Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik ben eruit ,
Het is de zx-10r geworden! (waar mijn voorkeur ook naar uit ging, maar he, je moet ook ergens voor openstaan)
mijn ervaringen:
Ik kon via via even op een rsv rijden, mooie machine, maar een 2 cilinder is niet echt mijn ding, wel een prachtig geluid en de zithouding was ook ok.
In de showroom op de cbr gezeten, kort maar krachtig; ik had het gevoel er gewoon niet bij.
De gsx-r 1000 heb ik gewoon niet geprobeerd leek teveel op mijn oude motor en voelde mij meer aangetrokken tot de kawa.
De zx10-r was het gewoon helemaal, het model, zithouding, uiterlijk.
proefrit gemaakt (op nat wegdek) en man, wat een lekkere motor. Zithouding perfect, zo licht als een 600 en het vermogen als een raket.
laag midden hoog toerengebied, het is hard, harder hardst.
Mijn gevoel had mij niet voor de gek gehouden, ik was meteen vrienden met de 10.
Je kan gewoon soepel 30km/u rijden en met 2 vingers in je neus 200 (harder heb ik niet geprobeerd, vond het wel hard zat op een bochtig weggetje met nat wegdek.
Morgen stap ik weer op de wintermotor, de BMW F650gs dakar, en ik weet nu al dat het zwaar gaat tegenvallen .
laat de zomer maar beginnen, ik ben er klaar voor!
en nog bedankt dat jullie je ervaringen wilde delen!
Beste Motorrijders,
kawasaki zx-10r (2008-2010)
plus punten:
-uiterlijk (zullen niet heel veel mensen met mij eens zijn, maar die schele bek staat mij steeds meer aan )
-vermogen;
-je ziet ze niet overal rijden;
- en ik heb toch een zwak voor kawasaki.
ik ben eruit ,
Het is de zx-10r geworden! (waar mijn voorkeur ook naar uit ging, maar he, je moet ook ergens voor openstaan)