KLPD Enquête Ergernis Motorrijders en win een trainingsdag

Goed initatief. Niet echt de illusie dat ze wat gaan doen aan richels op rotondes of de staat van het wegdek, maar dat die opties gekozen konden worden geeft in ieder geval aan dat er iemand over heeft nagedacht. :Y

Alleen krijg ik een beetje een eng gevoel als de KLPD me naar het kenteken van m'n motor vraagt. :/

Wees gerust: politiediensten hoeven echt niet via de enquête te achterhalen over welke voertuigen jij beschikt :Y
 
Tja wat moet je nou met zo'n enquete:
Grootste ergernis: verkeersdrempels, ik haat die dingen en vooral die, waar je met de toegestane snelheid ter plaatse, er niet met goed fatsoen overheen kan.
 
Laatst bewerkt:
Eens met vorige reacties - de vraagstelling en insteek is onduidelijk.
Maar het lijkt me (ook dat is oud nieuws) dat de KLPD met de uitkomsten MOTORrijders wil opvoeden en niet zozeer AUTOMOBILISTEN er op wijzen:
- dat motorrijders geen muggen zijn die je lukraak mag pletten, opzij duwen
- dat motorrijders vaak maar niet altijd helderziend zijn (richtingaanwijzer gebruiken).
- dat automobilisten met van alles bezig zijn behalve kijken naar het verkeer om hun heen
- dat motorrijders met zo'n zelfde instelling binnen een jaar op het kerkhof liggen
- dat spiegels ervoor bedoeld zijn om via dat ding te kijken naar wat zich naast en achter je op de weg bevindt (en niet om je make-up bij te werken, en ook niet om te zien wat nou die klap was en wat je nu weer geraakt hebt).

toch ingevuld altijd leuk een gratis VRO
 
Eens met vorige reacties - de vraagstelling en insteek is onduidelijk.
Maar het lijkt me (ook dat is oud nieuws) dat de KLPD met de uitkomsten MOTORrijders wil opvoeden en niet zozeer AUTOMOBILISTEN er op wijzen:
- dat motorrijders geen muggen zijn die je lukraak mag pletten, opzij duwen
- dat motorrijders vaak maar niet altijd helderziend zijn (richtingaanwijzer gebruiken).
- dat automobilisten met van alles bezig zijn behalve kijken naar het verkeer om hun heen
- dat motorrijders met zo'n zelfde instelling binnen een jaar op het kerkhof liggen
- dat spiegels ervoor bedoeld zijn om via dat ding te kijken naar wat zich naast en achter je op de weg bevindt (en niet om je make-up bij te werken, en ook niet om te zien wat nou die klap was en wat je nu weer geraakt hebt).

toch ingevuld altijd leuk een gratis VRO
Niet voor het 1 of het ander: maar alles waar jij je aan ergert: daar moet je maar op anticiperen!

(dat is tenminste de meest gehoorde opmerking hier op M-F als ik durf een opmerking maken over het asociaal rijgedrag van de koekblikkers)
 
'Overige irritaties'
-filegedrag motorrijders
-open pijpen

Ik snap het niet, waarom heb ik als motorrijder last van open pijpen of het filegedrag van motorrijders? Dacht dat je moest invullen als zijnde motorrijder.?
 
'Overige irritaties'
-filegedrag motorrijders
-open pijpen

Ik snap het niet, waarom heb ik als motorrijder last van open pijpen of het filegedrag van motorrijders? Dacht dat je moest invullen als zijnde motorrijder.?
Sommige motorrijders gaan bizar traag door de file, daar zou je je aan kunnen ergeren.
Open pijpen maken tyfusherrie, waarom zou je daar als motorrijder geen last van kunnen hebben?
 
ingevuld, ook al voeden ze er straks motorrijders mee op. Zal d'r wel weer wat mensen hier mee tegen de schenen schoppen maar motorrijders opvoeden is soms wel nodig. (incluis mezelf af en toe)

het filegedrag van motorrijders is af en toe erg irritant ja, of knoepelhard, of heel erg langzaam met samengeknepen billen zonder te spiegelen.
Gelukkig zijn de ergernissen over koekblikkers groter en belangrijker :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan