K1100lt span

@ralfie dat topic had ik inderdaad gevonden, maar daar vond ik niet de storing in die ik nu heb

maar goed ben maar eens gaan kijken ook www.bmwk.nl en daar kreeg ik de tip om eens te gaan kijken naar de startmotor, daar werd verwezen naar de koolborstels, die zouden nog wel eens storingen kunnen veroorzaken. Maar goed ik vind dat een beetje een vreemd verhaal, het lijkt mij logischer dat er een relais blijft hangen. Maar ja hoe test je dat, ik heb vandaag dus de hele boel weer eens goed in de contactspray gezet, maar toen ik alles weer dichtbouwde, bleef mijn contact ineens plakken, of iig mijn verlichting bleef aan, tot ik er een relais uit trok. Dus nu lijkt met me logisch dat 1 van die dingen niet helemaal jofel meer is.
Verder ben ik alle bekende massa punten na gelopen, maar dat ziet er wel normaal uit. Jammer genoeg werd het iets te vroeg donker om nog door te kunnen knutselen :( morgen dus weer een nieuwe dag met nieuwe kansen
 
Als je licht blijft branden als je kontakt uitzet dan heb je waarschijnlijk te maken met de parkeer stand. Ook weer zo'n functie die ik er zelf graag uitsloop, heb er bij de K100 ook een paar keer problemen mee gehad.
ben inmiddels achter dat de elektriek van BMW net zo brak is als bij Guzzi, nou ja... het is nu ook wel wat gedateerd....
blijf de genoemde storing van licht uit bij knipperen wel raar vinden, kan volgens mij niet veel anders zijn dan een brakke massa verbinding of een slechte 12V toevoer.

Meten is weten
 
Wellicht dat dit nog helpt:

De voeding van de verlichting loopt eerst over een ontlast relais welke wordt bediend door kontaktslot en tijdens starten de stroom naar de verlichting even onderbreekt.
daarna gaat het naar de licht schakelaar en loopt over zekering 2
de knippers gaan ook via het ontlast relais en worden gevoed via zekering 7

wellicht wordt het ontlast relais afvallig bij het aanzetten van de knippers
 
zo, dat werkt weer, goed dat ik eigenwijs ben en toch eerst dit ben op gaan lossen voordat ik aan de bouw van het span begon. Was echt te suf voor woorden, ik heb aan de zijkant een extra aansluiting zitten voor een accu lader, maar daar hing een draad van los die de massa verstoorde.
Dus nu weer aan de bak met het ombouwen naar span.
 
Van de week even stuk subframe ophalen :P
Moeten nog wel schoren aan, maar goed dat moet lukken
halflive ben je er zondag ook bij met de K75? wil nog even goed kijken hoe het in elkaar zit ;)
 
Van de week even stuk subframe ophalen :P
Moeten nog wel schoren aan, maar goed dat moet lukken
halflive ben je er zondag ook bij met de K75? wil nog even goed kijken hoe het in elkaar zit ;)

het is een koker profiel met een dikke staalplaat welke onder de bak vastgezet wordt met 4 bouten, de voorste bevestiging moet nog gemaakt worden met twee pijpjes naar de frame-motor bevestigingspunten.

ik ben vanavond vanaf 20.30 thuis
 
het is een koker profiel met een dikke staalplaat welke onder de bak vastgezet wordt met 4 bouten, de voorste bevestiging moet nog gemaakt worden met twee pijpjes naar de frame-motor bevestigingspunten.

ik ben vanavond vanaf 20.30 thuis

Zie je mij verschijnen rond die tijd ;)
 
Juistem,

dus al met al een aardig end opgeschoten met de aanbouw :P Gisteren nog wel even naast het andere frame gelegd en het is inderdaad net iets breeder, maar goed dat gaat zeker geen probleem worden. :P
 
ja ja, was een beetje donker gisteravond :P
ga ff kijken of ik er zo nog aan toe kom om even plaatjes te schieten
 
werken jullie niet of zo, dat jullie de hele tijd de tijd hebben om om foto's te zeuren :(



















:+
 
werken jullie niet of zo, dat jullie de hele tijd de tijd hebben om om foto's te zeuren :(
Nee, ik zit de hele dag uit het raam te kijken en tussendoor schop ik topics omhoog.
full
 
Als je dit al hebt snap je de rest waarschijnlijk ook al. De plaat die straks onder je versnellingsbak komt zou ik wel verstijven. Een strip of hoeklijn als dwarsverbinding maakt de boel al veel stijver. Je wil voorkomen dat de plaat flexibel ten opzichte van de koker wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan