Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Ik zal ook niet zeggen dat miller er niet gefrustreerd op zat maar Mir had daar ook een beetje last van volgens mij.. zag zn team maat natuurlijk ook makkelijk naar voren rijden en kwam zelf niet makkelijk langs Jack.
Het gaat mij om het stukje dat Miller naar buiten zou sturen, op Mir in. Dat is alleen mogelijk omdat Mir daar zelf te wijd zit.
Had Mir de normale lijn genomen dan was Jack nooit bij hem in de buurt gekomen bij het uitkomen van die bocht
En vergeet niet dat Miller aan de andere kant van de motor hing, en zo mogelijk Mir niet eens kon zien.
 
En vergeet niet dat Miller aan de andere kant van de motor hing, en zo mogelijk Mir niet eens kon zien.
Wat een kletskoek,die gasten weten precies waar ze zich ,en anderen,bevinden.
Als Mir er niet had gezeten was ie van de baan gereden.
 
In 1ste instantie idd maar later kon hij hem wel zien en koos hij er ( mijn inziens terecht ) voor om de motor gewoon door te laten "lopen"richting Mir.

Maar zoals al gezegd; race directie heeft geoordeeld en wat mij betreft juist.
 
"toffe" Miller is een lul
"toffe MM" is ook een lul
dus is Miller eigenlijk MM is disguise, en gezien zijn prestaties is die arm helemaal nog niet in orde *O*:+
 
"toffe" Miller is een lul
"toffe MM" is ook een lul
dus is Miller eigenlijk MM is disguise, en gezien zijn prestaties is die arm helemaal nog niet in orde *O*:+

Zit toch niet van die kletspraat uit te slaan 😒
Ga iets zinnigs doen👌👍
Met je "lul" spelen bijvoorbeeld🤗
 
Ach ja, velen hebben het over miller vs Mir. Ik vond de actie van Mcphee schokkender, ondanks dat ik de frustratie begrijp.

Blijkbaar heb ik een andere kijk op zaken dan de meeste mensen, ik kan daar niet mee zitten en hoop jullie ook niet ;)
 
Ach ja, velen hebben het over miller vs Mir. Ik vond de actie van Mcphee schokkender, ondanks dat ik de frustratie begrijp.

Blijkbaar heb ik een andere kijk op zaken dan de meeste mensen, ik kan daar niet mee zitten en hoop jullie ook niet ;)

Sterker nog,het interesseerd ons geen ruk 🤗 🙄

Kunnen we het nu weer over Lorenzo hebben.
Ik vind Jorge een lieve man👌👍
 
Hahah mooi :) Vind het wel leuk dat je ons zegt, schizofreen ?? :P

Jorge, goeie zanger.. redelijke coureur.. slechte commentator ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Joep
Ach ja, velen hebben het over miller vs Mir. Ik vond de actie van Mcphee schokkender, ondanks dat ik de frustratie begrijp.

Blijkbaar heb ik een andere kijk op zaken dan de meeste mensen, ik kan daar niet mee zitten en hoop jullie ook niet ;)
ik helemaal niet , tenminste een beetje actie op de baan , en van McPhee begrijp ik de frustratie maar hadtie nie mottuh doen .
 
Nou lekker verder leuren en slikken dan maar. 👍
In het vale topic schijnt ook niet zoveel meer te vertellen zijn ,dat je hier zit, gezien zijn prestaties.😒
Behalve dat het aan de motor ligt ,ligt het nu ook aan zijn collega's dat ie geen ruk meer presteert.
Dat ie zich geen verder afgang bespaart en met zijn 9 titels,gaat rentenieren🙄

Misschien kun je daar je medefans een hart onder de riem gaan steken en van peptalk voorzien....................hebben ze nodig🤗👌
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem hoor, zal het blijven doen ! Maar niet omdat jij het zegt hoor, allemaal eigen initiatief :P
Vale topic post ik ook wel hoor, word genoeg besproken en de prestaties zijn nog steeds hoger dan van dhr. Lorenzo..
Terzijde, als ik zon baan had als Vale dan bleef ik zonder moeite tot mn 67ste werken.

Voor de zoveelste keer erg jammer dat jij zo oordelend en beslissend denkt te moeten zijn, mij heb je er niet mee hoor !
 
Geen probleem hoor, zal het blijven doen ! Maar niet omdat jij het zegt hoor, allemaal eigen initiatief :P
Vale topic post ik ook wel hoor, word genoeg besproken en de prestaties zijn nog steeds hoger dan van dhr. Lorenzo..
Terzijde, als ik zon baan had als Vale dan bleef ik zonder moeite tot mn 67ste werken.

Voor de zoveelste keer erg jammer dat jij zo oordelend en beslissend denkt te moeten zijn, mij heb je er niet mee hoor !

Nou komt anders wel over dat je op je gele pikje getrapt bent 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan