keuzes keuzes

Ik rijd sinds 3 maanden de z750.
Nooit meer iets anders.
Stuurt heerlijk,lekker vlot en heerlijk de bochten in te gooien.
Ik zeg doen!!!
👍👍👍👍
 
Ik haat vlaamse topics. Aardappel is daar altijd patat en patat altijd friet en dat is gewoon kut

Dan heb je nog specifiek Piepers, bintjes,...
De aardappel komt van bij ons wij noemen hem zoals we willen :W
friet is altijd friet trouwens, jullie gekken met je patat.
 
welke vfr 800 zou je willen? de 1998-2001 ? De Vtec? Of de laatste nieuwe?

Ik weet niet juist welke versie het is maar degene met de 2 uitlaten die onder de kont uitkomen. Geen idee welke versie het is, de VFR zou ik kopen omdat ik dat de mooiste vind en naart schijnt goed rijdt.
 
ok, we zijn weer een paar reacties rijker, een paar handige posts en een paar zeiksnorren uiteraard maar die maken het net zo leuk. Momenteel hoor ik dus meer de Z750 bovenkomen. (int groen dan wel uiteraard).
 
Om te beginnen ik haat het soort "welke motor moet ik kopen" topics maar ik zie ook nu door de bomen het oerwoud niet meer. Eigenaar geef uw voor en nadelen eens.

Honda VFR800
Kawa Z750
Yamaha FZ8

:W

Waarom geen Z800?
Te duur nog? Daar vind ik de looks toch wat mooier van als van de Z750.
 
Waarom geen Z800?
Te duur nog? Daar vind ik de looks toch wat mooier van als van de Z750.

Ik zou ook voor een 800 gaan. Maar die keuze is voor iedereen persoonlijk. Zie alleen het nut niet in waarom je en een 750 en een 800 in je modellengamma hebt. Of het moet zo zijn dat de 750 eruit gaat.
 
Ik zou ook voor een 800 gaan. Maar die keuze is voor iedereen persoonlijk. Zie alleen het nut niet in waarom je en een 750 en een 800 in je modellengamma hebt. Of het moet zo zijn dat de 750 eruit gaat.
De Z800 verving de Z750.
 
Ik weet niet juist welke versie het is maar degene met de 2 uitlaten die onder de kont uitkomen. Geen idee welke versie het is, de VFR zou ik kopen omdat ik dat de mooiste vind en naart schijnt goed rijdt.

Dus zoiezo een versie na 2002 (met Vtec).
Ik heb zelf de 800Fi (model ervoor).

Rijdt zeer plezant, 110pk 'sterk' met een geweldig V4 motor karakter.
Qua looks een beetje gedateerd maar een zeer vlotte motor....

de vtec is volgens sommige wennen, volgens anderen dan weer niet.
Bij de eerste versies was het blijkbaar wel oppassen dat de vtec in de bocht niet plots in gang schoot (of juist omgekeerd).

't is natuurlijk een verschil met een vfr 800 die logger overkomt als zo'n Z750 wat veel meer een speelfiets is (vind ik persoonlijk).

maar testrijden is de enige optie in deze....
 
Dus zoiezo een versie na 2002 (met Vtec).
Ik heb zelf de 800Fi (model ervoor).

Rijdt zeer plezant, 110pk 'sterk' met een geweldig V4 motor karakter.
Qua looks een beetje gedateerd maar een zeer vlotte motor....

de vtec is volgens sommige wennen, volgens anderen dan weer niet.
Bij de eerste versies was het blijkbaar wel oppassen dat de vtec in de bocht niet plots in gang schoot (of juist omgekeerd).

't is natuurlijk een verschil met een vfr 800 die logger overkomt als zo'n Z750 wat veel meer een speelfiets is (vind ik persoonlijk).

maar testrijden is de enige optie in deze....


Aah dus de modellen met die 2 pijpjes onder de kont dat zijn allemaal Vtec's?
Wel een rode graag, want die gaan sneller.
 
Terug
Bovenaan Onderaan