Ik vond het best leuk om Amerikaanse Corvette's de Aston's en Ferrari's er uit te zien rijden op Le Mans.Amerikaanse auto's willen alleen maar rechtuit .
Het is ook maar een auto hè, geeft nooit dezelfde ervaring als een motor.Amerikaanse auto's willen alleen maar rechtuit .
We hebben het hier toch over gebruiksauto's en niet over racers,Ja en Kawa,s gaan alleen maar kapot,zeker nooit naar het Corvette racing team gekeken dan
zeg je zulke onzin niet
Er is een groot verschil tussen Amerikaanse sportwagens en de gewone familiewagen,en ja dieKijk maar eens naar Foose hoe snel die het hele onderstel en remmen vervangt waarom doet ie dat eigenlijk.
Maar terug naar de orde van de dag Gpz 1100 opknappen.
Mijn startknop was ook twijfelachtig, heb het uit elkaar gehaald en schoongemaakt, wereld van verschil.Er is trouwens wel een dingetje dat niet vlekkeloos verloopt, n.l. het starten.
De motor slaat praktisch nooit aan bij het indrukken van de startknop.
Kontakt aan > koppeling in > startknop bedienen > startmotor gaat rond maar slaat na enkele omwentelingen "vast". Startknop los en meteen weer indrukken en hij loopt.
Ik heb de startmotor er nog niet uit gehad om deze te inspecteren. Dat wil ik van het winter doen. Ook kan het het kontakt zijn van de startknop zelf, of wellicht de bedrading (naar de startmotor) die z'n beste tijd wel gehad heeft.
Het is even een dingetje, maar mag voor alsnog de pret niet drukken.
Oh met zn tweeen op die mooie elr buddyseat.Twee weken geleden een dagje Sauerland gedaan. Welke motor pak ik mee? Ik wilde eigenlijk heel graag op de GPz, maar ik vond het nog wel een beetje tricky. Inmiddels had ik al een 600 km probleemloos gereden dus ik dacht: fuck it. Ik ga gewoon op de GPz.
2 vrienden mee. De één op een Honda Magna, de ander op een Ducati ST2. Allemaal ouwe lullen bakken dus.
Op de terugweg, zo'n 250 km van huis, houdt 1 van de motoren er mee op. 3 x raden welke fiets dat was.... precies! De Duc. Zo jammer. Hij heeft geen buitenland hulp van de ANWB dus dat wordt gewoon afslepen. Gezien de kosten vond hij dat een slecht idee. Ik laat de motor hier wel staan en haal hem van de week op met een aanhanger, zei hij. En ik voelde hem al aankomen...... hij moest dus bij mij (op de 40 jaar oude Japanner die net uit zijn bijna 20 jaar durende winterslaap is ontwaakt) achterop terug. Wat moet dat moet.
Het GPzetje heeft geen krimp gegeven. Wat een geweldige dikke lobbes is het toch!
De volgende dag wil ik ff een blokkie om met de GPz...... knapt bij het weg rijden (thuis) de koppelingskabel. Hoe veel geluk kun je hebben?
Meteen een nieuwe kabel er op gezet en gaaaaaan!
Heerlijke fiets
Hahaha, en dat ging prima, ondanks dat ik een hekel heb aan passagiers op de motor. Het zadel zit heerlijk, dat kleine steuntje net achter je achterste maakt toch het verschil. Zo blij meeOh met zn tweeen op die mooie elr buddyseat.
Vind jou model toch mooier.En kijk eens wat een mooi Kawaatje er nog stond op de Luttenbergring vandaag.
Jammer dat we mekaar niet ff gesproken hebben.
Gespot!En kijk eens wat een mooi Kawaatje er nog stond op de Luttenbergring vandaag.
Jammer dat we mekaar niet ff gesproken hebben.
Gespot!
Ik was er voor de eerste keer, nu om te kijken maar we hebben wel gelijk plannen gemaakt om volgend jaar in de 500 en/of 750 mee te doen.Was je daar om te rijden of om te kijken?
Was er ook en heb 3 mfers gesproken alle 3 in de evo klasse
Ja dat herken ik maar al te goed,mijn vader werd een gevaar op de weg toen hij rond de 80 was,het verschilt dus duidelijk per persoon,Sodeju...... 85 en dan nog aan wedstrijden deelnemen! Respect!
Als die ouwe van mij nog een keer op een circuit zou willen rijden heb ik daar geen moeite mee, maar op straat is een ander verhaal.
Gaat me eigenlijk meer om de mede weggebruikers.