KLPD Enquête Ergernis Motorrijders en win een trainingsdag

Ik denk ook dat de vragen door de één of andere koekblikker '( opgesteld zijn.

Misschien een idee :? om zelf een enquete op te zetten en de resultaten naar het KLPD te sturen?
 
Uit die zes categorieën kun je vijf dingen aanvinken, of het nu 5 dingen in 1 categorie zijn of uit 3 verschillende categorieën maakt niet uit
 
Ingevuld, altijd fijn om je frustraties te luchten. Om daar gelijk mee door te gaan: ik mis de optie "langzaam rijden". En dan met name op plekken waar inhalen niet is toegestaan.
 
:^
Alles wat hier wordt genoemd kan ik op anticiperen. Onzinenquete dus. Hele enquete lijkt me meer iets voor iemand die iets de wereld in wil slingeren om zijn baan te behouden.
En dat lukt over het algemeen ook nog, wij betalen dat immers.
heb je ook gelezen wat het doel van die enquete is? blijkbaar niet.

Enquete dient ervoor de beschikbare capaciteit zo in te kunnen zetten dat de belangrijkste ergernissen opgelost kunnen worden. Dat impliceert dus dat de zaken oplosbaar moeten zijn, dat een automobilist niet kijkt is niet te bewijzen en ook niet strafbaar, slechts bepaalde handelingen die uit dat gedrag voortkomen zijn strafbaar en daarmee aan te pakken. Daarop is dit onderzoek gericht.
 
Laatst bewerkt:
heb je ook gelezen wat het doel van die enquete is? blijkbaar niet.

Enquete dient ervoor de beschikbare capaciteit zo in te kunnen zetten dat de belangrijkste ergernissen opgelost kunnen worden. Dat impliceert dus dat de zaken oplosbaar moeten zijn, dat een automobilist niet kijkt is niet te bewijzen en ook niet strafbaar, slechts bepaalde handelingen die uit dat gedrag voortkomen zijn strafbaar en daarmee aan te pakken. Daarop is dit onderzoek gericht.

En dat kon je aanvinken bij invoegen etc
 
de beschikbare capaciteit zo in te kunnen zetten dat de belangrijkste ergernissen opgelost kunnen worden. Dat impliceert dus dat de zaken oplosbaar moeten zijn, dat een automobilist niet kijkt is niet te bewijzen en ook niet strafbaar,

Maarrrrrr, er staan ook enkele ergernissen zoals bijv. iets is over inhalen over de redresserstrook tussen linkerbaan en vangrails, of gedrag van motorrijders in de file.

Nou, als je het zo leest lijkt het wel of je dan door deze enquete in te vullen je eigen graf mag graven want ik zie maar weinig auto's die op zo'n redresserstrook passen of tussen de file door kunnen.
Dus je bent 'je eigen volk aan het verraden' als je deze ergernissen aanvinkt want als ze daar hun capaciteit op instellen gaat dat dus niet voor andere weggebruikers zijn dan motorrijders.

Vandaar dus mijn bedekte vraag of het uiteindelijke doel van deze enquete nu pro of con motorrijden is? :?

Goed, nog eens terug gelezen. Ik zie ook weinig motorrijders tijdens het rijden SMS-en of peuken uit het raam gooien dus het meerendeel aan facetten kun je toewijzen aan pro motorrijden ofwel algemene ergernissen.
Maar ik vind nog steeds dat de samenhangendheid niet optimaal is.
 
Laatst bewerkt:
Maarrrrrr, er staan ook enkele ergernissen zoals bijv. iets is over inhalen over de redresserstrook tussen linkerbaan en vangrails, of gedrag van motorrijders in de file.

Nou, als je het zo leest lijkt het wel of je dan door deze enquete in te vullen je eigen graf mag graven want ik zie maar weinig auto's die op zo'n redresserstrook passen of tussen de file door kunnen.
Dus je bent 'je eigen volk aan het verraden' als je deze ergernissen aanvinkt want als ze daar hun capaciteit op instellen gaat dat dus niet voor andere weggebruikers zijn dan motorrijders.

Vandaar dus mijn bedekte vraag of het uiteindelijke doel van deze enquete nu pro of con motorrijden is? :?

Goed, nog eens terug gelezen. Ik zie ook weinig motorrijders tijdens het rijden SMS-en of peuken uit het raam gooien dus het meerendeel aan facetten kun je toewijzen aan pro motorrijden ofwel algemene ergernissen.
Maar ik vind nog steeds dat de samenhangendheid niet optimaal is.


Ik denk dat het gaat om het aantal doden terug te dringen, dus moet dat rijden over die redresseerstrook of hoe die ook heet ook meegenomen worden. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zat al op 13 na selectief aanvinken dus dat was een hele klus om de top 5 daarvan te vinden -O-
Ben ook niet all-risk verzekerd maar er staat "op die dag" dus mocht ik het winnen regel ik wel wat met de verzekering 8-)
 
Ik erger me juist aan het immers uitbreiden van inhaalverboden, maar daar kan ik natuurlijk niet op stemmen.

Sommigen zijn echt volslagen onzinning. Kaarstrechte weg zonder afslagen.WAAROM in vredesnaam een inhaalverbod.
en waarom komt er niet gewoon een betaalbare plek om een motorfiets uit te laten ipv alles wat mooi is terug te dringen naar 60 km/h.
 
Maarrrrrr, er staan ook enkele ergernissen zoals bijv. iets is over inhalen over de redresserstrook tussen linkerbaan en vangrails, of gedrag van motorrijders in de file.

Nou, als je het zo leest lijkt het wel of je dan door deze enquete in te vullen je eigen graf mag graven want ik zie maar weinig auto's die op zo'n redresserstrook passen of tussen de file door kunnen.
Dus je bent 'je eigen volk aan het verraden' als je deze ergernissen aanvinkt want als ze daar hun capaciteit op instellen gaat dat dus niet voor andere weggebruikers zijn dan motorrijders.

Vandaar dus mijn bedekte vraag of het uiteindelijke doel van deze enquete nu pro of con motorrijden is? :?

Goed, nog eens terug gelezen. Ik zie ook weinig motorrijders tijdens het rijden SMS-en of peuken uit het raam gooien dus het meerendeel aan facetten kun je toewijzen aan pro motorrijden ofwel algemene ergernissen.
Maar ik vind nog steeds dat de samenhangendheid niet optimaal is.
Zij kunnen niet weten of jij je daaraan ergert... 's zomers zie je hier ook genoeg topics verschijnen over collega motorrijders in korte broekjes en hempies, die worden ook afgekraakt. dus zo raar is de kritiek op andere motorrijders die zich misdragen niet ;)
 
Ik erger me juist aan het immers uitbreiden van inhaalverboden, maar daar kan ik natuurlijk niet op stemmen.

Sommigen zijn echt volslagen onzinning. Kaarstrechte weg zonder afslagen.WAAROM in vredesnaam een inhaalverbod.
en waarom komt er niet gewoon een betaalbare plek om een motorfiets uit te laten ipv alles wat mooi is terug te dringen naar 60 km/h.
Dat is iets voor de wetgever, niet degene die de wet handhaaft. Daarom staat het er niet in.
 
Zij kunnen niet weten of jij je daaraan ergert... 's zomers zie je hier ook genoeg topics verschijnen over collega motorrijders in korte broekjes en hempies, die worden ook afgekraakt. dus zo raar is de kritiek op andere motorrijders die zich misdragen niet ;)

Daar heb je gelijk in, wellicht was ik daar iets te kortzichtig mee.


Dat is iets voor de wetgever, niet degene die de wet handhaaft. Daarom staat het er niet in.

Was dit niet wegbeheerder? :?
 
Zo, enquette ingevuld. Zijn er wel meer als 5 geworden. Als er nou ook iets meegedaan wordt is het helemaal goed. Maar dit zal op de plank komen te liggen en niks meer meegebeuren. In een mapje op de computer geplaatst worden en niet meer worden bekeken....
 
Terug
Bovenaan Onderaan