Keuze naked bike???

Op vrijdag 18 juli 2003 16:05 schreef Vinchante het volgende:
BANDIT ! BANDIT ! BANDIT ! BANDIT ! BANDIT ! BANDIT ! BANDIT ! BANDIT ! BANDIT !


oeps typo
correctie:
HORNET ! HORNET ! HORNET ! HORNET ! HORNET ! HORNET ! HORNET ! HORNET ! HORNET !


:+
 
Iets zegt me dat er een aantal mensen een andere smaak hebben... (Hornet <=> Bandit)
Maargoed, ik zou voor de Bandit gaan....
 
de uber naked kruisrakket van honda.
de x11 natuurlijk.....2 de hands nog geregeld te vinden en met veel heel veel geluk nog wel een nieuwe voor een heel net prijssie.

ik heb de mijne net ingereden,en na wat op dik opgevoerde xjr's gevlogen te hebben kan ik maar een ding zeggen.........de x11 vreet mijn ouwe xjr helemaal op...en dat nog voor een standaard fiets ook.
bij zon 160 kmph(6500 rpm's) het gas erop en het lijkt wel alsof je er nog een motorblok bij krijgt.
tis geen fiets voor starters.....maar ongelooofelijk veel fun.

succes ermee....greets beuker :)

ik hou het toch maar bij mijn x4,toch stiekum 200cc meer dan de "ubernaked"
;)
En ook enorm veel fun
 
De CB600 is een gooi en smijtfiets. Zwakke punten zijn de vering, remmen (oudere types) en het nogal hoogtoerige karakter van de motor. Op de oudere CB's zit een 16 inch voorwiel, wat hem nogal nerveus maakt.

De Bandit 1200 is een beul van een fiets voor z'n geld. Veel koppel onderin. Vering en remmen (met name de wat oudere) zijn niet het sterkste punt.

Ik zou voor de Bandit gaan. Een XJR1200 is ook niet gek trouwens....
 
correct me iff im wrong....maar de x4 is toch 1200cc...98pk...120nm/6000 rpm's.
wel een stoer ding trouwens.


Het is toch echt een 1300cc,1284 om precies te zijn.
de rest klopt wel aardig op het toerental na max vermogen bij 6500rpm en max koppel bij 5000 rpm.

zie hier de uitdraai van mijn standaard fiets: Post van hoffer in topic 'honda x4'

[me]hoffer denkt dat het een beetje offtopic begint te raken[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan