wel een hetze😒


Dat ging zolang door dat michelin maar vertrok,vond ik niet correct.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan