keuze supersport literfiets

Achterbrug zet je voor drag en fever, zie filmpje: http://vimeo.com/73798222 De bike op de foto heeft extensions dus niet een complete achterbrug.
Vergis je niet hoe hard je de bocht nog door kan, circuit is een ander verhaal natuurlijk. TS het is vandaag zonnig dus ga eens proefrijden ergens op haha.


Was dat suzuki club Nederland op dat filmpje :+

Maar ik begin de jet/open helmen te snappen... Je ziet nu van wie de penis verlenging is natuurlijk }) :+

Buiten dat wel skills!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er nog wel...

Ik zit met verwondering te lezen hoe dit topic kan omslaan naar een discussie over bevolkingsgroepen en vooroordelen (vooroordelen ontstaan niets voor niets, er zit een kern van waarheid in, voor alle bevolkingsgroepen, dus Hollanders, Marokkanen, Antillianen, Turken, Chinesen, Bolivianen, Engelsen enz. enz. zo ook Harley rijders, Honda rijders, Ducati rijders, BMW rijders enz.)


maargoed,
eind van de week weet ik wat meer en laat ik het horen.
tot die tijd laat ik er niets over los :X ;) (heb ook nog niets te vertellen)
 
Trouwens hou ik ook erg van bochten pakken,
maar een Antiliaan op een verlengde motor die driftend van links naar rechts over de weg rijdt, vind ik ook prachtig om te zien.
Een ducati man, die met enthousiasme en passie voor zijn merk kan vertellen aan de bar, vind ik ook prachtig.
Als ik een Hollander op een SM over een industrieterrein zie knallen vind ik het ook prachtig.
Zie ik sjonnies op een quad met open demper scheuren... schiet ik in de lach :+

Ieder zo zijn kwaliteiten. als ze er niemand kwaad mee doen, lekker in hun waarde laten.
 
0,0 en dat zal altijd zo blijven. Ik heb genoeg gezien bij mensen om me heen.
Als ik met mn vaste groep ga rijden vraagt de Duc rijder standaard voor de grap of iemand in de auto achter ons aan kan rijden zodat ie zn gereedsschapstrolley mee kan nemen. En zo hebben we allemaal lol, inclusief hijzelf. Het zijn prachtige motoren, maar ik heb geen zin en geen geld voor gescheurde carters, stukgelopen zuigers of 3 maanden moeten wachten op onderdelen omdat de heren in Italie vakantie hebben. .
Het ook al vaker aangegeven particuliere testcoureur zijn spreekt mij ook niet zo aan zeg maar.
Kom ook niet aan met teksten dat deze brommers hetzelfde onderhoud hebben als een Jap, want dat hebben ze gewoon niet.
En chill kerel, voel je niet zo aangevallen.

Dat was vroeger zo Rogier
En inderdaad de oudere modellen zijn niet echt betrouwbaar

Tegenwoordig zijn ze betrouwbaar en zitten goed in elkaar, ook onderdelen zijn volop leverbaar
 
Achterbrug zet je voor drag en fever, zie filmpje: http://vimeo.com/73798222 De bike op de foto heeft extensions dus niet een complete achterbrug.
Vergis je niet hoe hard je de bocht nog door kan, circuit is een ander verhaal natuurlijk. TS het is vandaag zonnig dus ga eens proefrijden ergens op haha.


Is die achterbrug alleen voor dat dragracen of helpt die ook nog mee om die donuts te maken?
 
:') :') :')

Ik doe niet aan statussymbolen, dat heb ik niet nodig om mezelf iets waard te vinden of om op te vallen. Sorry.

Volgens mij heb jij zelf ook heel wat te compenseren. En aan je naam te zien val je binnen dezelfde doelgroep als waar het eerder over ging :+

Dat kan, sommige mensen hechten daar geen waarde aan idd
Maar over het algemeen geven de motorliefhebbers wel veel geld uit aan hun hobby en wil dat niet gelijk zeggen dat ze wat te compenseren hebben...

Ik heb niets te compenseren, ik geef graag geld uit aan dingen die ik mooi vind.
Een reactie op je laatste uitspraak laat ik maar achterwege
 
Inderdaad, zoals ik al zei, ik heb meer lol op mijn Cat uit 2002 dan dat ik had met mijn 848 uit 2011. Hij reed geweldig, maar nu rij ik veel relaxter, en het zit 100x beter :+
Het gaat ook niet om de waarde van de motor :)


Het gaat ook niet om de waarde van de motor, maar mijn ervaring is toch dat de jongere modellen fijner rijden.
Technologie heeft niet stilgestaan de afgelopen 12 jaar
 
Het gaat ook niet om de waarde van de motor, maar mijn ervaring is toch dat de jongere modellen fijner rijden.
Technologie heeft niet stilgestaan de afgelopen 12 jaar


Inderdaad, en ik ben maar wat blij met die mensen die allemaal nieuwe motoren kopen, ze ruilen die ook weer een keer in en dan kan ik weer een gebruikte motor kopen :P
 
Ik zeg de Kawa, niet alleen omdat ikzelf Kawa-lover ben, maar gewoon vanwege alles ;)

En het koppel van de Kawa's is onderin iets lager dan de andere fietsen misschien, maar hoe vaak rijd je 0-3000 toeren? Ik iig nooit
Ik wel.. en het rijdt ook gewoon goed.
In normaal verkeer kom ik nooit boven de 4.000 toeren, en iets meer is al katapult stijl. _O-
 
Zo zeg wat een apparaat !

Vanmorgen richting Tilburg gereden en na 2 uur rijden kwamen we aan bij Motorhuis Brabant.
Eerst even kennis gemaakt met Wim en tijdje over motor staan praten.
Toen toch maar even in me pak gehesen en even een rondje doen.

Nou rustig even de weg op en even wennen, maar jongen wat rijd dit lekker en wat een gewicht als je eenmaal rijd.
Stelt niks voor en meteen bij de 3000 toeren voel je al een verschil met die R1!
Wegdek was nat en het was maar 4 graden dus heb het lekker rustig gehouden en even remmen voorzichtig getest en beetje met de motor heen en weer gaan.
Nog even een rondje eromheen of er geen rare dingen aanwezig waren maar kon niks vinden los van een kleine oppervlakkige kras op de tank.
Zag meteen al dat er andere knipperlichten voorop de spiegels zaten en een ander ruitje dus dit was een leuke verrassing. :)

Teruggereden en meteen de koop gedaan. *O*

Meteen even gekeken voor een mooie demper, ik wou geen akrapovic simpelweg 75% hier al mee rijd en zo bijzonder vind ik het merk niet voor dat geld.
Uiteindelijk een mooie hexagonaal demper gevonden van Laser die meteen besteld en voor een mooie prijs erbij gekregen en thuisbezorging van de motor.

Motor word volgende week thuisbezorgd met de nieuwe demper.
Ik ben zo blij als een kind *O*

image.jpg


image.jpg


image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hee niet haten he :+
Laarzen waren ooit in de aanbieding en had een rode R1.

Snel op jacht naar zwarte laarzen dus !!
Om even op me bericht terug te komen.

Budget was redelijk hetzelfde als bij jou.
Ook getwijfeld over cbr i.v.m. Repsol uitvoering wat ik heel gaaf vind.
Bekend met de verhalen over hoe gemakkelijk je wegrijd met de cbr en dus toch eerst wezen testrijden op de zx10.
Was meteen verkocht en de honda was ik al direct vergeten :Y
 
Hee niet haten he :+
Laarzen waren ooit in de aanbieding en had een rode R1.

Snel op jacht naar zwarte laarzen dus !!
Om even op me bericht terug te komen.

Budget was redelijk hetzelfde als bij jou.
Ook getwijfeld over cbr i.v.m. Repsol uitvoering wat ik heel gaaf vind.
Bekend met de verhalen over hoe gemakkelijk je wegrijd met de cbr en dus toch eerst wezen testrijden op de zx10.
Was meteen verkocht en de honda was ik al direct vergeten :Y

Gefeliciteerd!
 
gefeliciteerd! ik heb mijn vorige motor ook bij motorhuis Brabant gekocht. Aardige mensen en goede service!

veel plezier ermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan