keuze supersport literfiets

ik ben eruit *O* ,

Het is de zx-10r geworden! (waar mijn voorkeur ook naar uit ging, maar he, je moet ook ergens voor openstaan)

mijn ervaringen:

Ik kon via via even op een rsv rijden, mooie machine, maar een 2 cilinder is niet echt mijn ding, wel een prachtig geluid en de zithouding was ook ok.

In de showroom op de cbr gezeten, kort maar krachtig; ik had het gevoel er gewoon niet bij.

De gsx-r 1000 heb ik gewoon niet geprobeerd :+ leek teveel op mijn oude motor en voelde mij meer aangetrokken tot de kawa.

De zx10-r was het gewoon helemaal, het model, zithouding, uiterlijk.

proefrit gemaakt (op nat wegdek) en man, wat een lekkere motor. Zithouding perfect, zo licht als een 600 en het vermogen als een raket. :Y
laag midden hoog toerengebied, het is hard, harder hardst.

Mijn gevoel had mij niet voor de gek gehouden, ik was meteen vrienden met de 10.

Je kan gewoon soepel 30km/u rijden en met 2 vingers in je neus 200 (harder heb ik niet geprobeerd, vond het wel hard zat op een bochtig weggetje met nat wegdek.


Morgen stap ik weer op de wintermotor, de BMW F650gs dakar, en ik weet nu al dat het zwaar gaat tegenvallen |( .
laat de zomer maar beginnen, ik ben er klaar voor! ;)

en nog bedankt dat jullie je ervaringen wilde delen!
 
ik ben eruit *O* ,

Het is de zx-10r geworden! (waar mijn voorkeur ook naar uit ging, maar he, je moet ook ergens voor openstaan)

mijn ervaringen:

Ik kon via via even op een rsv rijden, mooie machine, maar een 2 cilinder is niet echt mijn ding, wel een prachtig geluid en de zithouding was ook ok.

In de showroom op de cbr gezeten, kort maar krachtig; ik had het gevoel er gewoon niet bij.

De gsx-r 1000 heb ik gewoon niet geprobeerd :+ leek teveel op mijn oude motor en voelde mij meer aangetrokken tot de kawa.

De zx10-r was het gewoon helemaal, het model, zithouding, uiterlijk.

proefrit gemaakt (op nat wegdek) en man, wat een lekkere motor. Zithouding perfect, zo licht als een 600 en het vermogen als een raket. :Y
laag midden hoog toerengebied, het is hard, harder hardst.

Mijn gevoel had mij niet voor de gek gehouden, ik was meteen vrienden met de 10.

Je kan gewoon soepel 30km/u rijden en met 2 vingers in je neus 200 (harder heb ik niet geprobeerd, vond het wel hard zat op een bochtig weggetje met nat wegdek.


Morgen stap ik weer op de wintermotor, de BMW F650gs dakar, en ik weet nu al dat het zwaar gaat tegenvallen |( .
laat de zomer maar beginnen, ik ben er klaar voor! ;)

en nog bedankt dat jullie je ervaringen wilde delen!

Mooi :Y Gefeliciteerd *O*
 
Beste Motorrijders,
kawasaki zx-10r (2008-2010)

plus punten:
-uiterlijk (zullen niet heel veel mensen met mij eens zijn, maar die schele bek staat mij steeds meer aan ;) )
-vermogen;
-je ziet ze niet overal rijden;
- en ik heb toch een zwak voor kawasaki.

Haha, ik lees dit topic nou voor het eerst en dacht na dit gelezen te hebben meteen: kijk, je krijgt gewoon een keiharde pinda van deze motor. Op betere argumenten voor andere motoren ga je niet uitkomen :Y Die andere klonken meer als excuus-opties ;)

En, wat denk je?

ik ben eruit *O* ,

Het is de zx-10r geworden! (waar mijn voorkeur ook naar uit ging, maar he, je moet ook ergens voor openstaan)

_O- *O* Gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt:
foto's heb ik niet, maar het is een zwarte 10, helemaal standaard. Voorlopig laat ik hem in de winterstalling zetten, en als het wat beter weer/ wat warmer is haal ik hem op
 
dank je.
garantietechnisch is het beter als ik hem laat staan en pas ophaal zodra het wat beter weer is. (garantie gaat dan in) als het wat warmer is, gaat de wintermotor weer in de schuur en de kawa in de stalling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan