mmmmMmmmm wie weet ? knap hoor dat je dat opvalt.....had ik ff gemist....Er lijkt 1 kopmoer los te zitten?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
mmmmMmmmm wie weet ? knap hoor dat je dat opvalt.....had ik ff gemist....Er lijkt 1 kopmoer los te zitten?!
@ Bullfrog heb de uitslagen nu ook gezien, begrijp het niet .
Je had nochtans geen rode lamp tijdens de snelste run ??
/QUOTE]
Volgens de timeslip was ik te vroeg weg 0,013 sec. Dus dan zou die tijd niet meetellen. Maar als de organisatie mij feliciteert met mijnoverwinning en pas na 9 dagen met de uitslagen komt waaruit blijkt dat ik 2de ben geworden, vind ik dat een beetje slordig.
Wie gaat naar het Veteraantreffen as zaterdag in Woerden?
Het wordt prima weer volgens de glazenbolstaarders.
Ik ga er een kijkje nemen met de Z.
Video gemaakt door huizebuys van de run van mijzelf tegen Jonas Raeymakers. 2 dikke Zeds tegen elkaar. Wel is er meer dan 30 jaar leeftijdsverschil tussen de rijders. Toch is de het oudje eerder weg met een toch matige reactietijd van 0,177 sec. (haha) en ook eerder over de finish. De grip viel een beetje tegen.
Bedank KawaPeet. Dat technische gedeelte is volledig voor te danken aan van Paul Ritzen van Ritzen Motors.
Ik gebruik gewoon de minerale olie van de lid, met volsyntheet ging mijn motor meer olie gebbuiken. Olie gebruiken ze sowieso. De huidige olie is 100 keer beter als 50 jaar terug dus....En dan nog een x de vraag? Kan iemand mij vertellen welke motorolie ik kan gaan gebruiken voor mijn Kawasaki Z1000 type A1 van 1977! In 1977 gaven ze aan dat de SAE20W50 erin moest, maar is dat nu Anno 2019 nog zo? Ik hoor het graag want ik lees van alles er zijn mensen die gewoon 15W40 gebruiken en ik lees ook SAE10W40.
Gr KawaPeet
Ik gebruik gewoon de minerale olie van de lid, met volsyntheet ging mijn motor meer olie gebbuiken. Olie gebruiken ze sowieso. De huidige olie is 100 keer beter als 50 jaar terug dus....
Als je de motor schuin zet door de wielen op een balk te rijden of zo, kan de olie blijven zitten bij het verwijderen van het koppelingsdeksel.Ik heb ook een halfsyntheet gebruikt van de week de koppelingsplaten vernieuwen, dan kan de olie er weer uit of ik leg hem op zijn zijkant neer.
Als je de motor schuin zet door de wielen op een balk te rijden of zo, kan de olie blijven zitten bij het verwijderen van het koppelingsdeksel.
Niet echt een bekend merk, maar halfsyntheet 10w40 MOTORFIETS MOTOROLIE is in principe prima. Ik gebruik zelf Eurol. Dat is niet vreselijk duur. De volsyntheet van dat merk in 5w40 doet het ook prima voor een minimaal verschil in prijs. In mijn SV gemerkt dat deze olie een lager olieverbruik heeft en de olie blijft langer goed.
Ja dat ga ik zeker doen ik trek de carterdeksel er ook vanaf en nokkenasdeksel dan kan ik al heel wat verwijderen van deze olie. En ik laat hem een weekje nalekken. En dan pas alles vernieuwen. Komt goedJa klopt. Nu ik beter kijk dacht ik in screenshot 2 motorfietsolie te hebben gelezen, maar de wens bleek de vader van de gedachten. Het moet er specifiek op staan dat het voor motorfietsen is. Als dat niet op de verpakking staat is het voor automotoren. Het grootste verschil is dat in motorfietsmotorolie geen frictieverlagers zitten, die prima zijn voor een auto met droge koppeling, maar funest voor een natte koppeling. Deze olie hoort zeker niet in een motorfiets met natte koppeling. Olie en filter eruit en alles extreem laten uitlekken. Daarna gewoon 10w40 halfsynthetische motorolie voor motorfietsen gebruiken. Je zou zelfs een motorflush kunnen overwegen om de olie die er echt niet in hoort weg te krijgen. 't Zou een beetje zonde zijn als de nieuwe koppeling direct in werking achteruit zou gaan door restanten van de automotorolie.