Kilometerheffing..

GPS, computergestuurde ellende. Men bouwt een kastje in de motor, die constant een signaal uitzend. Dat signaal geeft aan de toegestane snelheid.

Wat je uiteindelijk zelf rijdt }) }) }) }) }) }) }) is vele malen harder.


Dus ding geeft 120 aan, jij rijdt ondertussen 250 *O* *O* *O* *O* .


Lang leve de computer techniek.


ALLES IS TE HACKEN...

was toch derde wet van newton :+ "Newton's Third Law states that for every action there is an equal and opposite reaction"
 
Degenen die het tegen wilden houden hebben dat, tot nog toe, voor elkaar gekregen door vooral te hameren op de kosten die met de invoer van kilometerheffingsmeetsystemen gemoeid zijn.
De ploitieke beslissers konden daar niet omheen en dus kwam het er niet.

De potentiele leveranciers zagen de mega-order(s) aan zich voorbij gaan en hebben de prijs nu verlaagd (was kennelijk veel te hoog opgegeven omdat men dat dat de politiek het toch wel zou laten doorgaan).
Door deze prijsverlaging, omdat het zogenaamd nu ineens goedkoper kan, hebben de bedrijven de deur weer op een kier gezet.

Er moeten dus nu weer hele goede tegenargumenten bedacht worden om de politiek weer huiverig te maken.....
 
Tijdens de laatste demorun heeft Peijs ons beloofd dat motorrijders niet mee zouden betalen aan de kilometerheffing , tenminste daar zou zij zich sterk voor maken . We zijn vele jaren verder en Peijs is nu de minister van verkeer dus ik ben benieuwd . Maar we zitten wel te kankeren op die regering , we kunnen beter dat bedrijf die zo verschrikkelijk aan het lobbyen is (en met kado's strooit richting betreffende ambtenaren) om HUN systeem ingevoerd te krijgen tegen te werken . Want dat is er nu gaande . Dacht je nu echt dat het nederlandse ambtenarenapparaat in staat is zo'n systeem te bedenken en te verwezenlijken ? Neen , dat wordt uitbesteed aan een partikulier bedrijf en die wil er een dikke winst mee maken , net zoals dat partikuliere bedrijf dat de westerscheldetunnel exploiteerd . De regering hoeft alleen de beslissing te nemen of het wel of niet wordt uitgevoerd en dat bedrijf wordt geen strobreed in de weg gelegd om ons te laten betalen . Want ook dat zal het ambtenarenapparaat niet aankunnen dus wordt dat ook uitbesteed aan dat zelfde bedrijf en zij kunnen elke prijs vragen die ze willen (zoals met de westerscheldetunnel) Daarom moet dat hele rekeningrijden helemaal niet doorgaan . Ik betaal dan nog liever direkt aan de schatkist dan dat er ook een deel aan de strijkstok van een vette topmanager blijft hangen .
 
Ik hoorde het ook op het nieuws onder het mom van "politiek ligt het niet meer gevoelig, de weg is 'vrij'". Ik hoorde iets over GPS i.c.m. GSM. Bij mij kwam gelijk de vraag op... wie gaat dat betalen? Gaat de staat allemaal kastjes uitdelen die in de auto's moeten worden ingebouwd? Nee, de burger zal wel verplicht kosten moeten gaan maken om dit in te bouwen.

Al is het 'slechts' €100 om zoiets in een auto te krijgen, vertel dat tegen de bijstandmoeder die net kan rondkomen met haar goedkope autootje. Voor zo iemand is het een godsvermogen.

Het gaat ook weer onder het mom van filebestrijding. Alsof al die mensen 's ochtends en 's middags voor de lol in de file gaan staan. Wat denken ze daar in Den Haag eigenlijk? Laten we het duur maken zodat mensen niet meer naar hun werk gaan? Yeah, right, het is allang bewezen dat dat niet werkt dus is het alleen maar cashen geblazen.

Daarnaast is het natuurlijk wachten op geintegreerde snelheidscontrole. Dat voel je gewoon aankomen. Waarom? Dat is namelijk velen malen goedkoper dan camera's, trajectcontroles en BOA's want het systeem zit dan toch al in het voertuig.

Nee, ik zit niet te wachten op dit zoveelste regelzieke controleregeltje van de overheid waar uiteindelijk geldgraaierij achter zit.
 
Hopelijk gaat dat met terug werkende kracht in.

Dan krijg ik nog wel wat terug met mijn 600km dit jaar *O*

;(
 
waarom is nederland zo kutland wat regeltjes bullshit betreft?

serieus he, waarom doen die mensen dat... zitten ze in den haag iedere dag met het vraagstuk "op welke manier kunnen we ons volk nu weer lekker lopen kutten met een of andere fuckregeltje?" ... doe `s wat aan criminaliteit, zorg of onderwijs voor de grap, laat die dikke 7 serie BMW`s van onze belastingcenten eens staan en laat ons lekker auto/motorrijden... betalen al genoeg klets

kutteringtiefus regering... :r

(ja, ben opzich best pissig hiervan... `t zal weer eens niet zo zijn, ze hebben weer wat verzonnen daar in Den Haag)

Nu snap je hoe wij buitenlanders ons voelen in Nederland.
Wij snappen telkens niet hoe jullie dit allemaal pikken.
Ik zweer het als Balkenende beslist om bij iedereen scheetbelasting in te voeren
zouden de mensen in dit land minder bruine bonen gaan eten.

In een woord Nederlanders zijn gewoon slappe hap. Laat niet over jezelf walsen verdomme.

Hulde aan de jongens die Gatso's in fik steken dat zijn mijn helden.

Tsja ik kan tenminste nog emigreren en gezien de situatie in dit land denk ik er steeds serieuser over na.

Ik weet het ik ben een kut buitenlander maar ik wil alleen maar helpen hehe
 
Tijdens de laatste demorun heeft Peijs ons beloofd dat motorrijders niet mee zouden betalen aan de kilometerheffing , tenminste daar zou zij zich sterk voor maken . We zijn vele jaren verder en Peijs is nu de minister van verkeer dus ik ben benieuwd . Maar we zitten wel te kankeren op die regering , we kunnen beter dat bedrijf die zo verschrikkelijk aan het lobbyen is (en met kado's strooit richting betreffende ambtenaren) om HUN systeem ingevoerd te krijgen tegen te werken . Want dat is er nu gaande . Dacht je nu echt dat het nederlandse ambtenarenapparaat in staat is zo'n systeem te bedenken en te verwezenlijken ? Neen , dat wordt uitbesteed aan een partikulier bedrijf en die wil er een dikke winst mee maken , net zoals dat partikuliere bedrijf dat de westerscheldetunnel exploiteerd . De regering hoeft alleen de beslissing te nemen of het wel of niet wordt uitgevoerd en dat bedrijf wordt geen strobreed in de weg gelegd om ons te laten betalen . Want ook dat zal het ambtenarenapparaat niet aankunnen dus wordt dat ook uitbesteed aan dat zelfde bedrijf en zij kunnen elke prijs vragen die ze willen (zoals met de westerscheldetunnel) Daarom moet dat hele rekeningrijden helemaal niet doorgaan . Ik betaal dan nog liever direkt aan de schatkist dan dat er ook een deel aan de strijkstok van een vette topmanager blijft hangen .

Wat de topmanagers betreft "respect" Dit zegt niks over de topmanager maar over de regering.
Jij betaald dus liever direkt aan de staat zodat onze lieve koningin met haar dikke kut in haar goudenkoets kan rondtoeren. Slim.
 
Vorig jaar op kreta een zx6rr gehuurd en met 120 km per uur zonder helm rondgetoerd. Lekkere chicks geneukt en dik gepimpd.

Teruggekomen in Nl 3 keer gepakt door de trajectcontrole 1 keer staandegehouden
In totaal 300 euro kwijt en enige die geneukt heeft waren de kut wouten.

Lang leve de Koningin
 
Vorig jaar op kreta een zx6rr gehuurd en met 120 km per uur zonder helm rondgetoerd. Lekkere chicks geneukt en dik gepimpd.

Teruggekomen in Nl 3 keer gepakt door de trajectcontrole 1 keer staandegehouden
In totaal 300 euro kwijt en enige die geneukt heeft waren de kut wouten.

Lang leve de Koningin


hehe ghersoninos, nicalay ...en nog iets..heraklion...bountystrand

barst vd motorverhuurbedrijven dicht asfalt overal chicks..housen tot diep in de nacht...

Nog naar zuidkreta geweest? al die onverharde wegen?


O goede tijd waar ben je gebleven ;)
 
Tsja ik kan tenminste nog emigreren en gezien de situatie in dit land denk ik er steeds serieuser over na.
1: je bent buitenlander
2: je houdt niet van werken
3: je woont in nederland
4: je bent een eikel (zonder helm rijden, 3x gepakt op trajectcontrole) |(
1+2+3+4 = je hoeft niet te emigreren, de overheid zet jou sowieso het land uit :9
 
Laatst bewerkt:
Nu snap je hoe wij buitenlanders ons voelen in Nederland.
Wij snappen telkens niet hoe jullie dit allemaal pikken.
Ik zweer het als Balkenende beslist om bij iedereen scheetbelasting in te voeren
zouden de mensen in dit land minder bruine bonen gaan eten.

In een woord Nederlanders zijn gewoon slappe hap. Laat niet over jezelf walsen verdomme.

Hulde aan de jongens die Gatso's in fik steken dat zijn mijn helden.

Tsja ik kan tenminste nog emigreren en gezien de situatie in dit land denk ik er steeds serieuser over na.

Ik weet het ik ben een kut buitenlander maar ik wil alleen maar helpen hehe
Nederlanders willen graag van alle kanten ingedekt worden, kunnen bijvoorbeeld moeilijk ontslagen worden zelfs als ze hun werkgever alleen maar geld kosten en als het dan zover is kunnen rekenen op waanzinnig hoge uitkeringen en medische zorg.

Het is rot, maar vrijheid is nu eenmaal geen eenzijdig genoegen en neemt ook risico, initiatief en zelfverantwoordelijkheid met zich mee. De keus is aan jezelf, er zijn landen genoeg in deze wereld, vergeet alleen niet dat in ieder land wel iets is om over te klagen.
 
Laatst bewerkt:
En wat lees ik nu op de voorpagina van de Leeuwarder Courant ;
CJIB aast op inning tolgelden . Ja , je leest het goed , het centraal justitieel incassobureau . Het zou 140 arbeidsplaatsen opleveren voor Leeuwarden . Verder staat er ; "Het bureau wil het liefst direct de gegevens verwerken zoals die via elektronische kastjes en meetapparatuur beschikbaar komen . Op de factuur zal niet staan waar de auto gereden heeft . Dat is na te gaan op een speciale internetpagina" . :W Met andere woorden , het CJIB heeft dan dus de mogelijkheid om je altijd en overal op te sporen . :( Tot slot staat er ;"De jaarlijkse kosten van de nieuwe dienst zullen 56 miljoen euro bedragen , ongeveer 1 euro per factuur" . Dus ook al rij je maar een klein stukkie dat je dan mischien 50 cent kost , komt daar nog 1 euro overheen B|
 
Nederlanders willen graag van alle kanten ingedekt worden, kunnen bijvoorbeeld moeilijk ontslagen worden zelfs als ze hun werkgever alleen maar geld kosten en als het dan zover is kunnen rekenen op waanzinnig hoge uitkeringen en medische zorg.

Het is rot, maar vrijheid is nu eenmaal geen eenzijdig genoegen en neemt ook risico, initiatief en zelfverantwoordelijkheid met zich mee. De keus is aan jezelf, er zijn landen genoeg in deze wereld, vergeet alleen niet dat in ieder land wel iets is om over te klagen.

Helemaal gelijk jongen daar zeg ik niet over
 
1: je bent buitenlander
2: je houdt niet van werken
3: je woont in nederland
4: je bent een eikel (zonder helm rijden, 3x gepakt op trajectcontrole) |(
1+2+3+4 = je hoeft niet te emigreren, de overheid zet jou sowieso het land uit :9
_O- _O- _O-

Schelden op mensen die het je mogelijk maken een plaats in deze multiculturele samenleving in te nemen vind ik nou niet echt smaakvol idd :o
 
_O- _O- _O-

Schelden op mensen die het je mogelijk maken een plaats in deze multiculturele samenleving in te nemen vind ik nou niet echt smaakvol idd :o


hij scheld toch ook niet, hij heeft gelijk. kijk eens naar de fransen dat is een eenheid. ergens niet mee eens? dan gaat het hele land op zijn gat. wij zeiken maar... en doen niets
 
Vandaar dit forum :o


mja je snapt wel wat ik bedoel :+ blijft toch altijd een eindeloze discussie, net als die mensen die altijd over het kabinet lopen te zeiken en als je vraagt wat ze gestemd hebben: ik heb niet gestemd had geen tijd :z :z zeik dan ook niet.
 
Wie heeft er bruikbare fraude-ideëen?
Raketje richting GPS-sataliet? Stoorsignaaltje voor de GPS in de brommert?

:Y
GPS Fix eraan op de plaats van de antenne ingang

werkt ook bij het systeem in m'n bedrijfsbus :W

MarcGSXR 8-)
 
Wat de topmanagers betreft "respect" Dit zegt niks over de topmanager maar over de regering.
Jij betaald dus liever direkt aan de staat zodat onze lieve koningin met haar dikke kut in haar goudenkoets kan rondtoeren. Slim.

hij scheld toch ook niet, hij heeft gelijk.

Kee jij je zin, géén schelden maar je wou toch niet zeggen dat het normaal taalgebruik is?

Zal het anders formuleren....

"Zo praten over" mensen die het je mogelijk maken een plaats in deze multiculturele samenleving in te nemen vind ik nou niet echt smaakvol idd
|(
 
Terug
Bovenaan Onderaan